Daar zijn helemaal geen bolletjebeesjes!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:32 schreef Vivi het volgende:
Voor Co: http://www.e-michael.jp/gallery.htm
die is best engquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Dan moet er een kern van waarheid inzitten!
[ afbeelding ]
Yup, that's rednack country alrighty.quote:
Dat kan beter!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik moet ineens aanBolletjeBeestje
denken.
Want.
Must.
Have.
[ afbeelding ]
Pimpen met je skillzorsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:48 schreef Merel het volgende:
SHE SHE SHE! In de sportschool net ging de ene sterke man mij aanwijzen aan de andere sterke man en hij zei: "Kijk, die oefening die zij doet, das ook een goeie!"![]()
Daar staat dan wel weer tegenover dat mijn linkerarm veel slapper is dan mijn rechterarm en dat ik al moeite heb met 2 kilo bij bankdrukkenIk kan me bijvoorbeeld ook niet opdrukken, net als PF, dat zijn dezelfde spieren die je daarvoor gebruikt toch?
Oh en Kim, beterschap!
Lolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
We hebben nu alledrie hetzelfde grapje gemaakt
das lang geleden !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef Vivi het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik moet ineens aanBolletjeBeestje
denken.
Want.
Must.
Have.
[ afbeelding ]
Je krijgt sowieso een campuscontract, dwz: 6 maanden na je studie moet je opgerot zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wanneer die woningen weer worden aangeboden, en of het dan wel een campuscontract is? Waar jij nu zit, is waar ik het liefst terecht zou willen komen. Ook omdat de UvA met mijn studie naar Science Park gaat midden 2010. Ben benieuwd of ze bewoners iets meer daarover vertellen.
Ik vind het nu al echt leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:08 schreef SHE het volgende:
Pimpen met je skillzors![]()
goedzo!
Nog even en je bent verslaafd en is iedereen jaloers op je buns of steel.
Ik dacht net "Als ik snel ben dan haal ik m'n trein zo nog!" en toen zag ik het nachtelijk geklets in dit topic en toen dacht ik "Even bijlezen eerst, ik neem wel een trein later"quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik baal van het vroege opstaan, maar 's morgens even bijlezen voor ik naar het werk ga helpt mijn humeur met sprongen vooruit.
Een motorfiets is geen fietsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
zo, en heeeeeelemaal naar het werk gefietst. Wel kloteweer, edoch...
maar koffie maakt een hoop goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |