Trustequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:46 schreef BrandX het volgende:
Heel tof!
maar heren, ik ga naar bed, morgen weer op tijd mijn mandje uit. Oh, en dat espresso-lego-experiment lijkt mij een leuke uitdaging voor je, AC! Nu je toch niet veel kan doen
En BX, bedankt voor dat medicijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef BrandX het volgende:
ohja, trusten beiden!En beterschap AC!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, het lijkt mij leuk als jullie ook als 'lego fanaten' komen rgistreren en posten.
Sure.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op dat lego forum bedoel je?
Ben elke dag al veel te veel tijd kwijt met fok.. dus denk dat ik oversla..
Moet nog aardig wat werk inhalen hierhet wil maar niet ophouden
Kan ik het goedmaken met een kopje koffie?
Dit ziet er relaxt uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Sure.
Maar wel jammer though, want ik wil de site draaiende maken met veel leden, en het begint altijd stap bij stap!
truste..quote:
Lego moet je niet vastlijmen man.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit ziet er relaxt uit
[ afbeelding ]
Als je een oud espressomachientje weet te vinden kun je alle "soft" parts vervangen door legozelfs de handvaten van de pistons zou je (mits goed verlijmd) van lego kunnen maken.
Dat staat wel sweet in je keuken
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:58 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lego moet je niet vastlijmen man.
Ik regel wel wat cools. Dont be afraid.
MC Escher ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:04 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Geen probleem joh.
Maar Legoland is wel cool btw!!!
WTF, dat is gaaf gedaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MC Escher ook![]()
[ afbeelding ]
Zitten ze bij jou thuis dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Jullie halen me de woorden uit de mond!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
MC Escher ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
Marathon lopen en jongleren tegelijkertijd. Wazig.
Wacht maar als je Opel het begeeftquote:
Dan ga ik gewoon met hetquote:
Dan moet je rennen voor bus of treinquote:
Welnee. Dan wachten mijn collegae maar met koffiedrinken!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je rennen voor bus of trein
Dat doen ze toch niet. Die gaan je uitlachen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Dan wachten mijn collegae maar met koffiedrinken!
Dat doen ze idd niet, want de meesten drinken geen koffie. Anderen zijn hier al rond half 7, dus die hebben tegen 8 uur al een paar bakken op.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen ze toch niet. Die gaan je uitlachen.
Frits!quote:
Ik ga bij een verzekeringskantoor werken op de afdeling Marketing en Communicatie.quote:
Had je je maar niet als plebs moeten gedragen en braaf moeten melden hier tijdens jequote:
Ik zal het nooit meer doen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je je maar niet als plebs moeten gedragen en braaf moeten melden hier tijdens jevakantie
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je je maar niet als plebs moeten gedragen en braaf moeten melden hier tijdens jevakantie
Ik mag toch hopen van niet. Dan moet ik namelijk even de politie waarschuwen dat er inbrekers rondlopenquote:
Voor jou dan,quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in Finland deze gekocht trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |