Dacht dat dat er ook een was, maar volgens google was dat DaHool.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:40 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Woensdag Hakkuhdag en DaMook jarig! Gefeliciteerd, DaMook! Zou trouwens een mooie gabber-dj naam zijn geweest in de '90s.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:43 schreef Dandelion het volgende:
giel kom op man. Echte muziek en dan kane gaan draaien.
Het lichaam van Cher is echter dan de muziek van kane man.
schitterend ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen (ondanks de regen)
7:30 en ik had de radio op Regio FM staan. Vervolgens galmde de bedreigende klanken van Jeff Wayne - The War of the Worlds (Eve of the war) uit de speakers van de radio. Geluid een flinke slag omhoog en kippenvel op de armen. Kortom: wat 'n track !!! Geloof net niet jaren 90 maar daarom niet minder fraai.
Heeeeee Hansch! Net niet 90'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Kortom: wat 'n track !!! Geloof net niet jaren 90 maar daarom niet minder fraai.
Ah, dan ben ik net niet in de 90's geboren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeee Hansch! Net niet 90's. 1978 man!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:50 schreef Dandelion het volgende:
schitterend ja.
oh mên hoe vaak ik geen enge dromen heb gehad door dat clipje...
Hej Cosemos ! Zo oud alweer? Het voelt echt als de dag van gisteren..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef cosmick het volgende:
Heeeeee Hansch! Net niet 90's. 1978 man!
Wehehe :-). Nou, dat niet, maar ik kan me nog wel herinneren toen ik dat clipje op tv zag. Pretty scary, zo op je 7de!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cosemos ! Zo oud alweer? Het voelt echt als de dag van gisteren..
precies, met dat enge spinachtige ruimteschip. Brrr!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe :-). Nou, dat niet, maar ik kan me nog wel herinneren toen ik dat clipje op tv zag. Pretty scary, zo op je 7de!
Mazzelaar! Ik moet nog tot 17 uur.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, gefeliciteerd DaMook!.
Nog slechts 2 en half uur tot ik vrij ben (als het goed is..).
Je bedoeld Giel? Die deed inderdaad iets te heel erg overdreven.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, echt waanzinnig. Klonk leuk, maar om nou weer zo overdreven te doen.
SC! Alles def?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Fantastisch die jaren 90 de godganse dagWat een tijd was dat
Jeugdsentiment voor mij
Dat zou een mooie oplossing zijn. Gewoon 10 van die mixen, en dan weer nogmaal draaien, dan hoef je ook niet een week lang live, bon jovi en eurohouse aan te horen.quote:
Die komen deze week wel allemaal voorbij. Als ze nou ook allemaal braaf online komenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:32 schreef Qunix het volgende:
DJ Sandstorm
Ik wil alle mixes horen van 1990 tot 1999!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nou, en nu weer gitaren idd.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat zou een mooie oplossing zijn. Gewoon 10 van die mixen, en dan weer nogmaal draaien, dan hoef je ook niet een week lang live, bon jovi en eurohouse aan te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |