abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65743093
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef kawotski het volgende:

[..]

Zeg je dat ook even tegen al die Afrikanen met hun permanente hongersnood, die fokken gewoon door ook al omdat verliezen ze hun kinderen binnen no-time. Stuur ff een brief aan Koenders ofzo, dan hoeft ie geen miljarden meer te storten.. Zolang deze mensen 16 koters kunnen onderhouden op eigen kosten, laat ze..
Causaal verband. Welvaart, dus de aanwezigheid van meer dan voldoende bestaansmiddelen, zorgt ironisch genoeg pas dat mensen minder kinderen willen.

Maja, ik zie niet in waarom "Jezus redt" niet zou mogen wettelijk gezien. "Jesus hates fags" of "Slay those who do not believe Jesus saves" zou aanzetten tot haat, dit is alleen een positief bedoelde boodschap die bij niet-geinteresseerden zo langs de rug afglijdt. Ja, tenzij je wilt zeiken over iets, en dat zal hier het probleem wel weer zijn,
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_65747424
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef kawotski het volgende:

[..]

Zeg je dat ook even tegen al die Afrikanen met hun permanente hongersnood, die fokken gewoon door ook al verliezen ze hun kinderen binnen no-time. Stuur ff een brief aan Koenders ofzo, dan hoeft ie geen miljarden meer te storten.. Zolang deze mensen 16 koters kunnen onderhouden op eigen kosten, laat ze..
Nogmaals, waar lees jij dat ik deze mensen verbied 16 koters te hebben? Ik vind alleen dat je niet goed wijs bent als je zoveel kinderen neemt.

Verder wil ik dat best tegen de Afrikanen zeggen, al betwijfel ik of zij zich iets van mij aantrekken. De paus daarentegen, daar luistert een groot deel van hen wel degelijk naar. Dus als hij nou effe zou verkondigen dat het wellicht verstandig is om condooms te gebruiken, dan zou dat al een stuk schelen, naar ik dacht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_65751617
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, waar lees jij dat ik deze mensen verbied 16 koters te hebben? Ik vind alleen dat je niet goed wijs bent als je zoveel kinderen neemt.

ik lees ook nergens dat het verboden moet worden.. Maar wat is niet goed wijs dan, mijn baas die rijdt in een 10x zo vervuilende auto dan ik? Zo kun je aan alles wel grenzen stellen. Daarnaast heb ik momenteel geen kinderen dus iemand moet het toch compenseren.. Iedereen moet toch zelf weten wat ze doen zolang ze daar niemand bij in de weg zitten.. (deep down denk ik ook, 16 is wel veel, ik moet er niet aan denken)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_65830497
tvp

[ Bericht 16% gewijzigd door JohnDope op 07-02-2009 16:48:32 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_65832291
ach zolang er niemand last van heeft en die boer ook niet begint te zeiken als de buurman op zijn dak zet: "god dood levens"

die welstandcommisies sporen toch nooit
pi_65832564
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:19 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ach zolang er niemand last van heeft en die boer ook niet begint te zeiken als de buurman op zijn dak zet: "god dood levens"

Als ik op mijn dak zet "ADO Den Haag" (ik woon in DH) dan moet niemand daar moeilijk over doen. Als ik erop zet "Ajax=prut" (ik noem even een willekeurige club) dan moet ik niet moeilijk doen als de ruiten worden ingegooid. M.a.w. laat elkaar in zijn waarde aub.
pi_65833462
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:38 schreef buachaille het volgende:

[..]

Als ik op mijn dak zet "ADO Den Haag" (ik woon in DH) dan moet niemand daar moeilijk over doen. Als ik erop zet "Ajax=prut" (ik noem even een willekeurige club) dan moet ik niet moeilijk doen als de ruiten worden ingegooid. M.a.w. laat elkaar in zijn waarde aub.
god/jezus red mensen is behoorlijk subjectief.
enerzijds sterven er ook genoeg mensen door religie...

maar goed enigzins heb je gelijk

zet je op het dak "darwin heeft gelijk"

(lekker actueel ook )
pi_65841171
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:19 schreef thestoryofus2009 het volgende:

De spellingscommissie komt in het geweer.
In de zin: "God doodt levens" is "God" onderwerp en "doodt" gezegde. 3e persoon enkelvoud tegenwoordige tijd, dus stam + t.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65841206
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:38 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

god/jezus red mensen is behoorlijk subjectief.
enerzijds sterven er ook genoeg mensen door religie...

maar goed enigzins heb je gelijk

zet je op het dak "darwin heeft gelijk"

(lekker actueel ook )
Op het dak staat: "JEZUS REDT", hetgeen taalkundig correct is (3e persoon, onvoltooid tegenwoordige tijd), maar filosofisch discutabel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_69184799
Zoals het er nu naar uitziet kan íe met z'n 16 kinderen het dak op (om de tekst te gaan verwijderen).
pi_69198173
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef Divel het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet kan íe met z'n 16 kinderen het dak op (om de tekst te gaan verwijderen).
En nog steeds vind ik het als een tang op een varken slaan. Wat is er nou precies zo erg aan dat er überhaupt rechters zijn die hun dure tijd moeten verspillen omdat sommige figuren het niet zo nauw nemen met de godsdienstvrijheid. En dan worden die gasten nog in het gelijk gesteld ook.

Wat een gedoe om niks, zeg!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:36:38 #152
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_69199866
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:52 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En nog steeds vind ik het als een tang op een varken slaan. Wat is er nou precies zo erg aan dat er überhaupt rechters zijn die hun dure tijd moeten verspillen omdat sommige figuren het niet zo nauw nemen met de godsdienstvrijheid. En dan worden die gasten nog in het gelijk gesteld ook.

Wat een gedoe om niks, zeg!
En op welke manier neemt deze boer het niet zo nauw met de godsdienstvrijheid? Nu moet je de zaken natuurlijk niet gaan omdraaien.
pi_69199970
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En op welke manier neemt deze boer het niet zo nauw met de godsdienstvrijheid? Nu moet je de zaken natuurlijk niet gaan omdraaien.
Ik had het ook niet over de boer.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:40:41 #154
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_69200040
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik had het ook niet over de boer.
Oké, dan heb ik het verkeerd gelezen. Mijn excuses
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:36:56 #155
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_69210030
quote:
'Jezus redt' moet van het dak af

dinsdag 19 mei 2009 | 12:55

GIESSENBURG (ANP) - Een evangelist uit Giessenburg (Zuid-Holland) moet de tekst 'Jezus redt' definitief van het dak van zijn boerderij langs de A15 halen. Dat heeft de bezwaarschriftencommissie van de gemeente Giessenlanden besloten, zo maakte een woordvoerder bekend.

De tekst moet binnen acht weken van het dak zijn verwijderd. Doet Joop van Ooijen dat niet, dan legt de gemeente hem iedere week een dwangsom van 500 euro op, met een maximum van 13.000 euro.

Van Ooijen schilderde 'Jezus redt' met grote witte letters op het zwarte dak van zijn boerderij. De gemeente sommeerde de evangelist vorig jaar al die tekst weg te halen. Een tekst op het dak zou namelijk niet in het landschap passen. De inhoud van de boodschap speelt geen enkele rol, benadrukt de gemeente. De evangelist tekende daarop bezwaar aan.

Joop van Ooijen kan het besluit nog aanvechten bij de rechtbank.

Bron: Brabants Dagblad
pi_69226417
Wat zal daar wel in het landschap passen? Ik neem aan dat er in Giessenlanden geen fabrieken met bijbehorende schoorstenen, hoogspanningsmasten, snelwegen, windmolens of spoorlijnen met bijbehorende bovenleiding te zien zijn, net als een grote gele M van een bekende hamburgerketen of andere grote reclameuitingen. Als een paar letters op een dak al zo'n groot probleem vormen zullen dergelijke elementen al helemaal niet in het landschap passen.
pi_69226636
Aan de ene kant is het zijn dak, aan de andere kant is de boodschap ook gewoon bah.
Als ik "wie dit leest krijgt kanker" op mijn dak kalk denk ik ook niet dat ik het er op mag laten.

Beetje dubbel.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:23:03 #158
215628 woid
let's get Friendly
pi_69228030
typisch nederlands geneuzel
pi_69228754
Wel flauw dat dit niet mag. Gemeenten die winkels dwingen op zondag te sluiten, dát is anderen je godsdienst opdringen - maar dit niet.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_69229825
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef Leevancleef het volgende:
Wel flauw dat dit niet mag. Gemeenten die winkels dwingen op zondag te sluiten, dát is anderen je godsdienst opdringen - maar dit niet.
Dat is dan ook helemaal geen kwestie in deze rechtzaak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')