Dacht dat dat er ook een was, maar volgens google was dat DaHool.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 07:40 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen! Woensdag Hakkuhdag en DaMook jarig! Gefeliciteerd, DaMook! Zou trouwens een mooie gabber-dj naam zijn geweest in de '90s.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:43 schreef Dandelion het volgende:
giel kom op man. Echte muziek en dan kane gaan draaien.
Het lichaam van Cher is echter dan de muziek van kane man.
schitterend ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen (ondanks de regen)
7:30 en ik had de radio op Regio FM staan. Vervolgens galmde de bedreigende klanken van Jeff Wayne - The War of the Worlds (Eve of the war) uit de speakers van de radio. Geluid een flinke slag omhoog en kippenvel op de armen. Kortom: wat 'n track !!! Geloof net niet jaren 90 maar daarom niet minder fraai.
Heeeeee Hansch! Net niet 90'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:48 schreef -Hans- het volgende:
Kortom: wat 'n track !!! Geloof net niet jaren 90 maar daarom niet minder fraai.
Ah, dan ben ik net niet in de 90's geboren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeeeee Hansch! Net niet 90's. 1978 man!
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:50 schreef Dandelion het volgende:
schitterend ja.
oh mên hoe vaak ik geen enge dromen heb gehad door dat clipje...
Hej Cosemos ! Zo oud alweer? Het voelt echt als de dag van gisteren..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef cosmick het volgende:
Heeeeee Hansch! Net niet 90's. 1978 man!
Wehehe :-). Nou, dat niet, maar ik kan me nog wel herinneren toen ik dat clipje op tv zag. Pretty scary, zo op je 7de!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cosemos ! Zo oud alweer? Het voelt echt als de dag van gisteren..
precies, met dat enge spinachtige ruimteschip. Brrr!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe :-). Nou, dat niet, maar ik kan me nog wel herinneren toen ik dat clipje op tv zag. Pretty scary, zo op je 7de!
Mazzelaar! Ik moet nog tot 17 uur.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef Feivel1 het volgende:
Oh, gefeliciteerd DaMook!.
Nog slechts 2 en half uur tot ik vrij ben (als het goed is..).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |