Of een ander potje...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:56 schreef Leso_Varen het volgende:
"Ach, op elk potje past een dekseltje"
quote:
Dat is echt té clichéquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Mr_DG het volgende:
Het gaat niet om het uiterlijkm maar t innerlijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:11 schreef Koewam het volgende:
"Ik ben ook niet moeders mooiste", in geval van TS.
.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:52 schreef mstr het volgende:
'Je bent niet lelijk, het zijn je genen.'
Beter dan lastiggevallen worden op msn, toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Q_Orianka het volgende:
En lelijke meisjes die vragen of ze lekker zijn? Vriend van me wordt namelijk gestalkt door een lelijk varken van 11.
gewoon zeggen dat ze op moet rottenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Q_Orianka het volgende:
En lelijke meisjes die vragen of ze lekker zijn? Vriend van me wordt namelijk gestalkt door een lelijk varken van 11.
Hoe gaat zoiets? Ze spreken je aan en zeggen dat ze lelijk zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Ik heb regelmatig meiden die mij aanspreken en zeggen dat ze of zich lelijk vinden, of hun haar zit niet of ze zien er niet uit, hun mascara is uitgelopen etc etc.
Je kent het wel.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:26 schreef Stigma het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets? Ze spreken je aan en zeggen dat ze lelijk zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:11 schreef Koewam het volgende:
"Ik ben ook niet moeders mooiste", in geval van TS.
Same, ze zijn desperate als hellquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef P8 het volgende:
het moeilijkst zijn de gevallen van buttugly wijven die gaan lopen zeiken over dat ze lelijk zijn. Uit voorzorg ga ik dan ook geen contacten aan met lelijke vrouwen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Same, ze zijn desperate als hell
[ afbeelding ]
Mooie bloemen, lelijk wijf.
Dat mormel was op mij in de 2equote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
Het geeft wel een misselijkmakend contrast zo![]()
Ze kan beter in een één of ander hol vol met rottende lijken met opengesperde anusen a la Goatse staan. Dan valt haar buttuglyheid minder op.
dat dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef julian6 het volgende:
"Vind jij jezelf lelijk? Ik ook! totally ment to be" (het zijn altijd mooie meisjes die dat zeggen)
Nu echtIk zou vragen wat ze lelijk vindt aan haarzelf oid
is toch lullig om zomaar een foto van iemand te plaatsenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Same, ze zijn desperate als hell
[ afbeelding ]
Mooie bloemen, lelijk wijf.
het is ook lullig om zulke foto´s van jezelf te makenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:26 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
is toch lullig om zomaar een foto van iemand te plaatsen
ze kan er niks aan doen dat ze lelijk is. Ze heeft gewoon verkeerde genenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef P8 het volgende:
[..]
het is ook lullig om zulke foto´s van jezelf te maken
Boeiend, psychopaten worden ook veroordeeld als ze een moord plegen.... Kunnen sommigen ook niets aan doen, zit in de genenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:07 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ze kan er niks aan doen dat ze lelijk is. Ze heeft gewoon verkeerde genen
Ach met de juiste kleding en make up valt er vast wel iets te maken .quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:07 schreef Stigma het volgende:
[..]
Boeiend, psychopaten worden ook veroordeeld als ze een moord plegen.... Kunnen sommigen ook niets aan doen, zit in de genen![]()
Lelijk = lelijk.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:57 schreef GizartFRL het volgende:
" Het maakt me niet uit hoe je er van buiten uitziet, als je van binnen maar lekker aanvoelt."
woah.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef turksefitnessgirl2 het volgende:
Lelijk?
Hallo? ik ben een tukse meid van 18, ik fitness al vanaf 11 jaar, mijn biceps is 37 cm!!!!! Ik heb cup c en een wasbord. jongens noemen dat sixpack... (losers; het zijn er geen zes hoor!)
IK heb enorme schaamlippen en een supergespierde kont. Elk meisje noemt me lelijk, maar ik kan elke jongen krijgen die ik wil en in de douche na de training kan ik elke vrouw krijgen die ik wil...
wat nou lelijk? Alles draait om uitstraling en durf!!!
Gelukkig heb je een boerka op, zodat we je afzichtelijke lichaam niet hoeven te aanschouwenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef turksefitnessgirl2 het volgende:
Lelijk?
Hallo? ik ben een tukse meid van 18, ik fitness al vanaf 11 jaar, mijn biceps is 37 cm!!!!! Ik heb cup c en een wasbord. jongens noemen dat sixpack... (losers; het zijn er geen zes hoor!)
IK heb enorme schaamlippen en een supergespierde kont. Elk meisje noemt me lelijk, maar ik kan elke jongen krijgen die ik wil en in de douche na de training kan ik elke vrouw krijgen die ik wil...
alleen als je pik 37 cm is krijg je kudos, dus terug in je hok fatimaquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef turksefitnessgirl2 het volgende:
Lelijk?
Whahaahh als er iets is wat veel jongens LELIJK vinden zijn dat GESPIERDE TURKSE WIJVENquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef turksefitnessgirl2 het volgende:
Lelijk?
Ja maar er zijn van die meisjes die zeggen dat ze lelijk zijn in de hoop een compliment te krijgenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:13 schreef Lakitu het volgende:
Nog nooit meegemaakt dit. Ik praat ook nooit met lelijke meisjes, dus vandaar.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:48 schreef Zozamis het volgende:
Als meisje zegt 'ik ben lelijk' Gewoon zeggen 'dat is nog zwak uitgedrukt' je moet vrouwen altijd dik gelijk geven daar houden ze van!
Waarom kick je dit oude topicquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:48 schreef Zozamis het volgende:
Als meisje zegt 'ik ben lelijk' Gewoon zeggen 'dat is nog zwak uitgedrukt' je moet vrouwen altijd dik gelijk geven daar houden ze van!
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:25 schreef VlaDje het volgende:
ik zeg dan altijd:
"Tja, het had erger kunnen zijn... Ik had ook lelijk kunnen zijn bijvoorbeeld"
Ik wil ook wat belevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:30 schreef Stoeprand het volgende:
''Wil je een eerlijk of een beleeft antwoord?''
Beste reactie is:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Ik heb regelmatig meiden die mij aanspreken en zeggen dat ze of zich lelijk vinden, of hun haar zit niet of ze zien er niet uit, hun mascara is uitgelopen etc etc.
Je kent het wel.
Nu vraag ik Fok! om hulp:
"Wat is de beste reactie wanneer een meisje haar zelf lelijk noemt in een gesprek?"
''Ja, klopt. Maar je kunt toch prima koken?''quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Je kent het wel.
"Wat is de beste reactie wanneer een meisje haar zelf lelijk noemt in een gesprek?"
zeggen dat ze gelijk heeftquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Je kent het wel.
Op die dingen reageer ik gewoon gepast op de situatie en ben ik mezelf. Ben graag altijd lief tegen de dames, maar dat schijnt na 'n tijdje te gaan irriteren waarna ik afstand neem of ik wordt wat serieuzer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Je kent het wel.
Of andersom natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef Remsjo het volgende:
Als een meidje tegen mij zegt dat ze zichzelf lelijk vind dan zeg ik:
Ik zei toch dat je dat masker niet thuis had moeten laten liggen!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef Remsjo het volgende:
Als een meidje tegen mij zegt dat ze zichzelf lelijk vind dan zeg ik:
Ik zei toch dat je dat masker niet thuis had moeten laten liggen!
en jij kan het weten hequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:58 schreef Strani het volgende:
TS, als jij een jongen bent, en dat neem ik aan, ben je blijkbaar beland in de 'Eeuwige Friends Zone".
Zodra ze je gaan vertellen dat ze zichzelf niet knap vinden, is het met je gedaan.
je hebt gelijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:54 schreef Sickmaniac het volgende:
ik zeg altijd:
Meisje, wat wil je nou horen?
Als je je zelfs dolslelijk vind stond je hier niet en stond je nog uren voor de spiegel of was je binnen gebleven !
Je moet echt niet verwachten dat ik je de hemel inprijs want enigste wat je wil horen is dat ik je geil vind en als je zo doorgaat krijg je een antwoord waar je van gaat janken, dan pas is je make up uit gelopen en ben je hondslelijk !
En als je zegt dat ze er mooi uit zien ben je nog meer de klos, dan blijft ze maar zeggen van NIETES etc en heb je dat gezeik aan je kop
Ik doe nu een wens dat die meid straks beeldschoon is en je vriend zich rot baalt dat hij en jij haar een big noemden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Q_Orianka het volgende:
Je vriend moet (ik neem aan dat hij ook iets van 11 0f 12 is) rustig zeggen dat hij haar n hoeft al zeg je het hard krijg je vet veel meiden tegen je..Het is een complot dudequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Q_Orianka het volgende:
Ja! Je bent spuuglelijk! En nu ophouden met aandacht vragen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Je kent het wel.
haha jaa maar daar gaat het om je vriendinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:51 schreef tommosz het volgende:
[..]
je hebt gelijk!maar je krijgt er(als het goed is) wel wat voor terug
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
allebei..het is een complotquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Sjibble het volgende:
Dan vist ze complimentjes of ze is je aan het testen?
ai, da's een lastige.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Je kent het wel.
jah, daar kun je ze ook echt mee opvrolijken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:41 schreef Conjo78 het volgende:
Je hebt een lift nodig.
Ik bedoel facelift !
quote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef BlackX het volgende:
Altijd lief blijven voor een meisje. Of zoiets zeggen van: zonder make-up ben je ook mooi. Meisjes zijn er om complimentjes te krijgen en als je een goede relatie hebt met een meisje maakt niet uit of het vriendschap is of dat het meer wordt, nog steeds.
Altijd lief blijven voor een meisje. Of zoiets zeggen van: zonder make-up ben je ook mooi. Meisjes zijn er om complimentjes te krijgen en als je een goede relatie hebt met een meisje maakt niet uit of het vriendschap is of dat het meer wordt, nog steeds.
helaas, ik heb ze zelf hard nodigquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef Skylark. het volgende:
"Mag ik een teiltje?"
uitgeprobeerd....HET WERKT!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef Majora het volgende:
Meisjes zijn aandacht vrages -> Als ze zeggen, ik zie er niet uit moet je in de eerste instantie bevestigen. Dan pas zeggen dat het een grapje was(als ze depri begint te doen)
Bedankt hé? Mijn vriendin heeft me net gedumptquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef Majora het volgende:
Meisjes zijn aandacht vrages -> Als ze zeggen, ik zie er niet uit moet je in de eerste instantie bevestigen. Dan pas zeggen dat het een grapje was(als ze depri begint te doen)
Iedereen ziet mij nu als gewoon een goede vriend,quote:
Had ik veel eerder mpoeten hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
'Je hebt in ieder geval zelfkennis.'
jaah..ik ben door dit topic een beetjuh gaan onderzoeken..quote:Op donderdag 16 april 2009 20:38 schreef Limit het volgende:
meestal zijn het de knapste meiden die het zeggen... naar complimentjes vragen dus.![]()
heb het vandaag ook alweer een hele dag moeten aan horen![]()
tijdens BV:
'ik ben zo dik'
'nee ik dan met met mijn vet rollen'
'ik ben te lelijk'
'nee ik zie er pas niet uit'
'mijn haar zit nooit goed'
4 meiden 2 lesuur lang
Hahahha. Ik zit alleen tegen mijn homovriend te zeiken over me uiterlijk, die snapt me.. Van de rest kan ik een reactie verwachten als; " Dus? Je hebt grote tieten, ik zou je neuken!" of " Wil je een zak voor over je hoofd?"quote:Op donderdag 16 april 2009 21:37 schreef tommosz het volgende:
[..]
jaah..ik ben door dit topic een beetjuh gaan onderzoeken..
Meiden willen eigenlijk gewoon horen dat je ze wil neuken enzo![]()
Dit is een voorbeeld:
Ik ben te dik..
Neej hoor, ik zou je zo willuh neuken als ik condoom had![]()
toen begon ze met me te zoenen en ieder ander meisje moet dan ook lachen en gaat meer flirten
dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op maandag 20 april 2009 14:38 schreef LethalP het volgende:
voor de typische Fok!-ers:
"Heb je zussen die er wél lekker uitzien?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |