euhm, ik weet niet in welke stad of dorp je wilt wonen, maar 2 jaar is meestal écht te weinig inschrijvingstijd... ik heb met heel veel geluk mijn huisje gekregen met 7 en een half jaar inschrijftijd, maar dat is Leiden en Leiden is woonhel. Amsterdam ook trouwens. Kleinere gemeentes zijn soms makkelijker, soms juist moeilijker door t kleine verloop...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:52 schreef Miss_S het volgende:
Even een snelle tvp
Of ik vrolijk ben vandaag ligt eraan hoe snel ik mijn opdracht af heb.....
Oja mijn collega gaf vanmorgen de tip om toch al te gaan inschrijven als ik over 2 jaar wil samenwonen, moet ik toch maar eens verder gaan uitzoeken
Gelukkig gaat mijn vriendje weg uit leidenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm, ik weet niet in welke stad of dorp je wilt wonen, maar 2 jaar is meestal écht te weinig inschrijvingstijd... ik heb met heel veel geluk mijn huisje gekregen met 7 en een half jaar inschrijftijd, maar dat is Leiden en Leiden is woonhel. Amsterdam ook trouwens. Kleinere gemeentes zijn soms makkelijker, soms juist moeilijker door t kleine verloop...
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
You're welcome. Het is natuurlijk wel een heel ander soort museum dan de andere musea die genoemd werden. Maar ik heb over het algemeen sowieso meer met oude troep (archeologische vondsten, gebruiksvoorwerpen uit de middeleeuwen etc) dan met moderne kunst. Vandaar ook dat ik naar de tentoonstelling over de Romeinen ga in de Kunsthal.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ook. Alles na de industriele revolutie vind ik boring en ik ben ook niet zo'n kunst liefhebber. Wat ik aan oude & middeleeuwse geschiedenis leuk vind is zien hoe anders/niet anders het leven toen was, je proberen een voorstelling te maken van hou jouw leven eruit zou zien in 1300 of zo
Ik ken Nice dan weer niet, maar heb een paar jaar terug wel een Matisse-expo aanschouwd in het Louisiana... Wat betreft de volupté heb je gelijk, maar voor de rest... Nahquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:41 schreef SHE het volgende:
Nu vind ik Paris, boringggg, maar het Franse brengt me wel op mijn held Matisse..te bewonderen in Nice! en dat rijmt!
Nu waren zijn peintures niet altijd van een even geslaagde fabricage en soms zelfs een blamage ( rijmt weer hihi ), maar ik ben een nog grotere fan van Baudelaire en die twee zijn als honey en bees, apples & trees, cheese & wine, smoking & dine ( muhahahaha )
Luxe, calme et volupté
ik ben niet echt een cultuur barbaar hoor. alleen heb ik bij een schilderij snel zoiets als 'mooi' of 'niet mooi' en meer niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig. Vroeger was ik ook een middeleeuwen-fanaat. Maar tegenwoordig ben ik meer geinteresseerd in moderne geschiedenis en kunst. Al kan het Siegfriedspektakel in Xanten me ook nog wel bekoren.
ik ga je straks even antwoorden (al weet ik niet wat het antwoord isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh en muurbloempje, ik vroeg je wat op MSN.
Ik heb helemaal niks met installaties.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan tegenwoordig echt geraakt worden door een mooie vlakverdeling of spannend kleurgebruikNog leuker vind ik installaties, vooral als er met geluid wordt gewerkt.
Jahhh! In het Reina Sofia hebben ze heel veel van dat soor kunst.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan tegenwoordig echt geraakt worden door een mooie vlakverdeling of spannend kleurgebruikNog leuker vind ik installaties, vooral als er met geluid wordt gewerkt.
En ik danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ahw. Beterschap.
Ewelina en Viking moeten trouwens de huisjes krijgen. Of anders.
Whehehe.. Misschien moet ik ook gaan bankdrukken! Maar ik kom er nu achter waarom ik nooit kon opdrukkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:48 schreef Merel het volgende:
SHE SHE SHE! In de sportschool net ging de ene sterke man mij aanwijzen aan de andere sterke man en hij zei: "Kijk, die oefening die zij doet, das ook een goeie!"![]()
Daar staat dan wel weer tegenover dat mijn linkerarm veel slapper is dan mijn rechterarm en dat ik al moeite heb met 2 kilo bij bankdrukkenIk kan me bijvoorbeeld ook niet opdrukken, net als PF, dat zijn dezelfde spieren die je daarvoor gebruikt toch?
Oh en Kim, beterschap!
Ik kan nog steeds niet opdrukken. Zelfs in de sissystand lukt t me niet. (enkels kruisen en je knieen op de grond) Ik zie er dan echt uit als een kapotte wipwap. Ik wip wel, maar wappen ho maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Whehehe.. Misschien moet ik ook gaan bankdrukken! Maar ik kom er nu achter waarom ik nooit kon opdrukkenNa een half uur combinaties en sparren, nee dan lukt het niet meer
Maar thuis, thuis, thuis kon ik er vijf(halfjes, maar wel echte
)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik moet ineens aanBolletjeBeestje
denken.
Want.
Must.
Have.
Ik train in de gym op de bovenverdiep, waar de roestige olympische stangen liggen en allemaal grote antilianen rondhobbelen. Soms komt er dan een vrouw boven squatten met de barbell en dat is altijd erg motiverend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:48 schreef Merel het volgende:
SHE SHE SHE! In de sportschool net ging de ene sterke man mij aanwijzen aan de andere sterke man en hij zei: "Kijk, die oefening die zij doet, das ook een goeie!"
Daar staat dan wel weer tegenover dat mijn linkerarm veel slapper is dan mijn rechterarm en dat ik al moeite heb met 2 kilo bij bankdrukken Ik kan me bijvoorbeeld ook niet opdrukken, net als PF, dat zijn dezelfde spieren die je daarvoor gebruikt toch?
Oh en Kim, beterschap!
Als je zegt welke je wil en welke maat dan bestel ik ze wel met mijn CCquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:11 schreef Chicolate het volgende:
Hoe groot is de kans dat er binnen een paar uur 4 shirts worden verkocht op een online site?Ik wil een shirt, maar had wat problemen met creditcard, en nu opeens is het bijna uitverkocht. Voordeel: ze hebben nu sale, dus ben wel minder kwijt. Maar straks kan ik mn shirt niet eens meer bestellen omdat ze alles al verkocht hebben
.
Shirts kopen is nu echt even een ramp. Ik wil een normaal shirt met een plaatje/print, maar zonder leuke tekst ofzo ... en dat is gewoon nergens te vinden. Online bij Large etc ook niet wat ik zoek (de shirts van Large passen me ook niet goed en zijn nogal kort) ... alleen bij threadless. Maarja, dat moet dan weer een CC en die heb ik niet zelf. Dus: relatief lang en smal shirt, in kleurtje met een leuke print. Hoe moeilijk is dat nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |