En dan moeten uitleggen wat Tubgirl is zekerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik geband word van Fok ga ik ook naar de Rijdende Rechter, krijgt Danny meester Visser op zn dak.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop niet dat ze op Fok komt ik ben nu al bang
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:59 schreef Piles het volgende:
Tijd voor de gesloten inrichting denk ik zo
Pas nou op, zulke mensen zitten hier misschien ook welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
Wat een kansloze mensen zijn er toch op deze wereld
De Fok versie heeft een ban.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop niet dat ze op Fok komt ik ben nu al bang
Daar is De Rijdende Rechter toch voor? De meest kansloze, zinloze en hopeloze zaken oplossen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Je zal er vervolgens als meester Visser zijnde ook wat over moeten roepen.. jarenlang studie voor dit soort 'onzin'. Ga dan naar een andere site site, ofzo.
quote:21 OKTOBER 2008: HUIS MET CONFLICT TE KOOP
Sinds hun buurman vier jaar geleden een dakopbouw plaatste, lekt het in de aanbouwkeuken van de familie Elzakker uit Steenbergen. Zeker als de regen door de noordwestenwind tegen de zijmuur aanklettert. De lekkage is nooit verholpen en het conflict ook niet, ondanks tussenkomst van een bemiddelaar. Dit voorjaar verkoopt de buurman van de Elzakkers zijn huis aan mevrouw Cornelisse. Zij is echter niet ingelicht over het conflict, maar dat doet mijnheer Elzakker nu wel. En hoe! Als mevrouw Cornelisse en haar drie kinderen voor het eerst hun nieuwe huis bezichtigen, staat hij op de stoep om haar van het probleem op de hoogte te stellen. Mevrouw Cornelisse heeft nietsvermoedend een huis met een conflict gekocht.
ej Eliza! lang niet gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
*oeh* lijkt me n leuke uitzending![]()
hej Hans jij ook hier
quote:
Volgens mij ligt het aan die stenen zoals de expert vermoeden, die zijn toch van zijn eigen uitbouw.quote:
Die vorige eigenaar is niet voor niets vertrokkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:03 schreef SigmundFreud het volgende:
Wel raar dat die vorige eigenaar niet aanwezig was bij de hoorzitting. Ik had graag nog wat meer gescheld over en weer gehoord.
Aan de andere kant... de vorige eigenaar wist van het probleem af en had dat dus moeten vermelden bij de verkoop. Hier is dus eigenlijk sprake van een verzwegen gebrek bij aankoop van het huis lijkt me.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die vorige eigenaar is niet voor niets vertrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |