Showroom is ook leuk hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef Pool het volgende:
Gotver, geen Rijdende Rechter meer tot 6 januari lees ik net.![]()
Ik zat al klaar met kopje thee en popcorn!
Jaja, het voorfilmpje belooft veel goeds: een jankend kind en een chagrijnige buurvrouw.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zag net dat het morgen de aflevering in Papendrecht betreft. de muziektent
Nieuwquote:Op maandag 5 januari 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
nieuwe afleveringen of herhalingen?
Ik kijk er naar uit inderdaad, wordt weer lachen!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Jaja, het voorfilmpje belooft veel goeds: een jankend kind en een chagrijnige buurvrouw.
Wat een irritante wijsneus voor 10 jaar... Nu al smullen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
dat kind
zonder pardon? een rot schop kan ie krijgen
Lekker wijf.quote:
Nou inderdaad zegquote:
Behoorlijk irritant kind lijkt mequote:Maar die Pieter is ook een rete-irritant kind die je zo achter het behang zou plakken.
Kan iemand die vrouw vertellen dat haar wallen al drie jaar geleden overleden zijn en inmiddels verworden zijn tot afrottend vlees?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
wall-e
Helemaal niets, maarja zal er wel op neerkomen dat er elders een trapveldje moet komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:40 schreef tha_dark het volgende:
Wat kunnen die mannetjes met een plastic bal iets kapotmaken daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |