Ik ben bijna dood zowat...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:27 schreef BrandX het volgende:
*troost*
tisser aan de hand? Ik weet niet of je vanmiddag al antwoord had gegeven, maar ik moest wat sneller weg dan gedacht, dus heb het niet meer gelezen.
Alles goed?
ze gangetje. Misschien binnenkort op parttime basis even voor mijn oude baas werken, ze hebben wat klusjes waar ze mee in de maag zitten, en dan kan ik ondertussen wat meer op mijn gemak zoeken naar iets wat ik leuk vind.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Ja goed hoor. Beetje druk hier en daar. En morgen m'n eerste werkdag op mijn nieuwe werk
Hoe is het met jou verder?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:28 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben bijna dood zowat...
Dichte keel, verstopte neus én oren. Dus hoor maar 20% ofzo. En verder lig ik al de gehele dag in mijn bed.
Kan ik dat bij een standaard apotheker halen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
das zwaar klote.
Veel thee met citroen drinnken en weet je wat serieus goed helpt? Dat spul wat niet uit te spreken is: Oscillococcinum. Dat zijn buisjes met kleine korreltjes. Ze smaken gewoon naar suiker. Een zo'n buisje leeg je onder je tong, vanzelf op laten lossen, en dat een paar keer op een dag, geheid dat je je snel beter voeltwerkt echt megagoed!
Buckleys is ook heel goed, bij iedere drogist verkrijgbaar! Ben geloof ik de enige ter wereld die het lekker vind, maar het werkt welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
das zwaar klote.
Veel thee met citroen drinnken en weet je wat serieus goed helpt? Dat spul wat niet uit te spreken is: Oscillococcinum. Dat zijn buisjes met kleine korreltjes. Ze smaken gewoon naar suiker. Een zo'n buisje leeg je onder je tong, vanzelf op laten lossen, en dat een paar keer op een dag, geheid dat je je snel beter voeltwerkt echt megagoed!
Heb je een ouderwetse italiaanse espressomachine met handmatige drukpomp nagemaakt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Zijn er misschien nieuwsgierige mensen die mijn LEGO-project willen zien?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Buckleys is ook heel goed, bij iedere drogist verkrijgbaar! Ben geloof ik de enige ter wereld die het lekker vind, maar het werkt wel![]()
Natuurlijk niet de kindervariant nemen met suiker he![]()
Beterschap!
Yep, bij iedere drogist en apotheek.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kan ik dat bij een standaard apotheker halen?
Die bedoel ik jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]nee hoor, niet die groene, maar gewoon de blauwe variant van buckley's. Stinkt als de hel maar werkt idd geweldig.
![]()
![]()
Punt met buckleys is wel dat het alleen tegen keelpijn ed werkt, maar niet tegen het griepgebeuren wat AC4W heeft
Nee, een Tow Truck!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je een ouderwetse italiaanse espressomachine met handmatige drukpomp nagemaakt?
Dan ga ik morgen even dat spul ophalen. Wat gaat dat kosten en moet ik iets meenemen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, bij iedere drogist en apotheek.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja![]()
De oorzaak haal je er niet mee weg maar ik vind zelf de gevolgen (ademnood, hoesten, verstopte neus e.d.) altijd het vervelendste.
Ben er vorige keer speciaal voor naar NL gereden
kost dacht ik ong. 8 euro, en nee, gewoon vrij te verkrijgen medicijn, net zoals antigrippine, of paracetamol enzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen even dat spul ophalen. Wat gaat dat kosten en moet ik iets meenemen?
Cool wel!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hier de link van mijn site én project: http://www.legotechnicfans.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=5
In ieder geval een briefje meenemen met daarop de naam van het medicijn. Hoe verzinnen ze by the way die namen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
kost dacht ik ong. 8 euro, en nee, gewoon vrij te verkrijgen medicijn, net zoals antigrippine, of paracetamol enzo.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Hier de link van mijn site én project: http://www.legotechnicfans.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=5
Gelukkig zat er een beschrijving bijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Cool wel!
Lijkt me best gaaf zoiets te kunnen bouwen.
Ik ga zeker een koffieapparaat maken van technisch lego, en dan plaats ik die ook hierquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
gaaf hoor.. maar bedenk je dat helemaal zelf dan? Lego voor gevorderden
ik kwam nooit verder dan het ridderkasteel met ophaalbrug
![]()
Misschien is die koffiemachine dan iets voor je volgende project?
Precies. Ik zal er binnenkort eens over nadenken ok?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:46 schreef BrandX het volgende:
Heel tof!
maar heren, ik ga naar bed, morgen weer op tijd mijn mandje uit. Oh, en dat espresso-lego-experiment lijkt mij een leuke uitdaging voor je, AC! Nu je toch niet veel kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |