Ik was op slag vlieft! o+ En mark my words, paars is het nieuwe zwart deze winterquote:
Nee hoor, alleen tetten.quote:
LOLquote:
Nee, wel Spidermanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Heb je die ook van Beat it; met dat handje?
Tss hij is er vandoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, wel Spiderman
[ afbeelding ]
Ik was vroeger helemaal verliefd op de drummer van deze (kinder)band:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:27 schreef petraa het volgende:
Oef op 1 van hun was ik helemaal vlieft vroeger in een vorig leven. Maar welke??? I really don't know.
ik zie um nie hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:30 schreef CarOnline het volgende:
Oh nou doet ie het weer.
Wat raaaaaaaar
Ik ruik een eh consprianeisie theorie
Ik vond dat zooooo geweldig nr vroegahquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was vroeger helemaal verliefd op de drummer van deze (kinder)band:
Rapper's Delight (die ik nog steeds van A tot Z kan mee rappen, ook de extended version) was volgens mij iets eerder. Maar niet veel.quote:
whaha ik zit hem hier ook helemaal foutloos mee te rappenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rapper's Delight (die ik nog steeds van A tot Z kan mee rappen, ook de extended version) was volgens mij iets eerder. Maar niet veel.
Coole boots !!!.. Ik wil winkelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik was op slag vlieft! o+ En mark my words, paars is het nieuwe zwart deze winter
Ja, ik zag ook al overal paars, erg mooi... Ik heb al wat gezocht naar nieuwe laarzen en wil eens wat anders dan zwart of bruin... Grijs zag ik ook al, wel apart.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Coole boots !!!.. Ik wil winkelen [ afbeelding ]
Ik heb wel tijd maar geen zin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand nou echt tijd om alles te bekijken/ beluisteren![]()
Serieuse vraag. Ik wel btw maar ik heb er geen zin in das wat anders![]()
Dat dus, meestal clips die ik herken en leuk vind en weer eens wil horen doe ik wel aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Nee. Sommige clips wel, andere clips deels, maar het grootste deel bekijk ik helemaal niet.
Het meeste zegt mij wel wat, dus dan weet ik al snel of ik het wel of niet weer eens wil zien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Soury het volgende:
Oh o.k. maar hoe maken jullie de keuze dan om wel iets aan te klikken. Bedoel een hoop zegt mij niets als titel
je kunt ook na een halve minuut het uitzettenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Soury het volgende:
Oh o.k. maar hoe maken jullie de keuze dan om wel iets aan te klikken. Bedoel een hoop zegt mij niets als titel
Het zal moeilijk worden, maar het lukt je wel! Ik moet vandaag al eerder afhaken, dus dan zijn we weer in balans.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
Oh! Moet ik de aflevering van gisteren nog even kijken of kan ik zo weer inspringen?
Ja doe ik ook wel. En soms zijn sommige youtubes zijn grappig en toepasselijk in een topic. Maar vaak worden er tientallen geplemd. En dat snap ik dus niet. Geen hond die er op klikt dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dus, meestal clips die ik herken en leuk vind en weer eens wil horen doe ik wel aan
Lekker als fok soms zo traag isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je kunt ook na een halve minuut het uitzetten
*krimpt 1 centimeter*quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal moeilijk worden, maar het lukt je wel! Ik moet vandaag al eerder afhaken, dus dan zijn we weer in balans.
mijn clipje was geheel on topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel. En soms zijn sommige youtubes zijn grappig en toepasselijk in een topic. Maar vaak worden er tientallen geplemd. En dat snap ik dus niet. Geen hond die er op klikt dus
't Zijn YouTubelinkjes hè, die staan los van FOK!.quote:
Ik heb gekliktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn clipje was geheel on topic![]()
als dit geen swingen is weet ik het ook niet meer![]()
Ja bedoel het heen en weer klikken. Dat staat er los van dat weet ik. Maar je moet toch weer op fokquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
't Zijn YouTubelinkjes hè, die staan los van FOK!.
Dan open je hem toch in een nieuw venster.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja bedoel het heen en weer klikken. Dat staat er los van dat weet ik. Maar je moet toch weer op fok
neeeee dan is het niet meer ''de orginele griekse witten bonensoep'' uit een bergdorpjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gekliktMaar die serie heb ik nooit gezien dus is dit nietszeggend voor mij ofzo..
Nou ja ik wil geen zeur zijn ..![]()
Ik spreek je morgen wel na de wittenbonen zoep.. Das echt serieus business.
P.s er zit geen vlees in kan er geen gehakt door ofzo of spek![]()
Dat gebeurt toch automatisch? Tenminste bij mij. Of ben ik zonder dat ik het weet opeens een whizzcat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
Dan open je hem toch in een nieuw venster.
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:50 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk wel eens dat ik baggermuziek post hier, grin....
Dan ga ik voor het origineelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
neeeee dan is het niet meer ''de orginele griekse witten bonensoep'' uit een bergdorpje
recept van 100 jaar oud![]()
nee hoor ik weet het niet, nooit geprobeerd, spekjes klinkt niet eens zo slecht![]()
Nee soms wel. Meestal kom ik youtube dus moet ik weer naar fok terug ..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch automatisch? Tenminste bij mij. Of ben ik zonder dat ik het weet opeens een whizzcat?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee soms wel. Meestal kom ik youtube dus moet ik weer naar fok terug ..
Doe eens een duet met Juud danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef Dementor het volgende:
Ojee de youtube gekte is weer eens losgebarsten zie ik.
Hoe zit het met die Spaanse?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens een duet met Juud dan
Misschien wil PeterNB zelfs wel meewerken![]()
fuck wat is die sambal heet ............quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
soms vergeet ik naar Fok terug te gaan en blijf ik op joetoep hangen![]()
en nu ga ik aan de Loempia's
met sambal bij......
![]()
laters......
Ah.... het werd weer eens tijd.quote:
Dan is het goed G.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ze is mooier dan mooi
En liever dan lief![]()
Toevallig deze soort? Die is.... HEET!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
fuck wat is die sambal heet ............
[ afbeelding ]
Aw!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
soms vergeet ik naar Fok terug te gaan en blijf ik op joetoep hangen![]()
en nu ga ik aan de Loempia's
met sambal bij......
![]()
laters......
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan open je hem toch in een nieuw venster.
Haaaa ons monnetje, jeweets, van vanmiddag zei iedere keer in plaats van 'goed' 'joed'quote:
Gratis sambal bij .. lekker heetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ze is mooier dan mooi
En liever dan lief![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw!Speciaal voor jou nog eentje.
Zwa-ijmel
Die kun je dan ook vast wel waarderen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Toevallig deze soort? Die is.... HEET!![]()
[ afbeelding ]
Shhht krijgen we vaarsjequote:
Hahaha, dus jij moest de hele tijd aan Kallie denken terwijl die man bezig was om z'n "aan domme buitenlanders kun je alles slijten"-riedeltje af te werken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaaa ons monnetje, jeweets, van vanmiddag zei iedere keer in plaats van 'goed' 'joed'![]()
![]()
Nou ja, eigenlijk in plaats van 'gut'![]()
Oh en hij had het over een ziektekostenverzekering voor het huis![]()
Wat ie daar nou mee bedoelde moeten we nog ff nalezen
Laat het bad vollopen en gooi ze er in. Ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:54 schreef CarOnline het volgende:
Ahh we zijn klusjes aan het doen in het huis.
Nou ja, de badkamer spiegels worden opgehangen en ik zit hier![]()
Ik denk ondertussen na wat ik met mijn 3 witte badeenden doe.
Noek, jij nog ideeën?![]()
Ik had ze al in een stolp, maar dat was niets.
En los in de vensterbank is ook maar zo zo.
Làstig hoor.
Zwartquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat het bad vollopen en gooi ze er in. Ofzo?
Ja jezus, wat moet je nu met 3 witte badeenden..
Ik zou ze zwart verven. Ja! Dat zou ik doen!
Ja, psiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, dus jij moest de hele tijd aan Kallie denken terwijl die man bezig was om z'n "aan domme buitenlanders kun je alles slijten"-riedeltje af te werken.
Waarschijnlijk bond-ie wel in toen hij de rollen prikkeldraad en wachttorens in aanbouw zag, in de achtertuin.
Ik vind badeendjes in de keuken een beetje raar en misplaatst maar misschien moet het roer om.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
ZwartGebakken o.k. maar in je badkamer
Doe niet zo stom ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat het bad vollopen en gooi ze er in. Ofzo?
Ja jezus, wat moet je nu met 3 witte badeenden..
Ik zou ze zwart verven. Ja! Dat zou ik doen!
Was een fotsoep denk ikquote:
Waar moeten mn bananen liggen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind badeendjes in de keuken een beetje raar en misplaatst maar misschien moet het roer om.
CarO, pleur ze maar in de fruitschaal!
Badeendjes komen tegenwoordig overalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind badeendjes in de keuken een beetje raar en misplaatst maar misschien moet het roer om.
gezallig in de tuin.......quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:00 schreef noekje het volgende:
[..]
In de slaapkamerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Waar moeten mn bananen liggen dan
Die doe je dan in bad, maar dan verf je ze eerst roze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
die doe je gewoon in een vaas........quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, deze zijn zonder batterijenquote:
Daar heb ik ooit een stuk over geschreven in onzinquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gezallig in de tuin.......![]()
geef ze een leuk kleurtje, pin eraan vast lijmen zodat ze niet kunnen wegwaaien
klaar........
creatief met kurk ......eh....... eendjes![]()
I know nothingquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef noekje het volgende:
Volgens mij heeft Soury zo'n eend die ik ook heb.
je méént het !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een stuk over geschreven in onzin
Gemene geintjes deel 3quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je méént het !![]()
ja, da's wel een goed onderwerp voor onzin........
En deze voor in haar tuin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
CarO, die is leuk voor den Hollandsche kamer.
[ afbeelding ]
Ah jaaaa skarrig!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Eendjes zijn coolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En deze voor in haar tuin.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gemene geintjes deel 3![]()
Denk er nog over om er een paint van te maken
Direct image links are VERBOTEN!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En deze voor in haar tuin.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gemene geintjes deel 3![]()
Denk er nog over om er een paint van te maken
nog eentje........quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Mijn eenden en ik gaan ff koffie drinken.
En een wasje of 24 opvouwen *huil*
Gawd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Geil eendje hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog eentje........![]()
[ afbeelding ]
Die hangen ook gewoon in de etalage van mijn favo chineesquote:
ik moet ook nog effe het één en ander doen qua huishouding enzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef CarOnline het volgende:
Het monster van Loch Ness leeft in mijn bad.. Nou ja zit op de randquote:
Lekkere chickquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nog eentje........![]()
[ afbeelding ]
A prestoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef CarOnline het volgende:
Hell with de was, ik ga Californication kijken
Bis Später Leute!
pas je erdan zelf nog wel bij ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het monster van Loch Ness leeft in mijn bad.. Nou ja zit op de rand
Mijn Eendje past nog prima erbijquote:
Niemand geloofd mequote:
die van ons ook niet, die heeft nu nog maar drie pootjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben niet zo'n eendjes of -kipjes fan. Meer een poesjes fan. Maar die stomme kutbeesten weten ook niet wanneer ze over kunnen steken
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef blomst het volgende:
[..]
die van ons ook niet, die heeft nu nog maar drie pootjes
En daar hebben die mafkezen ook totaal geen moeite mee he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:11 schreef blomst het volgende:
[..]
die van ons ook niet, die heeft nu nog maar drie pootjes
nee, hij is nog even snel als voorheenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar hebben die mafkezen ook totaal geen moeite mee he?
Snorharen missen is erger voor ze.. Mafkezen zijn utquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, hij is nog even snel als voorheen
Wie ?????quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Opsporing verzocht over il mio domicilio: Gemert![]()
Nice girlquote:
Was het maar waarquote:
Heb hem vanavond alleen tegen de muur gegooid, hoop niet dat hij er depressief van is gewordenquote:
Ga je ook posten danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Word morgen weer op een onmeselijke tijd gewekt![]()
Ciao![]()
Ohhhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heb jij weer, mijn kloten gaan meestal naar de muis.
quote:
Trusten Ruudquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
dag allemaal _______________________________________
Ik heb meestal zin in, wat ik net niet in huis heb.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:09 schreef Soury het volgende:
Das best maf he?? Heb je trek in iets.. Ok door dat gelul over eten enz. Frituur aan gezet. Me de tering gezocht (2 sec's. ) naar de picanto's. Niet gevonden Nou ja frikandellen dan maar.
Moet je ineens naar de WCIs dat de vette lucht ofzo. Dan heb je ineens niet zo veel zin meer in die dingen zeg maar
![]()
Maar ja gooi ze ook niet weg !!! Dus op ....maar met minder vreugde
In combinatie met een WC klopt het weerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb meestal zin in, wat ik net niet in huis heb.
En dan eet ik maar iets waar ik minder zin in heb.
En over een week denk ik: shit vorige week at ik het om te eten, en nu heb ik er zin in, en heb ik het niet!
Vicieuze cirkel enzo.
Toffe paint's maak je btwquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb meestal zin in, wat ik net niet in huis heb.
En dan eet ik maar iets waar ik minder zin in heb.
En over een week denk ik: shit vorige week at ik het om te eten, en nu heb ik er zin in, en heb ik het niet!
Vicieuze cirkel enzo.
Ik heb er maar 1 gemaakt hoor! Ik ben een beetje inspiratieloos, maar het is gewoon leuk om te doen!quote:
Vaker doen dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gemaakt hoor! Ik ben een beetje inspiratieloos, maar het is gewoon leuk om te doen!
wat, wie en waar waren de omstandigheden precies....?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk nu de herhaling, want ik heb voor het eerst, door omstandigheden de reguliere niet gezien en ik erger me dood dat er geen ondertiteling is.
Er is geen touw aan vast te knopen.
huh ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Waar zijn de ava's van Noekje , Fanny? Ik zie ze niet.
Ah gezellie!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben er nog heel even........
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben er nog heel even........
te veel fanmailquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom heb jij eigenlijk geen pm fan?
quote:
quote:
Ik wilde je ook iets sturen, maar zag ook dat je geen PM hebtquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de soundtrack!
ergens
deze is ook zo mooi! (vind ik)
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
deze is voor jou.........
here you arequote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[quote]Op woensdag 8 oktober 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb ze allemaal..........
[/quote
![]()
* liesje1979 *loves it!
Ja doe mij ook maar een wijntje, ik ben tenslotte morgen vrij
chears mate!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
here you are![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze ook kan waarderen?
(meteen goed voor je Spaans:))
Proost! leuke uitvoering he, I love animalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
dames ik geef een rondje !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
sorry poep ik wist niet dat je er wasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan die alleen de dames maar een rondje geeft?
Dan ga ik maar lekker slapen, want moet morgen vroeg weer op.
Sweet dreams voor de nachtbra(a)k(t)ers.![]()
![]()
quote:
Ik lurkte heul niet, jij geefde mei nie eens antwoord...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry poep ik wist niet dat je er wasmoet je maar niet stiekum lurken
[ afbeelding ]
hier ééntje kan best nog.......
ik moet morgen ook werken, who care'szien we morgen wel weeer
ik heb 3 wekkers
lekkah puh enzo...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde je ook iets sturen, maar zag ook dat je geen PM hebt
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik lurkte heul niet, jij feefde mei nie eens antwoord...
[..]
lekkah puh enzo...
En nu wil ik mijn wijntje...
o en een plaatje voor jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
asjeblieft meneer simpel
suske en wiske ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw dat vroeg ik me vandaag af he? hoe heette die boekjes reeks, van meneertje simpel, enzo?
Nee, en ik kan ook geen plaatje vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
suske en wiske ?
![]()
ik weet bij god niet waar je het over hebt
Lies is gemeenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
suske en wiske ?
![]()
ik weet bij god niet waar je het over hebt
welke Buuf?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lies is gemeen![]()
Ze bedoelt dat ik nu flieft ben op een buuf en dat dat wederzijds is.
![]()
Ooooooooohw echtniet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lies is gemeen![]()
Ze bedoelt dat ik nu flieft ben op een buuf en dat dat wederzijds is.
![]()
zitten jullie allemaal op msn met elkaar te klooienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooohw echtniet!
Ik bedoelde helemaal niet op msn!
Lullo!
Het was een boekjesreeks!
Er is een klikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welke Buuf?![]()
van rechts, links, of tegenover je![]()
serieus ben je in luv ?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zitten jullie allemaal op msn met elkaar te klooien![]()
goddeloos zooitje hier
wat schattigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een klik![]()
Ik kan er GVD niet van slapen, hahahahahahaha
MSN???quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooohw echtniet!
Ik bedoelde helemaal niet op msn!
Lullo!
Het was een boekjesreeks!
Nah, zoals al dagen, lekker hondjes uitlaten en de rest ...........quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat schattig![]()
morgen gewoon effe koffiedrinken![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, zoals al dagen, lekker hondjes uitlaten en de rest ...........
komt wel goed ....![]()
We laten de hondjes zoveel rennen en spelen, dat we geen last van ze hebben als we bij haar of bij mij thuis zijn
Ik ben er ook voorzichtig mee, maar Liesje is een supertopper om lekker je hart te kunnen luchten, ze is echtttttttttttt lieffffffffffquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb het niet in ieder geval
ik kijk wel linker uit
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook voorzichtig mee, maar Liesje is een supertopper om lekker je hart te kunnen luchten, ze is echtttttttttttt lieffffffffff
tering ........ ja ik moet ook tis al twee uur geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu ga ik echt etage hoger.![]()
Sweet dreams en sie joe ferrie soen, ei hoop
Was dat niet het koffiezetapparaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:19 schreef Manu82 het volgende:
M'n andere laptop pruttelde net letterlijk
En morgen Kaat
De meneertjes en mevrouwtjesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw dat vroeg ik me vandaag af he? hoe heette die boekjes reeks, van meneertje simpel, enzo?
Try H&Mquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ik wil al tijden een T-shirt van Little Miss Sunshine
[ afbeelding ]
Voor mijn PMSdagen.
Goedemorgen!
Ik zit even op m'n handenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Kindermaatjes gaat 'm niet worden voor me. Dan wordt het op zeker een naveltruitje, en die tijd ben ik lang en breed voorbij.
Maar ik zie op die site ook damesmaten én vintage look. Precies zoals ik het wil.
Cadeautje voor mezelf!
Goedenmorgen menschen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Kindermaatjes gaat 'm niet worden voor me. Dan wordt het op zeker een naveltruitje, en die tijd ben ik lang en breed voorbij.
Maar ik zie op die site ook damesmaten én vintage look. Precies zoals ik het wil.
Cadeautje voor mezelf!
Ja, dat is ook ...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmorgen menschen.
Cc dan pik je toch een plaatje van internet en met dat speciale strijkpapier maak je dan je eigen t-shirt.
En wat is er geweldig aan vandaag?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:29 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat is het weer een geweldige dag vandaag....![]()
Weet je Menjoe, soms ben je gewoon zo gelukkig met hoe je leven op dat moment verloopt, dan is er niets bijzonders voor nodig om een geweldige dag te hebben...quote:
Soms ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Weet je Menjoe, soms ben je gewoon zo gelukkig met hoe je leven op dat moment verloopt, dan is er niets bijzonders voor nodig om een geweldige dag te hebben...
Dus dat.
Cute!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
Eenmaal ... andermaal ... verkocht aan die dame die hoognodig aan het werk moet!
[ afbeelding ]
Nou!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ik wil al tijden een T-shirt van Little Miss Sunshine
[ afbeelding ]
Voor mijn PMSdagen.
Goedemorgen!
Zitten luizen in.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef Gert het volgende:
* Aanschuift bij theekransje en roze glacé-koeken op tafel mikt.
Mogguh Liesjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou!
Die wil ik ook!![]()
Goedemorgen Fok!
Een Kaiser Sözebroodje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef Gert het volgende:
* Aanschuift bij theekransje en roze glacé-koeken op tafel mikt.
Is er ook een soseizebroodje of zo?![]()
Ohw en die tassen ook!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Try H&MWeet niet of ze ook volwassen maten hebben trouwens. Maar iig wel voor kinderen.
Kijk wat ik nou weer vind!
Ligt het niet aan dat je vlieft bent op buurvrouw?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk heb ik ook wel een goede dag. Ondanks dat het pokkeweer is.
De grote schoonmaak werpt een heel ander licht in het huis en m'n rug houdt het uitstekend.
En dan is er natuurlijk nog uhhhhhhhhhhh.... dat dus....
Ook wel, maar dat je weer in staat bent je huis lekker schoon kan maken, zonder pijn enzo is toch wel het fijnste.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt het niet aan dat je vlieft bent op buurvrouw?
Mroahh!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Warm uit de oven... Tast toe er zijn er genoeg.
[ afbeelding ]
Dat is ketchup. Da's vet lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mroahh!! [ afbeelding ]
Alleen dan zonder bestek.
Ze zouden sosijze dipsaus moeten uitvinden, om het nóg vetter en slechter te maken.
Ik ben katschagrijnig al heel de dag, dus wie heeft het over schoonmakenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook wel, maar dat je weer in staat bent je huis lekker schoon kan maken, zonder pijn enzo is toch wel het fijnste.
Wat natuurlijk wel inhoudt, dat jij je HHHS niet kan afmaken, omdat ik alles zelf aan het doen ben....
Je begon met schoonmaken, daar ging het mis.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben katschagrijnig al heel de dag, dus wie heeft het over schoonmaken![]()
Huis is schoon, was in de wasmachine, ramen gewassen![]()
Zou dat PMS enzo ook overdragelijk zijn op mannen
Slasaus!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mroahh!! [ afbeelding ]
Alleen dan zonder bestek.
Ze zouden sosijze dipsaus moeten uitvinden, om het nóg vetter en slechter te maken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je begon met schoonmaken, daar ging het mis.
Op dat moment gaat er echt oorlog uitbrekenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn allesreinigers met hormonale bijwerkingen, vanmiddag ga je spontaan met thee en koekjes voor de TV zitten om te genieten van de nieuwe Oprah of Dr.Phill..
Ketchup is lekker ja, maar niét vet.quote:
slasaus op de patatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slasaus!
(Dat is ook het enige waar slasaus goed voor is)
Hihi, je zei: kats.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben katschagrijnig al heel de dag, dus wie heeft het over schoonmaken![]()
Huis is schoon, was in de wasmachine, ramen gewassen![]()
Zou dat PMS enzo ook overdragelijk zijn op mannen
Slasaus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slasaus!
(Dat is ook het enige waar slasaus goed voor is)
Voor een luttele dertig Euro kan dat T-shirt ook van jou zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
Nou!
Die wil ik ook!![]()
Goedemorgen Fok!
Ja! Dus dat zeggen ze ook in limboland. Charme is er meteen af.quote:
Dat deed ik vroeger altijd. Was inderdaad erg lekker. Binnenkort maar een keer een trip down memory road.quote:
is dat limbo's dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Dus dat zeggen ze ook in limboland. Charme is er meteen af.
Zitten er luizen in roze glacékoeken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Zitten luizen in.
*schuift koek met één vinger weg*
Mijn Limburger kende het woord kats niet. Ik weet niet wat die wel kent want ik luister toch niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Dus dat zeggen ze ook in limboland. Charme is er meteen af.
Blijkbaar óók, als jij dat roept.quote:
En als je wel zou luisteren, zou je het niet verstaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn Limburger kende het woord kats niet. Ik weet niet wat die wel kent want ik luister toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |