abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:02:55 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62229916
Oh en muurbloempje, ik vroeg je wat op MSN .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:04:18 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62229949
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef Miss_S het volgende:
Even een snelle tvp
Of ik vrolijk ben vandaag ligt eraan hoe snel ik mijn opdracht af heb.....

Oja mijn collega gaf vanmorgen de tip om toch al te gaan inschrijven als ik over 2 jaar wil samenwonen, moet ik toch maar eens verder gaan uitzoeken
euhm, ik weet niet in welke stad of dorp je wilt wonen, maar 2 jaar is meestal écht te weinig inschrijvingstijd... ik heb met heel veel geluk mijn huisje gekregen met 7 en een half jaar inschrijftijd, maar dat is Leiden en Leiden is woonhel. Amsterdam ook trouwens. Kleinere gemeentes zijn soms makkelijker, soms juist moeilijker door t kleine verloop...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62230095
Dat klopt wat Merel zegt over die icesave maar inmiddels kan je via De Nederlandse Bank je geld opeisen bij die IJslandse bank. Dit kan tot 20.000 euro. Dus goed nieuws voor Kwak haar geld
pi_62230125
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef kwakveense het volgende:

[..]

euhm, ik weet niet in welke stad of dorp je wilt wonen, maar 2 jaar is meestal écht te weinig inschrijvingstijd... ik heb met heel veel geluk mijn huisje gekregen met 7 en een half jaar inschrijftijd, maar dat is Leiden en Leiden is woonhel. Amsterdam ook trouwens. Kleinere gemeentes zijn soms makkelijker, soms juist moeilijker door t kleine verloop...
Gelukkig gaat mijn vriendje weg uit leiden
Het liefst wil ik ergens in brabant/gelderland/utrecht wonen en een beetje in de buurt van Nijmegen
Maar mijn collega had er ook over dat bij de ene de tijd gaat tellen vanaf je 18e, wanneer je je ook inschrijft
Maar goed echt iets om achteraan te gaan dus
pi_62230152
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

You're welcome. Het is natuurlijk wel een heel ander soort museum dan de andere musea die genoemd werden. Maar ik heb over het algemeen sowieso meer met oude troep (archeologische vondsten, gebruiksvoorwerpen uit de middeleeuwen etc) dan met moderne kunst. Vandaar ook dat ik naar de tentoonstelling over de Romeinen ga in de Kunsthal .
ik ook. Alles na de industriele revolutie vind ik boring en ik ben ook niet zo'n kunst liefhebber. Wat ik aan oude & middeleeuwse geschiedenis leuk vind is zien hoe anders/niet anders het leven toen was, je proberen een voorstelling te maken van hou jouw leven eruit zou zien in 1300 of zo
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:14:53 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62230179
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik ook. Alles na de industriele revolutie vind ik boring en ik ben ook niet zo'n kunst liefhebber. Wat ik aan oude & middeleeuwse geschiedenis leuk vind is zien hoe anders/niet anders het leven toen was, je proberen een voorstelling te maken van hou jouw leven eruit zou zien in 1300 of zo
. Daten? .

(al zeg ik niet dat ik geen kunstliefhebber ben; vind het over het algemeen genomen wat minder interessant dan 'ouwe troep' )
Niet meer actief op Fok!
pi_62230225
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 12:41 schreef SHE het volgende:
Nu vind ik Paris, boringggg, maar het Franse brengt me wel op mijn held Matisse..te bewonderen in Nice! en dat rijmt!
Nu waren zijn peintures niet altijd van een even geslaagde fabricage en soms zelfs een blamage ( rijmt weer hihi ), maar ik ben een nog grotere fan van Baudelaire en die twee zijn als honey en bees, apples & trees, cheese & wine, smoking & dine ( muhahahaha )

Luxe, calme et volupté
Ik ken Nice dan weer niet, maar heb een paar jaar terug wel een Matisse-expo aanschouwd in het Louisiana... Wat betreft de volupté heb je gelijk, maar voor de rest... Nah
pi_62230244
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Daten? .
Je valt op oude wijven toch (ben echter niet into dames)
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:17:43 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62230246
Grappig. Vroeger was ik ook een middeleeuwen-fanaat. Maar tegenwoordig ben ik meer geinteresseerd in moderne geschiedenis en kunst. Al kan het Siegfriedspektakel in Xanten me ook nog wel bekoren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62230360
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Vroeger was ik ook een middeleeuwen-fanaat. Maar tegenwoordig ben ik meer geinteresseerd in moderne geschiedenis en kunst. Al kan het Siegfriedspektakel in Xanten me ook nog wel bekoren.
ik ben niet echt een cultuur barbaar hoor. alleen heb ik bij een schilderij snel zoiets als 'mooi' of 'niet mooi' en meer niet.
Bij een middeleeuws schilderij kijk ik toch anders, naar de kleding/haardracht van de afgebeelde personen etc
pi_62230588
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh en muurbloempje, ik vroeg je wat op MSN .
ik ga je straks even antwoorden (al weet ik niet wat het antwoord is ) want zit op mn werk en ben even bezig met wat schijfruimte vergroten enzo (met hulp) dus ik stalk je even terug als alles gefixed is
Ja doei.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:33:42 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62230644
Ik kan tegenwoordig echt geraakt worden door een mooie vlakverdeling of spannend kleurgebruik Nog leuker vind ik installaties, vooral als er met geluid wordt gewerkt.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:36:45 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62230725
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan tegenwoordig echt geraakt worden door een mooie vlakverdeling of spannend kleurgebruik Nog leuker vind ik installaties, vooral als er met geluid wordt gewerkt.
Ik heb helemaal niks met installaties. wel. Dan lopen we door de stad en fotografeert zij van alles waar ik totaal geen acht op sla .
Niet meer actief op Fok!
pi_62230780
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
Jahhh! In het Reina Sofia hebben ze heel veel van dat soor kunst.

Ik hou ook erg van fotografie. Rineke Dijkstra, prachtig! Paar jaar geleden in het Stedelijk Museum in Amsterdam.
pi_62230931
Tvp !
pi_62230991
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ahw . Beterschap.

Ewelina en Viking moeten trouwens de huisjes krijgen. Of anders .
En ik dan !
pi_62231031
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:48 schreef Merel het volgende:
SHE SHE SHE! In de sportschool net ging de ene sterke man mij aanwijzen aan de andere sterke man en hij zei: "Kijk, die oefening die zij doet, das ook een goeie!"

Daar staat dan wel weer tegenover dat mijn linkerarm veel slapper is dan mijn rechterarm en dat ik al moeite heb met 2 kilo bij bankdrukken Ik kan me bijvoorbeeld ook niet opdrukken, net als PF, dat zijn dezelfde spieren die je daarvoor gebruikt toch?

Oh en Kim, beterschap!
Whehehe.. Misschien moet ik ook gaan bankdrukken! Maar ik kom er nu achter waarom ik nooit kon opdrukken Na een half uur combinaties en sparren, nee dan lukt het niet meer
Maar thuis, thuis, thuis kon ik er vijf (halfjes, maar wel echte )
  woensdag 8 oktober 2008 @ 13:59:17 #118
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62231340
Ik ben fan van de portretten van Renoir. Een klein gedeelte van de werken van Matthijs Maris. Mucha heeft hele mooie dingen gemaakt. Arty Grimm is een moderne kunstenaar wiens werk ik ook heel mooi vind.
Meestal ben ik ook heel schilderijgericht. Die vind ik wel mooi, die niet. Ook al is het van dezelfde kunstenaar.

Ik heb op de THTex eens een les gehad van iemand die de schilderijen van vroeger kon 'decoderen' zeg maar. Een baby in een wit kleedje was ten tijde dat het schilderij gemaakt werd nog niet geboren. Rode rozen, aureooltjes. Dat heeft veelal een achterliggende betekenis. Daar is een woord voor, maar aangezien ik die les ergens in 1810 heb gevolgd weet ik dat niet meer zo goed..
Fok!bejaarde
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:01:56 #119
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_62231401
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Whehehe.. Misschien moet ik ook gaan bankdrukken! Maar ik kom er nu achter waarom ik nooit kon opdrukken Na een half uur combinaties en sparren, nee dan lukt het niet meer
Maar thuis, thuis, thuis kon ik er vijf (halfjes, maar wel echte )
Ik kan nog steeds niet opdrukken. Zelfs in de sissystand lukt t me niet. (enkels kruisen en je knieen op de grond) Ik zie er dan echt uit als een kapotte wipwap. Ik wip wel, maar wappen ho maar. .
Fok!bejaarde
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:03:51 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62231467
Ik zie net dat er vanaf december een overzichtstentoonstelling is van J.W. Waterhouse in het Groninger museum. Kent iemand deze schilder? Ik zit net te googlen en wow, daar ga ik echt naartoe .
Niet meer actief op Fok!
pi_62231471
Aaah deze kwam ik nog tegen in het vorige topic
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik moet ineens aan BolletjeBeestje denken.

Want.
Must.
Have.

woensdag 8 oktober 2008 @ 14:04:30 #122
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_62231488
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 18:48 schreef Merel het volgende:
SHE SHE SHE! In de sportschool net ging de ene sterke man mij aanwijzen aan de andere sterke man en hij zei: "Kijk, die oefening die zij doet, das ook een goeie!"

Daar staat dan wel weer tegenover dat mijn linkerarm veel slapper is dan mijn rechterarm en dat ik al moeite heb met 2 kilo bij bankdrukken Ik kan me bijvoorbeeld ook niet opdrukken, net als PF, dat zijn dezelfde spieren die je daarvoor gebruikt toch?

Oh en Kim, beterschap!
Ik train in de gym op de bovenverdiep, waar de roestige olympische stangen liggen en allemaal grote antilianen rondhobbelen. Soms komt er dan een vrouw boven squatten met de barbell en dat is altijd erg motiverend.
Squatten FTW
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:04:43 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62231498
Goed zo PF. Post je het ook nog even in het "opdrukken voor noobs-topic"
Ik kan trouwens wel opdrukken . Hoe vaak wisselt een beetje . Op dit moment kom ik tot 20x.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:05:38 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62231522
Wat is squatten?
pi_62231655
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:11 schreef Chicolate het volgende:
Hoe groot is de kans dat er binnen een paar uur 4 shirts worden verkocht op een online site? Ik wil een shirt, maar had wat problemen met creditcard, en nu opeens is het bijna uitverkocht. Voordeel: ze hebben nu sale, dus ben wel minder kwijt. Maar straks kan ik mn shirt niet eens meer bestellen omdat ze alles al verkocht hebben .

Shirts kopen is nu echt even een ramp. Ik wil een normaal shirt met een plaatje/print, maar zonder leuke tekst ofzo ... en dat is gewoon nergens te vinden. Online bij Large etc ook niet wat ik zoek (de shirts van Large passen me ook niet goed en zijn nogal kort) ... alleen bij threadless. Maarja, dat moet dan weer een CC en die heb ik niet zelf . Dus: relatief lang en smal shirt, in kleurtje met een leuke print. Hoe moeilijk is dat nou.
Als je zegt welke je wil en welke maat dan bestel ik ze wel met mijn CC
(moet je wel het geld voor het einde van de maand storten want ik sta al rood )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')