Rapper's Delight (die ik nog steeds van A tot Z kan mee rappen, ook de extended version) was volgens mij iets eerder. Maar niet veel.quote:
whaha ik zit hem hier ook helemaal foutloos mee te rappenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rapper's Delight (die ik nog steeds van A tot Z kan mee rappen, ook de extended version) was volgens mij iets eerder. Maar niet veel.
Coole boots !!!.. Ik wil winkelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik was op slag vlieft! o+ En mark my words, paars is het nieuwe zwart deze winter
Ja, ik zag ook al overal paars, erg mooi... Ik heb al wat gezocht naar nieuwe laarzen en wil eens wat anders dan zwart of bruin... Grijs zag ik ook al, wel apart.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Coole boots !!!.. Ik wil winkelen [ afbeelding ]
Ik heb wel tijd maar geen zin.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Soury het volgende:
Heeft iemand nou echt tijd om alles te bekijken/ beluisteren![]()
Serieuse vraag. Ik wel btw maar ik heb er geen zin in das wat anders![]()
Dat dus, meestal clips die ik herken en leuk vind en weer eens wil horen doe ik wel aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Nee. Sommige clips wel, andere clips deels, maar het grootste deel bekijk ik helemaal niet.
Het meeste zegt mij wel wat, dus dan weet ik al snel of ik het wel of niet weer eens wil zien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Soury het volgende:
Oh o.k. maar hoe maken jullie de keuze dan om wel iets aan te klikken. Bedoel een hoop zegt mij niets als titel
je kunt ook na een halve minuut het uitzettenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Soury het volgende:
Oh o.k. maar hoe maken jullie de keuze dan om wel iets aan te klikken. Bedoel een hoop zegt mij niets als titel
Het zal moeilijk worden, maar het lukt je wel! Ik moet vandaag al eerder afhaken, dus dan zijn we weer in balans.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
Oh! Moet ik de aflevering van gisteren nog even kijken of kan ik zo weer inspringen?
Ja doe ik ook wel. En soms zijn sommige youtubes zijn grappig en toepasselijk in een topic. Maar vaak worden er tientallen geplemd. En dat snap ik dus niet. Geen hond die er op klikt dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat dus, meestal clips die ik herken en leuk vind en weer eens wil horen doe ik wel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |