Jah das wel verstandig met al die paracetamol van vandaagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
gooi er nog 5 rode wodka in
ze ging toch niet poolen, dus je hoeft haar niet uit te schakelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:50 schreef IrishBastard het volgende:
Paracetamol en alcohol gaan wel samen toch? Ik dacht dat aspirine iets minder was
Dat zei ik ook op kamp.. en toen zei de "dokter" (student Geneeskunde) "Van de ene ga je dood" (ik weet ff niet meer welke het was)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet nooit het verschil tussen aspirine en paracetamol?
Bronquote:Aspirine werkt koortsverlagend, ontstekingsremmend en pijnstillend. Paracetamol werkt alleen koortsverlagend en pijnstillend. Aspirine geeft weer meer kans op optreden van maagproblemen. Langdurig en hoog gebruik van paracetamol kan leidden tot leverproblemen.
Op de één of andere manier heb jij de gave om me altijd aan eten te herinneren, waar ik vervolgens direct trek in krijg. Quit it!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik krijg me ineens toch zin in een big mac
Maar dat gebruik je dan weer niet voor hoofdpijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb niet eens paracetamol in huis. Minst zware wat hier ligt is tramal (tramadol).
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op de één of andere manier heb jij de gave om me altijd aan eten te herinneren, waar ik vervolgens direct trek in krijg. Quit it!
Oh dan heb ik wel antwoord: nee dat ging niet om alcohol, want er mocht niet gedronken worden tijdens de introductiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah dat had ik ook direct onder jouw eerdere post gezetvan wat die geneeskunde student vertelde..
Volgens mij is dat aspirine. Paracetamol is dacht ik relatief onschuldig, terwijl aspirine meer mogelijke bijwerkingen heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat zei ik ook op kamp.. en toen zei de "dokter" (student Geneeskunde) "Van de ene ga je dood" (ik weet ff niet meer welke het was)
Dus ik:en van de ander?
Hij: "Ook, maar iets minder snel"
Dusdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |