lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:16 schreef Houniet het volgende:
Druk druk maar goed. Huiswerk gaat mee naar Egypte.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:26 schreef scrub_nurse het volgende:
moe dus lekker slapen maar kan me er niet toe zetten om naar bed te gaan
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:31 schreef Yurzinho het volgende:
Heel erg happy en een beetje nerveus
dat bedoel ik..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:53 schreef Rekkie het volgende:
Je twijfelt wel enorm hè fraubitch.... 4 x zelfs
is het je dit keer wel goed gelukt....???quote:
kon je nu maar terug je bedje inkruipen hequote:
ha ha fucking haquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:57 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kon je nu maar terug je bedje inkruipen he
voor jou zou ik wel effe terugkruipenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:15 schreef skyrebel het volgende:
[..]
ha ha fucking haMaar aangezien jij er ook niet meer in ligt is het ook stukken minder interessant
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:18 schreef RealZeus het volgende:
En over een week begint deZuidlaardermarktweek
Hoorde ik daar chips?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:31 schreef Nantes het volgende:
Goed, lekker muziek aan het luisteren en aan het luieren op bed, onder het genot van een schaaltje chips.
Dat is 4 nachten en een dag bier, Q.quote:
Okee, dan snap ik de euforie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is 4 nachten en een dag bier, Q.
En die laatste dag en nacht kun je van 21.00u tot de volgende dag 22.00u feesten en bier drinken.
![]()
my thoughts exactly!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:05 schreef candygirl het volgende:
what a crazy fuck up world![]()
zo maar eens beginnen met mijn hut te poetsen![]()
verder weeeeeeeeeeeeekenddddddddddddddd
Dat dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:40 schreef Miam het volgende:
pretty goood.
Goedzoquote:
kunnen met zijn drieen (zw) terras op in valkenburg? of kunnen bij mij lekker buiten ipv vrijdag?quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:45 schreef scrub_nurse het volgende:
boh lang geslapen, blijkbaar was het nodig![]()
en nu ben ik verveeld, en alleenig, schijnbaar vermaakt iedereen zich prima zonder mij
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:07 schreef Sophietjuh het volgende:
Bagger
goh. herkenbaarquote:
me too, heb me toch een droom gehad............quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:08 schreef PhoenixNLx het volgende:
uuuh, verward... dat is enige woord dat klopt opt moment geloof ik!
Succes!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:16 schreef candygirl het volgende:
net gesport en straks sollicatie voor een baan bij een heel leuk bedrijf![]()
Zo dan, extreem gevalletje bindingsangst? Sterkte!!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:02 schreef kroegtijger het volgende:
kut...net plotsklaps uit het niets gedumpt door mn vriendin om voor mij nog steeds volstrekt onverklaarbare redenen ("het voelt plots niet meer goed") terwijl we op t punt stonden een huis te kopen....
voor mij hoeft t allemaal niet meer zo dus....
ik weet 't niet.... denk het, maar het zal wel vrouwenlogica zijn ofzo... we waren toch al 2 dagen terug van een leuke vakantie dus 't werd hoog tijd de pret de kop in te drukken denk ikquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:21 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zo dan, extreem gevalletje bindingsangst? Sterkte!!!
Kijk ook eens in dit topic!
herkenbaar, ga van het ergste uit.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:09 schreef TheVulture het volgende:
In de war qua gevoelens... verliefd of niet, is het wederzijds of niet
Buiten dat voel ik me wel bijzonder tevreden en misschien zelfs gelukkig!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:24 schreef Q. het volgende:
Nog steeds ziek. Ik begin het wel een beetje zat te worden eigenlijk.
Geloof me, da's niet plots. Dat heeft ze vast al langer in haar kop zitten. Sterkte btw.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:02 schreef kroegtijger het volgende:
kut...net plotsklaps uit het niets gedumpt door mn vriendin om voor mij nog steeds volstrekt onverklaarbare redenen ("het voelt plots niet meer goed") terwijl we op t punt stonden een huis te kopen....
voor mij hoeft t allemaal niet meer zo dus....
Zo te lezen kun je het best een opblaaspop nemenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:36 schreef Relneger18 het volgende:
Meid heeft geen interesse in mij
Weet niet wat ik moet doen....moeetttt een vervangwijf hebben, maar waaaaar
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te lezen kun je het best een opblaaspop nemen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef zwartedoos het volgende:
Heb mezelf een beetje in de nesten gewerk
gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef candygirl het volgende:
yeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh ben aangenomen![]()
![]()
gefelicidingest dan. zal vanavond wel een extra feestje worden danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef candygirl het volgende:
yeeeeaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh ben aangenomen![]()
![]()
'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef skyrebel het volgende:
[..]
gefelicidingest dan. zal vanavond wel een extra feestje worden dan
Ik wil ook bloemenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:59 schreef Nantes het volgende:
Candygirl, gefeliciteerd!
Ik voel me wel goed. Bloemen krijgen van vriendlief =.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:29 schreef Sylvana het volgende:
moe, half 7 opstaan is toch wel erg vroeg![]()
Laat hem mijn post lezenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:25 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Ik wil ook bloemen![]()
en ik voel me snotterig
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:22 schreef candygirl het volgende:
nog moemaar vandaag eerste werk dag
![]()
![]()
![]()
Beterschap.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:15 schreef Trashcanman het volgende:
Verrot en ziekig, geen oog dicht gedaan afgelopen nacht. Straks maar wat eerder op bed en kijken of ik me morgen wat beter voel.
was super gegaan, echt leuk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:14 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
enenen hoe was t?![]()
ot: ik ga zoooooooooooooooo niks meer doen vandaag behalve op bed liggen tv kijken![]()
Dank, gaat wel loslopen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:20 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Beterschap.
Mich voelt zich opzich wel goed. En zenuwachtig, geen idee waarom. En stiekem nog een beetje stressig.
Aaahwquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Nantes het volgende:
Kriebels in m'n buik. Ik wil een kindje.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:39 schreef Nantes het volgende:
Kriebels in m'n buik. Ik wil een kindje.
Ja, dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dank, gaat wel loslopen.
En je weet wel waarom je stressig bent?
Misschien komen daar die zenuwen dan ook vandaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dan weer wel.
En maandag weer school.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:20 schreef Miam het volgende:
alleen.
thnx..quote:
*zucht*quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:35 schreef onderjas het volgende:
Mijn gevoelens voor jou zijn als het vuur, ik wil het zo graag omarmen maar ik weet dat het z'n pijn gaat doen. Hoe veel water ik ook gebruik, je bent niet te doven. En toch geef ik het niet op omdat ik uren naar je kan kijken, hoe je verandert, hoe je beweegt, wat je beweegt. De dingen die je nodig hebt om de overleven. Zo simpel doch zo ingewikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |