suske en wiske ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw dat vroeg ik me vandaag af he? hoe heette die boekjes reeks, van meneertje simpel, enzo?
Nee, en ik kan ook geen plaatje vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
suske en wiske ?
![]()
ik weet bij god niet waar je het over hebt
Lies is gemeenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
suske en wiske ?
![]()
ik weet bij god niet waar je het over hebt
welke Buuf?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lies is gemeen![]()
Ze bedoelt dat ik nu flieft ben op een buuf en dat dat wederzijds is.
![]()
Ooooooooohw echtniet!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lies is gemeen![]()
Ze bedoelt dat ik nu flieft ben op een buuf en dat dat wederzijds is.
![]()
zitten jullie allemaal op msn met elkaar te klooienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooohw echtniet!
Ik bedoelde helemaal niet op msn!
Lullo!
Het was een boekjesreeks!
Er is een klikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welke Buuf?![]()
van rechts, links, of tegenover je![]()
serieus ben je in luv ?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zitten jullie allemaal op msn met elkaar te klooien![]()
goddeloos zooitje hier
wat schattigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een klik![]()
Ik kan er GVD niet van slapen, hahahahahahaha
MSN???quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooooooooohw echtniet!
Ik bedoelde helemaal niet op msn!
Lullo!
Het was een boekjesreeks!
Nah, zoals al dagen, lekker hondjes uitlaten en de rest ...........quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat schattig![]()
morgen gewoon effe koffiedrinken![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, zoals al dagen, lekker hondjes uitlaten en de rest ...........
komt wel goed ....![]()
We laten de hondjes zoveel rennen en spelen, dat we geen last van ze hebben als we bij haar of bij mij thuis zijn
Ik ben er ook voorzichtig mee, maar Liesje is een supertopper om lekker je hart te kunnen luchten, ze is echtttttttttttt lieffffffffffquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb het niet in ieder geval
ik kijk wel linker uit
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook voorzichtig mee, maar Liesje is een supertopper om lekker je hart te kunnen luchten, ze is echtttttttttttt lieffffffffff
tering ........ ja ik moet ook tis al twee uur geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
En nu ga ik echt etage hoger.![]()
Sweet dreams en sie joe ferrie soen, ei hoop
Was dat niet het koffiezetapparaat?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 06:19 schreef Manu82 het volgende:
M'n andere laptop pruttelde net letterlijk
En morgen Kaat
De meneertjes en mevrouwtjesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw dat vroeg ik me vandaag af he? hoe heette die boekjes reeks, van meneertje simpel, enzo?
Try H&Mquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ik wil al tijden een T-shirt van Little Miss Sunshine
[ afbeelding ]
Voor mijn PMSdagen.
Goedemorgen!
Ik zit even op m'n handenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Kindermaatjes gaat 'm niet worden voor me. Dan wordt het op zeker een naveltruitje, en die tijd ben ik lang en breed voorbij.
Maar ik zie op die site ook damesmaten én vintage look. Precies zoals ik het wil.
Cadeautje voor mezelf!
Goedenmorgen menschen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Kindermaatjes gaat 'm niet worden voor me. Dan wordt het op zeker een naveltruitje, en die tijd ben ik lang en breed voorbij.
Maar ik zie op die site ook damesmaten én vintage look. Precies zoals ik het wil.
Cadeautje voor mezelf!
Ja, dat is ook ...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmorgen menschen.
Cc dan pik je toch een plaatje van internet en met dat speciale strijkpapier maak je dan je eigen t-shirt.
En wat is er geweldig aan vandaag?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:29 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat is het weer een geweldige dag vandaag....![]()
Weet je Menjoe, soms ben je gewoon zo gelukkig met hoe je leven op dat moment verloopt, dan is er niets bijzonders voor nodig om een geweldige dag te hebben...quote:
Soms ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Weet je Menjoe, soms ben je gewoon zo gelukkig met hoe je leven op dat moment verloopt, dan is er niets bijzonders voor nodig om een geweldige dag te hebben...
Dus dat.
Cute!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
Eenmaal ... andermaal ... verkocht aan die dame die hoognodig aan het werk moet!
[ afbeelding ]
Nou!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Copycat het volgende:
Ik wil al tijden een T-shirt van Little Miss Sunshine
[ afbeelding ]
Voor mijn PMSdagen.
Goedemorgen!
Zitten luizen in.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef Gert het volgende:
* Aanschuift bij theekransje en roze glacé-koeken op tafel mikt.
Mogguh Liesjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou!
Die wil ik ook!![]()
Goedemorgen Fok!
Een Kaiser Sözebroodje?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef Gert het volgende:
* Aanschuift bij theekransje en roze glacé-koeken op tafel mikt.
Is er ook een soseizebroodje of zo?![]()
Ohw en die tassen ook!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Try H&MWeet niet of ze ook volwassen maten hebben trouwens. Maar iig wel voor kinderen.
Kijk wat ik nou weer vind!
Ligt het niet aan dat je vlieft bent op buurvrouw?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eigenlijk heb ik ook wel een goede dag. Ondanks dat het pokkeweer is.
De grote schoonmaak werpt een heel ander licht in het huis en m'n rug houdt het uitstekend.
En dan is er natuurlijk nog uhhhhhhhhhhh.... dat dus....
Ook wel, maar dat je weer in staat bent je huis lekker schoon kan maken, zonder pijn enzo is toch wel het fijnste.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt het niet aan dat je vlieft bent op buurvrouw?
Mroahh!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Warm uit de oven... Tast toe er zijn er genoeg.
[ afbeelding ]
Dat is ketchup. Da's vet lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mroahh!! [ afbeelding ]
Alleen dan zonder bestek.
Ze zouden sosijze dipsaus moeten uitvinden, om het nóg vetter en slechter te maken.
Ik ben katschagrijnig al heel de dag, dus wie heeft het over schoonmakenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook wel, maar dat je weer in staat bent je huis lekker schoon kan maken, zonder pijn enzo is toch wel het fijnste.
Wat natuurlijk wel inhoudt, dat jij je HHHS niet kan afmaken, omdat ik alles zelf aan het doen ben....
Je begon met schoonmaken, daar ging het mis.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben katschagrijnig al heel de dag, dus wie heeft het over schoonmaken![]()
Huis is schoon, was in de wasmachine, ramen gewassen![]()
Zou dat PMS enzo ook overdragelijk zijn op mannen
Slasaus!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mroahh!! [ afbeelding ]
Alleen dan zonder bestek.
Ze zouden sosijze dipsaus moeten uitvinden, om het nóg vetter en slechter te maken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je begon met schoonmaken, daar ging het mis.
Op dat moment gaat er echt oorlog uitbrekenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn allesreinigers met hormonale bijwerkingen, vanmiddag ga je spontaan met thee en koekjes voor de TV zitten om te genieten van de nieuwe Oprah of Dr.Phill..
Ketchup is lekker ja, maar niét vet.quote:
slasaus op de patatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slasaus!
(Dat is ook het enige waar slasaus goed voor is)
Hihi, je zei: kats.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben katschagrijnig al heel de dag, dus wie heeft het over schoonmaken![]()
Huis is schoon, was in de wasmachine, ramen gewassen![]()
Zou dat PMS enzo ook overdragelijk zijn op mannen
Slasaus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slasaus!
(Dat is ook het enige waar slasaus goed voor is)
Voor een luttele dertig Euro kan dat T-shirt ook van jou zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
Nou!
Die wil ik ook!![]()
Goedemorgen Fok!
Ja! Dus dat zeggen ze ook in limboland. Charme is er meteen af.quote:
Dat deed ik vroeger altijd. Was inderdaad erg lekker. Binnenkort maar een keer een trip down memory road.quote:
is dat limbo's dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Dus dat zeggen ze ook in limboland. Charme is er meteen af.
Zitten er luizen in roze glacékoeken?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Zitten luizen in.
*schuift koek met één vinger weg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |