Was dat niet het koffiezetapparaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:19 schreef Manu82 het volgende:
M'n andere laptop pruttelde net letterlijk
En morgen Kaat
De meneertjes en mevrouwtjesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw dat vroeg ik me vandaag af he? hoe heette die boekjes reeks, van meneertje simpel, enzo?
Try H&Mquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ik wil al tijden een T-shirt van Little Miss Sunshine
[ afbeelding ]
Voor mijn PMSdagen.
Goedemorgen!
Ik zit even op m'n handenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Kindermaatjes gaat 'm niet worden voor me. Dan wordt het op zeker een naveltruitje, en die tijd ben ik lang en breed voorbij.
Maar ik zie op die site ook damesmaten én vintage look. Precies zoals ik het wil.
Cadeautje voor mezelf!
Goedenmorgen menschen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Kindermaatjes gaat 'm niet worden voor me. Dan wordt het op zeker een naveltruitje, en die tijd ben ik lang en breed voorbij.
Maar ik zie op die site ook damesmaten én vintage look. Precies zoals ik het wil.
Cadeautje voor mezelf!
Ja, dat is ook ...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmorgen menschen.
Cc dan pik je toch een plaatje van internet en met dat speciale strijkpapier maak je dan je eigen t-shirt.
En wat is er geweldig aan vandaag?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:29 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat is het weer een geweldige dag vandaag....![]()
Weet je Menjoe, soms ben je gewoon zo gelukkig met hoe je leven op dat moment verloopt, dan is er niets bijzonders voor nodig om een geweldige dag te hebben...quote:
Soms ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Weet je Menjoe, soms ben je gewoon zo gelukkig met hoe je leven op dat moment verloopt, dan is er niets bijzonders voor nodig om een geweldige dag te hebben...
Dus dat.
Cute!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
Eenmaal ... andermaal ... verkocht aan die dame die hoognodig aan het werk moet!
[ afbeelding ]
Nou!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ik wil al tijden een T-shirt van Little Miss Sunshine
[ afbeelding ]
Voor mijn PMSdagen.
Goedemorgen!
Zitten luizen in.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef Gert het volgende:
* Aanschuift bij theekransje en roze glacé-koeken op tafel mikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |