En dan te bedenken dat dat nog niet eens de ergste foto wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou idd, mijn broertje kwam zowat klaar achter me toen hij die foto zag
Ik moet bekennen dat ik er zelfs beter uitzag , tot mijn 26ste maar liefstquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wel qua dun, maar toen was ik zo plat als een plank.
Had geen tieten, kuiten of kont tot ik een jaar of 16/17 was. Op school heette ik 'Gespierde Spijker'. Of 'beugelbek'.
Wie was dat? Wiewiewie?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:11 schreef Greys het volgende:
Over stalker gesproken:
Ik kreeg gister een sms van iemand (hoi E!![]()
) die had gezien op Fok dat ik de 11e in Utrecht ben en of we dan eerst even wat gaan borrelen. So much for anonymity (schrijf je dat zo?)
Nee hoor, was leuk. En grappig. Het kan niet, want dan komen mijn samen-met-Loveli-rijden plannen in de war, maar wel raar om te merken dat je zo makkelijk te volgen bent op internet klaarblijkelijk. Ik ging me ook meteen beschaamd afvragen wat hij nog meer allemaal gelezen en gezien had![]()
Ja, ik moet dat echt eens bijwerken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
SHE heeft maar 2 piccaas in d'r haifs, en die zijn nog hetzelfde ook.
Een meneer die ik nog nooit in het echt gezien heb maar wel al jaren mee klepquote:
Ik wil het niet weten! Mijn broertje was een dag van slag; iets ergers overleeft ie nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:11 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dat nog niet eens de ergste foto was.
Wat? Een bekende van irl??? Das mijn angst, dat ineens iemand zegt: "Zo, Co, dus jij houdt wel van een waterstraaltje?!" Vette knipoog, vette knipoog.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:11 schreef Greys het volgende:
Over stalker gesproken:
Ik kreeg gister een sms van iemand (hoi E!![]()
) die had gezien op Fok dat ik de 11e in Utrecht ben en of we dan eerst even wat gaan borrelen. So much for anonymity (schrijf je dat zo?)
Nee hoor, was leuk. En grappig. Het kan niet, want dan komen mijn samen-met-Loveli-rijden plannen in de war, maar wel raar om te merken dat je zo makkelijk te volgen bent op internet klaarblijkelijk. Ik ging me ook meteen beschaamd afvragen wat hij nog meer allemaal gelezen en gezien had![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:13 schreef Greys het volgende:
Dat meiske moest eens weten hoe ze hier over de tong gaat![]()
SHE, ik geloof je! En toch wil ik daar nog eens een foto van zien. Om een nog grotere hekel aan je te krijgen
Ja, of na één dag op je nieuwe werk; Hee, was jij niet miss Fok!?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat? Een bekende van irl??? Das mijn angst, dat ineens iemand zegt: "Zo, Co, dus jij houdt wel van een waterstraaltje?!" Vette knipoog, vette knipoog.
L'horreur!
Ben jij miss Fok geweest?? Foto's!! Of was dat niet in badpak?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, of na één dag op je nieuwe werk; Hee, was jij niet miss Fok!?
Bwahahaha! Ja, nou, precies. Aan dat topic dacht ik dus ook meteenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat? Een bekende van irl??? Das mijn angst, dat ineens iemand zegt: "Zo, Co, dus jij houdt wel van een waterstraaltje?!" Vette knipoog, vette knipoog.
L'horreur!
Het is een lieve-en-niets-van-te-vrezen stalker hoorquote:
Ik kan het niet meer vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben jij miss Fok geweest?? Foto's!! Of was dat niet in badpak?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:23 schreef loveli het volgende:
Begin me af te vragen hoeveel stalkerts voor zaterdagavond hadden gereserveerd bij de mexicaan.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik moet ineens aanBolletjeBeestje
denken.
Want.
Must.
Have.
[ afbeelding ]
Zoveel dat wij ergens anders heen moestenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:23 schreef loveli het volgende:
Begin me af te vragen hoeveel stalkerts voor zaterdagavond hadden gereserveerd bij de mexicaan.
Vandaar dat we d'r zelf niet meer bijkondenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:23 schreef loveli het volgende:
Daar zijn helemaal geen bolletjebeesjes!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Voor Co: http://www.e-michael.jp/gallery.htm
die is best engquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Dan moet er een kern van waarheid inzitten!
[ afbeelding ]
Yup, that's rednack country alrighty.quote:
Dat kan beter!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
denken.
Want.
Must.
Have.
[ afbeelding ]
Pimpen met je skillzorsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:48 schreef Merel het volgende:
SHE SHE SHE! In de sportschool net ging de ene sterke man mij aanwijzen aan de andere sterke man en hij zei: "Kijk, die oefening die zij doet, das ook een goeie!"![]()
Daar staat dan wel weer tegenover dat mijn linkerarm veel slapper is dan mijn rechterarm en dat ik al moeite heb met 2 kilo bij bankdrukkenIk kan me bijvoorbeeld ook niet opdrukken, net als PF, dat zijn dezelfde spieren die je daarvoor gebruikt toch?
Oh en Kim, beterschap!
Lolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
We hebben nu alledrie hetzelfde grapje gemaakt
das lang geleden !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
denken.
Want.
Must.
Have.
[ afbeelding ]
Je krijgt sowieso een campuscontract, dwz: 6 maanden na je studie moet je opgerot zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wanneer die woningen weer worden aangeboden, en of het dan wel een campuscontract is? Waar jij nu zit, is waar ik het liefst terecht zou willen komen. Ook omdat de UvA met mijn studie naar Science Park gaat midden 2010. Ben benieuwd of ze bewoners iets meer daarover vertellen.
Ik vind het nu al echt leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:08 schreef SHE het volgende:
Pimpen met je skillzors![]()
goedzo!
Nog even en je bent verslaafd en is iedereen jaloers op je buns of steel.
Ik dacht net "Als ik snel ben dan haal ik m'n trein zo nog!" en toen zag ik het nachtelijk geklets in dit topic en toen dacht ik "Even bijlezen eerst, ik neem wel een trein later"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik baal van het vroege opstaan, maar 's morgens even bijlezen voor ik naar het werk ga helpt mijn humeur met sprongen vooruit.
Een motorfiets is geen fietsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
zo, en heeeeeelemaal naar het werk gefietst. Wel kloteweer, edoch...
maar koffie maakt een hoop goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |