quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben heel mijn stem nu kwijt.
Vandaag mijn vrije dag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Sorry wel kut. Moet je nog werken?
Lekker rustig tochquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik ben heel mijn stem nu kwijt.
quote:
Mogguhquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef es70 het volgende:
Goedemorgen.
@Kapitein Gasthof: de link naar je homepage werkt hier niet, en ik hoopte foto's van Mayrhofentegen te komen...
Mij maakt dat echt niet uit dude, ziek = ziekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het plaatje werkte niet... ik lachte je niet uit hoor!
![]()
Dat komt dan tenminste nog goed uit, of ben je liever ziek op een werkdag zoals de meeste mensen?
Helemaal waar, maar hoe vaak hoor je mensen wel niet zeggen dat het erger is als het op een vrije dag isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:42 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Mij maakt dat echt niet uit dude, ziek = ziek.
Whehe.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Trouwens, het lijkt mij leuk als jullie ook als 'lego fanaten' komen rgistreren en posten.
Hoezo, je bureaustoel zit prima hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet. Dan moet ik namelijk even de politie waarschuwen dat er inbrekers rondlopen.
Alles is welkom dude.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Ik moet eens kijken of ik mijn über-kipper naar realistisch ontwerp nog heb.
Compleet met kantelcabine, zuiger onder de laadbak, etc.
Geen Lego Technic, maar wel een hendig sjiek ontwerp.
Mogguh!quote:
En ik danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Voor jou dan,
[ afbeelding ]
Voor OA:
[ afbeelding ]
Voor Pheno:
[ afbeelding ]
Kuukse en V-F:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sjowhan en dromer:
Papierversnipperaar:
[ afbeelding ]
Klonk en Damart:
AC4wheels en BrandX als ze wakker worden (anderen; help uzelf, er is genoeg):
[ afbeelding ]
En dan ik nog:
[ afbeelding ]
Mayrhofenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gruss Gott, servus, wie geht's?
volgens mij mag je tirol geen Oostenrijk noemen![]()
Achterlijke boeren hier
Je zou beter hier naar de Mac gaan. En dan zoeen overheerlijke salade afkomstig uit Belfeld nemenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Klonk het volgende:
ik ben in de mc donalds in het centrum van Insbruck geweest
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Venlo is een partnerstad van Klagenfurt, we hebben zelfs een Klagenfurtlaan
Geen bier dus vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmorgen, ben nu echt ziek...
Ik liep trouwens zaterdag in Orléans langs de McDonalds.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou beter hier naar de Mac gaan. En dan zoeen overheerlijke salade afkomstig uit Belfeld nemen.
Jij hoort niet bij de anderen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik dan?
[..]
Mayrhofen
[..]
Je zou beter hier naar de Mac gaan. En dan zoeen overheerlijke salade afkomstig uit Belfeld nemen.
[..]
[..]
Geen bier dus vandaag.
Ik dacht dat ik als KSC'er van het eerste uur en Wikimaster/Koffiemod wel een aparte vernoeming verdienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij hoort niet bij de anderen?Ben nieuw hier he, dus weet niet hoe het allemaal werkt
![]()
Hoor ik me eigenlijk voor te stellen?beetje laat daarvoor he..
heb je een verzoekje of is alle koffie goed?
quote:
Pinguinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |