Pics!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:04 schreef Californium het volgende:
[..]
* gooit haar los en trekt shirt uit
Wild genoeg?
Haha not this movie.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat soort films zijn zo vaak hetzelfde, kneusje wordt uit team gegooid, richt een nieuw team op met andere kneusjes, worden uiteindelijk kampioen. Ondertussen heeft ie ook nog de lekkerste chick uit 't andere team gescoord.
En sommige mensen zouden ook geen kinderen mogen hebben!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sjonge ik zit me echt kwaad te maken hier@ animal planet.
Sommige mensen zouden echt geen dieren mogen hebben.
ja en ik me maar afvragen waarom t in t echt nooit zo gaatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat soort films zijn zo vaak hetzelfde, kneusje wordt uit team gegooid, richt een nieuw team op met andere kneusjes, worden uiteindelijk kampioen. Ondertussen heeft ie ook nog de lekkerste chick uit 't andere team gescoord.
Dat ook inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En sommige mensen zouden ook geen kinderen mogen hebben!
Mijn ouders bijvoorbeeldquote:
Oja nog gefeliciteerd met je 16e verjaardagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en ik me maar afvragen waarom t in t echt nooit zo gaat
Ik weet wat je denkt!quote:
Het doet de naam eer aan! Ga jij dan naar het open rechten feest?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe het open rechten feest is vanavond in de infernodat zal wel niet doorgaan dan
Ik moest inderdaad ook al aan Burn baby burn denkenquote:NIJMEGEN - In de binnenstad in Nijmegen heeft korte tijd brand gewond bij discotheek Inferno.
Het vuur brak rond kwart voor zes 's middags uit, maar was snel onder contreole dankzij de sprinklerinstallatie. Het water heeft wel enige schade aangericht aan het interieur.
De brandweer was snel ter plaatse, maar hoefde niet veel werk meer te verrichten.
Er zitten nu bedrijfsleiders dik hard in hun handen te wrijven...zowel de Hoed als Van Buren een groot feest vanavond...dat wordt cashenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wegens brand bij Inferno hedenmiddag is het Open Rechtenfeest van vanavond verplaatst naar El Sombrero! U wordt binnen enkele ogenblikken doorgeschakeld naar de Hoofpagina van de JFV Nijmegen...
He das wel balen, ik vind de inferno meestal geen hol aan. Maar ga niet want ja ziek thuis blijven maar wel uitgaan werkt niet echt he
Smoesjes! Deo onder de oksels, tandenborstel door je smoeltje, kam door je haar en we gaan!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wegens brand bij Inferno hedenmiddag is het Open Rechtenfeest van vanavond verplaatst naar El Sombrero! U wordt binnen enkele ogenblikken doorgeschakeld naar de Hoofpagina van de JFV Nijmegen...
He das wel balen, ik vind de inferno meestal geen hol aan. Maar ga niet want ja ziek thuis blijven maar wel uitgaan werkt niet echt he
De een z'n dood.......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Er zitten nu bedrijfsleiders dik hard in hun handen te wrijven...zowel de Hoed als Van Buren een groot feest vanavond...dat wordt cashen
Ik dacht dat we onze nummers niet zomaar op het forum zouden dumpen? Bedankt hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zozo, krijg zelfs een sms dat het feest verplaatst is...
Maar wel vaag het nummer is 0600000000
Khalid dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er zitten nu bedrijfsleiders dik hard in hun handen te wrijven...zowel de Hoed als Van Buren een groot feest vanavond...dat wordt cashen
Coolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe ze colleges geven aan de TU DelftHeb je vakantie, ga je nog naar lessen toe
Vriend van me doet er Lucht/Ruimtevaart, heb em al hele poos niet gezien. Heb dus voorgesteld dat ik vrijdag daar heen kom, beetje Delft verkennen, nieuwe kamer enz bekijken, eten, en 's avonds met de trein weer terug. Hij gaat in het weekend nog wel af en toe naar zijn ouders in Grave, vandaarquote:
WinterEfteling is zeker leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slaap lekker meis
En jammer maar dat klinkt ook heel leuk!
Ik had laatst ook een leuk idee voor een meet maar ben het alweer kwijt! Zag nu net de winterefteling dat is opzich ook wel grappig
!
was dat niet met die heks?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Samantha who is echt een leuke serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |