Ow ja kutquote:
Dank uquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor jou dan,
[ afbeelding ]
Voor OA:
[ afbeelding ]
Voor Pheno:
[ afbeelding ]
Kuukse en V-F:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sjowhan en dromer:
Papierversnipperaar:
[ afbeelding ]
Klonk en Damart:
AC4wheels en BrandX als ze wakker worden (anderen; help uzelf, er is genoeg):
[ afbeelding ]
En dan ik nog:
[ afbeelding ]
Argh..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
Saai lemonthee. Ik zit weer aan de herfststormthee (echt, briljant goedbekkende naam).
Vast wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef Klonk het volgende:
en kan iemand die regen even wegsturen boven het mooie bronsgroene eikenhout hier...
KapiteinGasthofquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:31 schreef Klonk het volgende:
wie ?
Nou en? Je bent hier nu toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Grrrr. Mijn MyAt word niet ververst
Dit topic komt er niet in
*regendans doet*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:29 schreef Klonk het volgende:
Koffie
en kan iemand die regen even wegsturen boven het mooie bronsgroene eikenhout hier...
Gruss Gott, servus, wie geht's?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:31 schreef OA het volgende:
Ach so, KapiteinGasthof wohnt in Österreich.
Ganz toll ja.
Es geht mir gut.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gruss Gott, servus, wie geht's?
volgens mij mag je tirol geen Oostenrijk noemen![]()
Achterlijke boeren hier
Nee erger, allemaal Mein kampf op de boekenplank, en neerkijken op buitenlanders.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Es geht mir gut.![]()
Tirol is een soort Friesland zeker. Ze willen liever onafhankelijk zijn met een eigen erkende taal?
Maar ik moet nu 3x klikkenquote:
Pas maar opquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ik moet nu 3x klikken
Whehe, gezellig volk daar!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee erger, allemaal Mein kampf op de boekenplank, en neerkijken op buitenlanders.
Buitenlanders: Mensen die niet geboren zijn in het dal waar de betreffende persoon woont..![]()
Sprak laatst iemand die vertelde dat ie op zn 17e een keer naar Innsbruck was geweest (ging over vakanties)..
Dat ligt hier 70 km vandaanmaar ja buiten het dal he
Tja beetje simpel maar zit hier puur om het werk en nog maar tot eind komende winterquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, gezellig volk daar!![]()
Helemaal naar Innsbruck!!![]()
Ik ben een keer in Klagenfurt en Wenen geweest. Dat ligt pas ver uit elkaar!!![]()
Goedemorgen! De koffie staat op pagina 4quote:
Voor jou en iedereen na je idem, pagina 4 staat de koffiequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Klonk het volgende:
ik ben in de mc donalds in het centrum van Insbruck geweest
Thanks. Maar ben al voorzienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor jou en iedereen na je idem, pagina 4 staat de koffie
Idioot!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tja beetje simpel maar zit hier puur om het werk en nog maar tot eind komende winter![]()
Dan een maand op vakantie naar NEDERLAND![]()
Das pas ver weg
Wenen ga ik binnenkort eens heen, heb ik nog niet gezien. Ze verklaren me hier al voor gek dat ik drie keer per week naar Innsbruck gamoeten ze het hier maar wat gezelliger maken
is idd een mooie stad, beetje veel toeristen, echt al die Japanners enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Te gek..
In altstadMooie gangen he
![]()
Mag er niet meer heen
In Klagenfurt is geen McD. In Wenen wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Klonk het volgende:
Venlo is een partnerstad van Klagenfurt, we hebben zelfs een Klagenfurtlaanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:43 schreef OA het volgende:
[..]
In Klagenfurt is geen McD. In Wenen wel.
quote:
Als je door zon groep heenloopt moet je 1 hand opsteken en blijven lopen, lopen er altijd een paar japanners achter je aanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
is idd een mooie stad, beetje veel toeristen, echt al die Japanners enzo
allemaal naar dat gouden dak kijken, hebben we compleet gemist, kwamen we pas achter toen we thuis kwamen
mcDavid is alleen in Nederland te vinden inderdaad.quote:
Omdat je 3x per week het dal uitgaat naar de grote verdorven stad.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Omdat je 3x per week het dal uitgaat naar de grote verdorven stad.
So truequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
mcDavid is alleen in Nederland te vinden inderdaad.
Krijg ik maar simpele oploskoffiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor jou dan,
[ afbeelding ]
Voor OA:
[ afbeelding ]
Voor Pheno:
[ afbeelding ]
Kuukse en V-F:
Sjowhan en dromer:
Papierversnipperaar:
[ afbeelding ]
Klonk en Damart:
[ afbeelding ]
En dan ik nog:
[ afbeelding ]
Sorry.. je was nog niet wakker..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Krijg ik maar simpele oploskoffieIk, die er al vanaf KSC #1 bij ben
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sorry.. je was nog niet wakker..
Om het goed te maken een kopje Kopi Luwak:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen, ben nu echt ziek...
Ik maak zelf wel een pot koffiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goedemorgen! De koffie staat op pagina 4![]()
Moet je alleen wel ff zelf water koken.
Morgen verse koffie of is instant goed genoeg voor jou?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jep, ze zijn pas 12:00 geopend..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
snel dat occi-spul halen bij de drogist
Ik ben heel mijn stem nu kwijt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
snel dat occi-spul halen bij de drogist
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben heel mijn stem nu kwijt.
Vandaag mijn vrije dag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Sorry wel kut. Moet je nog werken?
Lekker rustig tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben heel mijn stem nu kwijt.
quote:
Mogguhquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef es70 het volgende:
Goedemorgen.
@Kapitein Gasthof: de link naar je homepage werkt hier niet, en ik hoopte foto's van Mayrhofentegen te komen...
Mij maakt dat echt niet uit dude, ziek = ziekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het plaatje werkte niet... ik lachte je niet uit hoor!
![]()
Dat komt dan tenminste nog goed uit, of ben je liever ziek op een werkdag zoals de meeste mensen?
Helemaal waar, maar hoe vaak hoor je mensen wel niet zeggen dat het erger is als het op een vrije dag isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mij maakt dat echt niet uit dude, ziek = ziek.
Whehe.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, het lijkt mij leuk als jullie ook als 'lego fanaten' komen rgistreren en posten.
Hoezo, je bureaustoel zit prima hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet. Dan moet ik namelijk even de politie waarschuwen dat er inbrekers rondlopen.
Alles is welkom dude.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Ik moet eens kijken of ik mijn über-kipper naar realistisch ontwerp nog heb.
Compleet met kantelcabine, zuiger onder de laadbak, etc.
Geen Lego Technic, maar wel een hendig sjiek ontwerp.
Mogguh!quote:
En ik danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor jou dan,
[ afbeelding ]
Voor OA:
[ afbeelding ]
Voor Pheno:
[ afbeelding ]
Kuukse en V-F:
Sjowhan en dromer:
Papierversnipperaar:
[ afbeelding ]
Klonk en Damart:
[ afbeelding ]
En dan ik nog:
[ afbeelding ]
Mayrhofenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gruss Gott, servus, wie geht's?
volgens mij mag je tirol geen Oostenrijk noemen![]()
Achterlijke boeren hier
Je zou beter hier naar de Mac gaan. En dan zoeen overheerlijke salade afkomstig uit Belfeld nemenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Klonk het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Venlo is een partnerstad van Klagenfurt, we hebben zelfs een Klagenfurtlaan
Geen bier dus vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik liep trouwens zaterdag in Orléans langs de McDonalds.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou beter hier naar de Mac gaan. En dan zoeen overheerlijke salade afkomstig uit Belfeld nemen.
Jij hoort niet bij de anderen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik dan?
[..]
Mayrhofen
[..]
Je zou beter hier naar de Mac gaan. En dan zoeen overheerlijke salade afkomstig uit Belfeld nemen.
[..]
[..]
Geen bier dus vandaag.
Ik dacht dat ik als KSC'er van het eerste uur en Wikimaster/Koffiemod wel een aparte vernoeming verdienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hoort niet bij de anderen?Ben nieuw hier he, dus weet niet hoe het allemaal werkt
![]()
Hoor ik me eigenlijk voor te stellen?beetje laat daarvoor he..
heb je een verzoekje of is alle koffie goed?
quote:
Pinguinquote:
*Gooit vis naar pinguinquote:
poepen ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Over boodschappen gesproken. Ik ga ook even.
Zit al in de visquote:
quote:
Ook voor jou een kopje Kopi Luwak danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik als KSC'er van het eerste uur en Wikimaster/Koffiemod wel een aparte vernoeming verdien.
We stellen het hier wel op prijs als je je even voorstelt, dus ook nu nog mag je dat wel doen. Verder drink ik graag koffie. Veel, zwart en sterk
.
Ja. Ken je de Icebar?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ook voor jou een kopje Kopi Luwak dan
[ afbeelding ]
Morgenochtend Ristrettotje?
Maarten stelt zich voor
![]()
Ik ben Maarten (of Mertz, ook goed), woon op mn werk, werk in Mayrhofen als hotelmanager voor een Gasthof. Momenteel bezig met grote renovatie, dus zelf ook handen uit de mouwen steken.
Geboren Ernemmer, voel ik me onderhand meer thuis in Utreg omdat al mn kameraden uit Ernem daar zijn gaan wonen. Door mn vorige werk bij de Bastion Hotelgroep en het uitwaaien van mn vrienden rij ik echter op vakanties heel Nederland door om iedereen weer ff te kunnen zien.
Ben professioneel lurker, lurk op FOK!, zowel FP, Forum als Fobo. Lurk ook graag koffie, maar door mn werk staat die meestal koud te worden en drink ik tegenwoordig meer Red Bull Light.
Light want ik ben op dieet, afgelopen maand al 11 kilo afgevallenmaar dat gaat altijd snel. Waarschijnlijk omdat ik altijd fanatiek wedstrijden heb gezwommen in NL voordat ik aan het werk ging, trainde tien keer per week. Nu geen tijd meer voor zwemmen (wedstrijden altijd op za/zo) maar wel druk met salsa dansen
![]()
Mijn pincode in NL is 6585, in Oostenrijk 4322. Anders nog iets![]()
sorry, soms heb ik geen smaak, maar dat is dus een geile bakquote:
Helaas welquote:
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Damn, wat doe je met je pincodes man.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten
Ik heb zelfs mn auto wel eens uitgeleend aan een weekgast, zodat die zijn vakantiepartner kon opzoeken in het ziekenhuisquote:
Ja precies. Je moet wel oppassen, niet iedereen is zo hoe je denkt dat ze zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mn auto wel eens uitgeleend aan een weekgast, zodat die zijn vakantiepartner kon opzoeken in het ziekenhuis![]()
Maar nu ik dat online heb gezegd moet ik daar vanaf nu maybe mee oppassen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:06 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja precies. Je moet wel oppassen, niet iedereen is zo hoe je denkt dat ze zijn.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguhhttp://www.gasthof-zillertal.at/
En voor bij de foto's:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |