Er zitten nu bedrijfsleiders dik hard in hun handen te wrijven...zowel de Hoed als Van Buren een groot feest vanavond...dat wordt cashenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wegens brand bij Inferno hedenmiddag is het Open Rechtenfeest van vanavond verplaatst naar El Sombrero! U wordt binnen enkele ogenblikken doorgeschakeld naar de Hoofpagina van de JFV Nijmegen...
He das wel balen, ik vind de inferno meestal geen hol aan. Maar ga niet want ja ziek thuis blijven maar wel uitgaan werkt niet echt he
Smoesjes! Deo onder de oksels, tandenborstel door je smoeltje, kam door je haar en we gaan!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wegens brand bij Inferno hedenmiddag is het Open Rechtenfeest van vanavond verplaatst naar El Sombrero! U wordt binnen enkele ogenblikken doorgeschakeld naar de Hoofpagina van de JFV Nijmegen...
He das wel balen, ik vind de inferno meestal geen hol aan. Maar ga niet want ja ziek thuis blijven maar wel uitgaan werkt niet echt he
De een z'n dood.......quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Mikkie het volgende:
Er zitten nu bedrijfsleiders dik hard in hun handen te wrijven...zowel de Hoed als Van Buren een groot feest vanavond...dat wordt cashen
Ik dacht dat we onze nummers niet zomaar op het forum zouden dumpen? Bedankt hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zozo, krijg zelfs een sms dat het feest verplaatst is...
Maar wel vaag het nummer is 0600000000
Khalid dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er zitten nu bedrijfsleiders dik hard in hun handen te wrijven...zowel de Hoed als Van Buren een groot feest vanavond...dat wordt cashen
Coolquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe ze colleges geven aan de TU DelftHeb je vakantie, ga je nog naar lessen toe
Vriend van me doet er Lucht/Ruimtevaart, heb em al hele poos niet gezien. Heb dus voorgesteld dat ik vrijdag daar heen kom, beetje Delft verkennen, nieuwe kamer enz bekijken, eten, en 's avonds met de trein weer terug. Hij gaat in het weekend nog wel af en toe naar zijn ouders in Grave, vandaarquote:
WinterEfteling is zeker leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slaap lekker meis
En jammer maar dat klinkt ook heel leuk!
Ik had laatst ook een leuk idee voor een meet maar ben het alweer kwijt! Zag nu net de winterefteling dat is opzich ook wel grappig
!
was dat niet met die heks?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Samantha who is echt een leuke serie
The Office UK duurt maar een half uurtjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat jij serie was kijken Piet
Is met Christina Applegate, (Kelly bundy) zij heeft een ongeluk gehad en daardoor geheugenverlies, maar nu gaat ze dus haar oude leven weer leven maar ze komt erachter dat ze echt een enorme valse bitch was, daar heeft ze nu dus echt spijt van dus wil ze veranderen maarja kan niet allemaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
was dat niet met die heks?of ben ik echt totaal niet op de hoogte
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
'n Avond
Kreeg net te horen dat een erg goede vriend van m'n vader, die ik al jaren ken en zondag overleden is, helemaal geen hartstilstand heeft gehad, maar zelfmoord heeft gepleegd
Super vage shit, was er namelijk helemaal het type niet voor
Niet halen als in je bent er niet op tijd of je moet eerst ergens anders heen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, scheen beetje aparte situatie te zijn... Voelt echt heel erg wtf
Kan jammer genoeg morgen de begrafenis niet halen
O, my bad!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
Wattes?
Was een vriend van m'n vader
Er bestaat een plugin voor nog beter geluid, een heule bekende maar weet de naam zo niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik moet toch echt constateren dat het betere geluid door Winamp komtheb niet mijn geluidskaart en boxen net vervangen maar toch klinkt het stukken beter, ook via koptelefoon
![]()
kapottelaptopboxen.zip?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er bestaat een pluging voor nog beter geluid, een heule bekende maar weet de naam zo niet meer.
Dat zou ik ook wel willen weten als n00b!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je mij uit kon leggen hoe je simpele gifjes maakt van wat plaatjes![]()
en nu in teleac taal?quote:
ik wilde eerst een Rar! maken van deze, en meer wat ik die dag geschoten hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |