Tja dat is dan ook de reden dat ze in de US met name zo in de shit zitten met al die "droomhuizen"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:48 schreef Coelho het volgende:
Nog een paar van die renteverlagingen en mijn droomhuis komt toch weer binnen bereik...
Had men daar niet al maandag op gerekend, die rente verlaging?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het effect van de renteverlaging is voorbij,
Hehe, we gaan dus nog meer naar benedenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:43 schreef simmu het volgende:
huh, lijkt erop dat zelfs zo'n actie de paniekstemming niet kan verpesten....
Ik kreeg nog sneller gelijk dan ik dachtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Druppel > gloeiende plaat.
Binnen nu en binnenkort keldert het net zo hard naar beneden.s
Als je niet meer weet wie je bent, is de paniek wel heel grootquote:
futuresquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:01 schreef Liewec het volgende:
Hoe kan de beurskoers van de Dow al bekend zijn als de beurs nog helemaal gansch niet geopend is?
Futuresquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:01 schreef Liewec het volgende:
Hoe kan de beurskoers van de Dow al bekend zijn als de beurs nog helemaal gansch niet geopend is?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zijn dat mensen die in de toekomst kunnen kijken?
Zeg.. als je vanavond voor 9 uur bij bol wat bestelt dan heb je het toch morgen pas in huis?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zijn dat mensen die in de toekomst kunnen kijken?
Ja dat dacht ik ook toen ik twee weken geleden wat bij ze bestelde, levertijd 1-2 dagen. Kwam gister aan. Hadden zeker ook last van de recessie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Zeg.. als je vanavond voor 9 uur bij bol wat bestelt dan heb je het toch morgen pas in huis?
Op die fiets
Idd... de fransen gaan hard, die stonden een tijdlang best okquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:14 schreef ItaloDancer het volgende:
We worden door zo'n beetje alle Europese indices ingehaald nu qua daling
Freefall!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:19 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
En daar gaan we weer met zijn allen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef DustPuppy het volgende:
No worries, the ground will break your fall.
quote:GM wil lening op hoofdkantoor in Detroit
Uitgegeven: 8 oktober 2008 15:20
Laatst gewijzigd: 8 oktober 2008 15:20
DETROIT - Het Amerikaanse autoconcern General Motors wil een hypotheek afsluiten op zijn hoofdkantoor in Detroit. Ook overweegt GM een verkoop van het gebouw om het vervolgens te huren. Dat zei een woordvoerder van GM woensdag.
Het verlieslijdende concern voert deze week gesprekken met twee pensioenfondsen uit Detroit over het Renaissance Center, zoals het hoofdkantoor heet. GM zou een lening van 500 miljoen dollar willen afsluiten met het gebouw als onderpand. Ook wordt een verkoop overwogen, maar alleen als GM het gebouw kan terughuren. Er zijn geen plannen om weg te gaan uit het gebouw, dat bestaat uit zeven cilindervormige torens. Het hoofdkantoor biedt ook plaats aan een hotel, restaurants en bioscopen.
GM kocht het Renaissance Center in hartje Detroit in mei dit jaar voor 626 miljoen dollar. Het autoconcern zit in het gebouw sinds 1996. GM lijdt miljardenverliezen door een sterk dalende autoverkoop in de Verenigde Staten en is hard op zoek naar extra geld. Het bedrijf sprak al meerdere malen speculaties tegen dat het failliet dreigt te gaan.
(c) ANP
+7,4%quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Over 6 min pending home sales (verwachting -1,2%)
Wat, de verkoop of de prijs? In het eerste geval zegt het dus niets (alleen dat men hypotheken af kan sluiten, wat eigenlijk al verbazend is), in het tweede geval is de bubble nog niet leeg en zullen de prijzen binnen afzienbare tijd alsnog zakken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef kevin85 het volgende:
De huizenmarkt schijnt zich overigens weer te stabiliseren in de VS.
Dat lijkt op goed nieuws!
yeah sure.. financiele crisis en de huizenmarkt komt weer op gang.. misschien de handel in tuinhekjes ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef kevin85 het volgende:
De huizenmarkt schijnt zich overigens weer te stabiliseren in de VS.
Dat lijkt op goed nieuws!
Met nu -2 op de borden niet nee. Dan gaat 't wel erg hard.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef SjonLok het volgende:
All-time grootste daling vandaag? Gaan we de -12% nog halen?
Zal toch ooit een keer weer in gehandeld moeten worden lijkt me. Ik snap echt niet wat ze willen bereiken door het zo lang uit te stellen. Zouden ze nou echt denken dat Fortis zo in de min staat omdat er paniek is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Fortis 1,22 biedendie doen ze nooit meer open
Idd, ik denk niet echt dat dit bevordelijk is om het vertrouwen te herstellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zal toch ooit een keer weer in gehandeld moeten worden lijkt me. Ik snap echt niet wat ze willen bereiken door het zo lang uit te stellen. Zouden ze nou echt denken dat Fortis zo in de min staat omdat er paniek is.![]()
ik geef ze geen halfjaar meer, er zijn al verschillende fabrieken dichtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is General Motors het eerste grote bedrijf dat gaat omvallen? Als je je hoofdkantoor wil verkopen en terughuren ben je wel erg wanhopig op zoek naar cash......
Het is veel te leuk de laatste tijd, dus ze gaan nog wat langer door.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gaan ze tot half zes door? Ik dacht altijd tot vijf uur.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gaan ze tot half zes door?
Neequote:Ik dacht altijd tot vijf uur.
Wat gebeurt er traditioneel de laatste paar minuten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:21 schreef Llotyhy het volgende:
De laatste minuten zijn het mooist inderdaad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |