Ik dacht er toen precies hetzelfde over.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar dachten mensen een jaar of 10 geleden anders over.
nee die komen hier nooitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Was hier nou net een 3fm medewerker ?
Hoe kom je daaaaaar nu bij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Uhm... het is nooit tijd voor de backstreet boys.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
"A great philosopher once wrote Naughty, naughty, very naughty"quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
Geef 'm één prijsje en start de plaat maar vast in..
je komt zo on-air?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb nu een goede aangevraagd check de mail![]()
gisteren gedaan alleen geen tijd om het online te gooien! (mompelt iets met de VS)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Maakt Maricha nu ook weer filmpjes als Michiel uit zn plaat gaat?
Heheh, ik vond het ook niks hoor, kon niet eens hakkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Echt he... dat was zoooo niks voor mij, toen al niet! (maar face it, ik was 11...)
Als het een leuke request is mag je hem zelf aankondigenquote:
bij paultjuhh is dat ethervervuilingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als het een leuke request is mag je hem zelf aankondigen
The Verve Pipe - The Freshmen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:45 schreef Sersjee het volgende:
En dan zo een flinke omschakeling, maar o, o, o, wat komt er een mooie plaat aan!
Leuk, maar niet zo mooi als dezequote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Maricha ik heb nou een puike aangevraagd
Johan en de groothandel
zag hetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Johan en de groothandel
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Johan en de groothandel
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
zag het(en michiel heeft het ook gezien! )
Qua ervaring welquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen weer
Joolsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
Baker Street door de Foo Fighters? Hopelijk draait Eric die na 23.30, want nu is het tijd voor Frasier, Flight of the Conchords en Jools
Dat dus...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
OPROTTEN met die KUTreclame![]()
![]()
. Debiele sukkel.
Check de hippe foto's LL!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb weer een hoop gemist zie ik...
Ik zag ze voorbij komen. Die meid in de gele tuinbroek kwam me bekend voor. Die van Eliza was ook gewaagd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Check de hippe foto's LL!
Vooral die van Eliza is geniaal![]()
(hoe was je visite?)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eng?
Die plakplaatjes zijn supervet
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat is die plaat van nu? rollercoaster ?
ieuw das met rozijnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Brennel het volgende:
Argh! Trek die chocomix uit m'n handen! Ik kan niet stoppen![]()
Die zijn juist het lekkerstquote:
Ja daahaag, dan zit ik er meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:19 schreef Brennel het volgende:
Argh! Trek die chocomix uit m'n handen! Ik kan niet stoppen![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:26 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Ben er weg van: Moe is en lezen gaat
Vind je vast heel vervelendquote:
toedel, ik ga ook...rijdende rechter kijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:35 schreef Brennel het volgende:
Dankje lieve Eliza![]()
![]()
Ik ga ook slapen mensjes, m'n bed en boek (Stephen King) roepen. Bon noche
Nope, bon noche is Papyaments... Papyamento... ehh, nouja, zo zeggen ze dat op Curaçaoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Bon soir!!
Bueno noche!
(toch?)
Truste!!![]()
90's stijl. Forum is traag, de muziek is oud en dus komen bepaalde reacties ook wat later door.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje laat mee?
gaat m;n kwartetquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:40 schreef DaMook het volgende:
Avond![]()
Over 20 minuten krijgen jullie allemaal een pilsje van mij.
Heyquote:
Gelukkig een virtueel pilsje, dat zijn de enige die ik lustquote:Over 20 minuten krijgen jullie allemaal een pilsje van mij.
Iets anders mag ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
Gelukkig een virtueel pilsje, dat zijn de enige die ik lust
De "grote drie nul" nadert met rasse schredenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iets anders mag ook, je wordt maar een keer 26 zeggen ze
.
Sssst, daar wil ik nog niet aan denkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De "grote drie nul" nadert met rasse schreden
Joh, je voelt er verder niks van... Het leven gaat gewoon door, alleen ben je ineens een ouwe lulquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sssst, daar wil ik nog niet aan denken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, je voelt er verder niks van... Het leven gaat gewoon door, alleen ben je ineens een ouwe lul![]()
quote:
Hey!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:40 schreef DaMook het volgende:
Avond![]()
Over 20 minuten krijgen jullie allemaal een pilsje van mij.
Even kijken, ja ik heb er nog eentjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hey!!Gefeliciteerd!!
Was ff weg, bijna 't bier gemist dus..
Ah, ik zie 'm. Thanks!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even kijken, ja ik heb er nog eentje.
Proost.
Eensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog ff melden dat ik dit een gewellllldig nummer blijf vinden![]()
![]()
![]()
. Bille The Kid
.
Ik hoor zoveel geweldige nummersquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog ff melden dat ik dit een gewellllldig nummer blijf vinden![]()
![]()
![]()
. Billy The Kid
.
Trustequote:
Trustequote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Trusten!!
![]()
Biertje is op, dus ik ga ook afsluiten. Bye all!!
Ik luister nog een uurtje of watquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:57 schreef Sersjee het volgende:
Yup, maar dat ga ik hier niet meer meemaken, ik ga nl. in bed verder luisteren tot ik in slaap val.
Heb je geen radio op 't toilet?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:48 schreef Cee het volgende:
Ik zit hier al 10 minuten zonder muziek en met veel gezeik.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je geen radio op 't toilet?
Dacht dat dat er ook een was, maar volgens google was dat DaHool.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:40 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Woensdag Hakkuhdag en DaMook jarig! Gefeliciteerd, DaMook! Zou trouwens een mooie gabber-dj naam zijn geweest in de '90s.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:43 schreef Dandelion het volgende:
giel kom op man. Echte muziek en dan kane gaan draaien.
Het lichaam van Cher is echter dan de muziek van kane man.
schitterend ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen (ondanks de regen)
7:30 en ik had de radio op Regio FM staan. Vervolgens galmde de bedreigende klanken van Jeff Wayne - The War of the Worlds (Eve of the war) uit de speakers van de radio. Geluid een flinke slag omhoog en kippenvel op de armen. Kortom: wat 'n track !!! Geloof net niet jaren 90 maar daarom niet minder fraai.
Heeeeee Hansch! Net niet 90'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Kortom: wat 'n track !!! Geloof net niet jaren 90 maar daarom niet minder fraai.
Ah, dan ben ik net niet in de 90's geboren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeee Hansch! Net niet 90's. 1978 man!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:50 schreef Dandelion het volgende:
schitterend ja.
oh mên hoe vaak ik geen enge dromen heb gehad door dat clipje...
Hej Cosemos ! Zo oud alweer? Het voelt echt als de dag van gisteren..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef cosmick het volgende:
Heeeeee Hansch! Net niet 90's. 1978 man!
Wehehe :-). Nou, dat niet, maar ik kan me nog wel herinneren toen ik dat clipje op tv zag. Pretty scary, zo op je 7de!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cosemos ! Zo oud alweer? Het voelt echt als de dag van gisteren..
precies, met dat enge spinachtige ruimteschip. Brrr!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe :-). Nou, dat niet, maar ik kan me nog wel herinneren toen ik dat clipje op tv zag. Pretty scary, zo op je 7de!
Mazzelaar! Ik moet nog tot 17 uur.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, gefeliciteerd DaMook!.
Nog slechts 2 en half uur tot ik vrij ben (als het goed is..).
Je bedoeld Giel? Die deed inderdaad iets te heel erg overdreven.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, echt waanzinnig. Klonk leuk, maar om nou weer zo overdreven te doen.
SC! Alles def?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Fantastisch die jaren 90 de godganse dagWat een tijd was dat
Jeugdsentiment voor mij
Dat zou een mooie oplossing zijn. Gewoon 10 van die mixen, en dan weer nogmaal draaien, dan hoef je ook niet een week lang live, bon jovi en eurohouse aan te horen.quote:
Die komen deze week wel allemaal voorbij. Als ze nou ook allemaal braaf online komenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:32 schreef Qunix het volgende:
DJ Sandstorm
Ik wil alle mixes horen van 1990 tot 1999!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nou, en nu weer gitaren idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat zou een mooie oplossing zijn. Gewoon 10 van die mixen, en dan weer nogmaal draaien, dan hoef je ook niet een week lang live, bon jovi en eurohouse aan te horen.
Leuk hoor, vooral de eerste drie albums. Begin dit jaar nog live gezien in Enschedequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eels, dat luisterde ik eigenlijk nooit. Moet het toch maar eens gaan doen.
Dat live album van ze is tof (Oh what a beautiful morning).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Leuk hoor, vooral de eerste drie albums. Begin dit jaar nog live gezien in Enschede.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik ff naar Suzanne Vega.
true, maar ja op 3fm hoe je niet veel beter te verwachten... of je moet van limp bizkit houden...quote:
oh nee, van de week ook al AC/DC gehoord ;-)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
true, maar ja op 3fm hoe je niet veel beter te verwachten... of je moet van limp bizkit houden...
SCOOTER in da house.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat gaan we vanmiddag bij Rab krijgen? Hele middag happy hardcore![]()
Mwah, vorige keer met DJ Paul Elstak draaide Paul meer andere muziek dan alleen happy hardcore en aanverwante zaken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:21 schreef Dandelion het volgende:
[..]
SCOOTER in da house.
dus die kans is groot!
Dat zou mooi zijn. Anders gaat een paar collega's rennen, denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, vorige keer met DJ Paul Elstak draaide Paul meer andere muziek dan alleen happy hardcore en aanverwante zaken.
Goed voor de conditiequote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Anders gaat een paar collega's rennen, denk ik.
Hèhè, de week is weer doormidden.quote:
Ik heb een visual...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:53 schreef on_air het volgende:
. Mijn over-de-pooltafel-hangen theme song
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |