Van de vereniging.. afspraken met de uni enzo.quote:
De Yasha naam of mijn irl naam? want daar hebben LR en ik het net over op msn dus dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
Kwam er vandaag eindelijk achter waarom jouw naam me zo bekend voorkwam yasha
Je maakt nu iedereen nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
Kwam er vandaag eindelijk achter waarom jouw naam me zo bekend voorkwam yasha
Ik merk het al inderdaad, laaaaaaaat maarquote:
Ff bier en tieten schreeuwen om het allemaal wat mannelijker en boeiender te laten klinken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik merk het al inderdaad, laaaaaaaat maar
Rose speelde je toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah okenee ik dacht misschien een character uit een mmporg ofzo
want dan kon ik het best eens zijn
What else is new?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
Voel me nu zo'n kansloze WoW gast
quote:
Hmmm, ik moet zeggen dat ik dan ook echt nog geen drol over die film heb gehoord. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:27 schreef LastRequest het volgende:
Nijmegen in het nieuws (goed lezen):
Film Thijs Romer
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff bier en tieten schreeuwen om het allemaal wat mannelijker en boeiender te laten klinken.
* BIER EN TIETEN, LALALALALA
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speel één spelletje, één keer in de week en dan durf je me een WoW nerd te noemen?
Je weet er stiekem veel te veel vanquote:
Ach, het is Mikkie maarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Speel één spelletje, één keer in de week en dan durf je me een WoW nerd te noemen?
Kwaliteitspostquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ff bier en tieten schreeuwen om het allemaal wat mannelijker en boeiender te laten klinken.
* BIER EN TIETEN, LALALALALA
Gewoon blijven liggen en in slaap vallen. Als je moe genoeg bent is dat geen probleem.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik lig op de bank... lekker onder de deken en de hond er bij, laptop op schoot.. wil eigenlijk hem zo dicht klappen en gewoon in slaap vallemaar de lampjes zijn nog aan. Heb geen zin om ze uit te doen want dan moet ik opstaan en ik zooooo lekkerrrrr
En als het niet lukt beweert Mikkie bij deze dat je nog niet moe genoeg bent en dus iets nuttigs moet gaan doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon blijven liggen en in slaap vallen. Als je moe genoeg bent is dat geen probleem.
Ik krijg er morgen spijt van, want over 6 uur staat mijn moeder beneden en dondert die hond alle kanten op half verstrikt in de deken. Dus dan ben ik ook wakker terwijl ik pas om 11 uur weg hoefquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach jong het is wat
Ga gewoon in je bed liggen, op de bank slapen is niet goed voor je rug!!
Jup!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa gaat nog even een aflevering van Samantha Who kijken..
Kijken oft een leuke serie is
hej ben maar weer thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga me daar een beetje swarma smsen. Hallo, dadelijk denkt ie nog dat ie populair is.
Dat begint 14 oktober pasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:10 schreef LastRequest het volgende:
Yasha serieus, waarom kijk je het dan niet gewoon op tv?
er zijn tijden dat je niet direct denkt aan zachtjes zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, mijn huisgenoot gaat ook naar bed, of zit achter een muis aan ofzo..
Mensen die niet zachtjes kunnen doen na een bepaalde tijd
Ligt aan jouw verbindingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:11 schreef swarmahoer het volgende:
net zag ik iedereen offline en nu is iedereen er weer ineenslr yasja en cp dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |