Dat is het echt meer dan waard hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dan heb je een huis als het even meezit.
Dat hopen we dan maarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dan heb je een huis als het even meezit.
Sterkte...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef Muck het volgende:
Blegh, ik heb over 10 minuten hoorcollege foutenleer
behalve dat het saai is, wordt het ook nog eens gegeven door iemand met een stem die klinkt als een kruising tussn Beatrix en ieniemienie
Huuuuuquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef Muck het volgende:
behalve dat het saai is, wordt het ook nog eens gegeven door iemand met een stem die klinkt als een kruising tussn Beatrix en ieniemienie
SUCCES!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef Muck het volgende:
Dan ga je toch gewoon niet, je kunt ook zonder college van je fouten lerenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:07 schreef Muck het volgende:
Jij zoekt bij elke post een passend plaatje?quote:
Maar dan mis je toch een stukje statistiekquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon niet, je kunt ook zonder college van je fouten leren
Is weer eens wat anders dan de geijkte standaardsmileysquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij zoekt bij elke post een passend plaatje?
Mja ik vind het ook wel grappig eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan de geijkte standaardsmileys.
Dat is toch niet vervelendquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dan mis je toch een stukje statistiek.
Ik heb daar geen hoorcollege voor nodigquote:Daarnaast zijn hoorcolleges ideaal om koffie te absorberen.
Ik ben er 8 of 9 jaar zomers geweest en heb me werkelijk nooit verveeldquote:
Oscarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is Tabloid![]()
[ afbeelding ]
Instantaan is het niet vervelend.quote:
True, true.quote:[..]
Ik heb daar geen hoorcollege voor nodig
Excuus, ik moet me beter specificeren. Mijn uitspraken gelden enkel voor het Ötztalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben er 8 of 9 jaar zomers geweest en heb me werkelijk nooit verveeld.
Neen, de statistiek achter eventuele fouten in uitkomsten van experimenten. Afwijkingen, effecten van afwijkingen op verdere analyse, oorzaken van fouten, etc, enz.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:24 schreef Klonk het volgende:
wtf is foutenleer, Duitsers in lederhosen, een homo in een strak leren broek in een kleuterklas ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen, de statistiek achter eventuele fouten in uitkomsten van experimenten. Afwijkingen, effecten van afwijkingen op verdere analyse, oorzaken van fouten, etc, enz.geen wonder dat je daar koffie voor nodig hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
[..]
Neen, de statistiek achter eventuele fouten in uitkomsten van experimenten. Afwijkingen, effecten van afwijkingen op verdere analyse, oorzaken van fouten, etc, enz.na statistiek snapte ik er niets meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schoenmaker blijf bij je leest
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Welnee, het is dat beest dat in de dreksbak woontquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is Tabloid![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik vind het ook wel grappig eigenlijk
[..]
Neen, de statistiek achter eventuele fouten in uitkomsten van experimenten. Afwijkingen, effecten van afwijkingen op verdere analyse, oorzaken van fouten, etc, enz.Alle experimenten zijn bij voorbaat al fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |