quote:Rijdende Rechter Frank Visser krijgt nieuw programma
Geplaatst op dinsdag 07 oktober 2008 om 14:09
Frank Visser, bekend als De Rijdende Rechter, mag voor de NCRV het nieuwe programma Recht in de Regio maken. “Eigenlijk is het een heel groot advoca- tenkantoor waar iedereen gratis binnen mag komen”, vertelt Frank Visser. Recht in de Regio is vanaf 2009 te zien op Nederland 2. “Voor Recht in de regio ga ik met een aantal juristen het land in en nemen we zitting in een zaal of mooi gebouw“, vertelt hij. “Iedereen die met juridische problemen worstelt, kan gratis daarheen komen.”
Soms staat Frank Visser de mensen zelf te woord, soms een collega. “Gezien mijn ervaringen als ’tv-rechter’ ga ik misschien iets verder. Weliswaar ben ik nu geen rechter, maar als ik een zaak ter plekke kan oplossen door bijvoorbeeld een wethouder te bellen zal ik dat niet nalaten. Wat dat betreft, is de programmaformule nog helemaal open en is er ruimte voor improvisatie“, zegt hij in De Telegraaf.
Visser is niet bang dat het programma te veel zal lijken op De rijdende rechter. “Dit wordt toch meer een evenementachtig iets, waarbij de nadruk ligt op hulpverlening aan mensen met een probleem. Denk aan iemand die net een tweedehands auto heeft gekocht die kort na aankoop stuk gaat en er blijkt geen garantie te zijn. Of een broodrooster dat plotseling ontploft, zoiets. Bij De rijdende rechter komen altijd twee partijen met een geschil naar me toe omdat ze een beslissing willen.“
die mannetjes praten net als zo'n typetje van Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
wat voor taaltje is dit zeg, ik mis de ondertitels
de laatste snik idd voor meneer Van Hoofquote:
gokje, maar ik vermoed aan hoge bloeddruk bezweken...quote:
Of een stuk hout in de nek gehadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
gokje, maar ik vermoed aan hoge bloeddruk bezweken...
Ik luisterde alleen nog op het laatst, dus dat miste ik ffquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
de laatste snik idd voor meneer Van Hoof
Die 5000 euro is 'm teveel geworden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
gokje, maar ik vermoed aan hoge bloeddruk bezweken...
sowieso vind ik die nieuwe setting helemaal niks... het heeft helemaal niet meer die sfeer van voorheen. Het is nu net of ze in een stationshal op de trein staan te wachten en ondertussen moet nog even een zaak uit worden gevochten (ofzo)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vorige presentatrice was slecht, maar deze is mogelijk nog slechter
En "De Tribune" kunnen ze ook wel weglaten
Die kon de partijen NOG meer op stang helpen met dat "juffrouw" toontje van haar, vond ik echt geweldigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Die vorige presentatrice was slecht, maar deze is mogelijk nog slechter
En "De Tribune" kunnen ze ook wel weglaten
Inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:16 schreef djkoelkast het volgende:
Die kon de partijen NOG meer op stang helpen met dat "juffrouw" toontje van haar, vond ik echt geweldig
Maargoed, de zaken blijven leuk
Tijdens de uitzending vroeg ik me al af wanneer die Van Hoof in die woning dacht te gaan wonen voordat hij dood was. Hij deed alsof hij nog tientallen jaren had. Zijn houding aan het einde van de aflevering ook... handjes in de zij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, de ouwe zeur is in mei overleden. Ook opgelost. Teveel opwinding is slecht voor het hart.![]()
Online? Ik dacht dat die sufkut (zo kwam ze al over in de korte sfeerimpressie) uit het oude vrouwenclubje in het buurthuis was gezet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:02 schreef Adelante het volgende:
morgen een dame die uit de online bridge club is gezet
quote:14 OKTOBER 2008: VAN DE KAART
Truus Memel houdt wel van een potje bridge. Elke dag is ze te vinden op de website van Stepbridge, een online bridgeclub. Het spel boeit haar en de sociale contacten, het zogenaamde gechat, vindt ze gezellig. Maar niet iedereen is blij als Truus online is. Na klachten over hinderlijk gedrag, stalken en zelfs spelbederf wordt Truus geschorst. Die snapt niets van de commotie en spreekt van een hetze. Na twee schorsingen wordt Truus, in haar ogen zonder enige reden, geroyeerd. "U valt leden lastig," aldus Stepbridge. Truus Memel zelf vindt dat ze slachtoffer is van kwetsend gedrag.
Ik kan me voorstellen dat meester Visser een nieuw programma krijgt, dit gaat helemaal nergens meer over.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik geband word van Fok ga ik ook naar de Rijdende Rechter, krijgt Danny meester Visser op zn dak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |