Leg eens uit wat er zo goed aan is dan?quote:
Je weet waar ik woon hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:52 schreef swarmahoer het volgende:
swine ben je net wakker of ging je toen pas naar bed,,.,, en bedankt voor de felicitatiesdalijk ff brownies halen als tractatie hier, die schijnen erg in te zijn
op de plek waar jij het meest zit zit er bruine vlekken in je bekledingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heh bahkijk ik net naar mijn vloerbedekking, zie ik allemaal bruin spul er op zitten, en ik heb gister wel wat make-up parels laten vallen maar dacht dat ik ze allemaal opgeruimd had
Niet dus..
Naja heb nog 1 lichtgrijze reserve tegel, maar denk dat ik er maar een zwarte onder legsnap niet wie dat ooit bedacht heeft, op de plek waar ik het meest zit een grijze tegel neerleggen
Eigenlijk ga ik stiekem een klein beetje meer dood als ik dergelijke posts lees.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:13 schreef Mikkie het volgende:
Nu is het wachten op een sarcastische opmerking van D_K...
Is van Barnyard oftewel Beestenboelquote:Koe Otis en zijn vrienden op de boerderij dollen veel met elkaar en halen geintjes uit met mensen
Vandaar de "koe" omdat ze hem er uit laten zien als een koequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:10 schreef J-heronimus het volgende:
Een koe kan helemaal niet mannelijk zijn
Had 'm gisteren op de achtergrond aan staan, maar heb 'm ook al op dvdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:23 schreef Nielez het volgende:
Ik ben coach carter aan t kijken.
Film over basketball.
Gisteren opgenomen omdat k toen zelf moest basketballen.
Coole film.
Iemand gisteren gezien?
M'n pa belde me al op inderdaad. Had 't laatst met 'm gehad over spaarrekeningen en dat ik bewust niet voor Icesave had gekozen. Hij wist het niet meer zeker, dus wilde even melden dat ik anders heel snel actie moest ondernemen, omdat de kans groot is dat Icesavespaarders hun geld kwijt zijn...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn wel wat mensen die zitten te zweten om hun IceSave centjes.
quote:
ik ben saai.... ik weet hetquote:
* gooit haar los en trekt shirt uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan...doe eens wild!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |