Of een ander potje...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:56 schreef Leso_Varen het volgende:
"Ach, op elk potje past een dekseltje"
quote:
Dat is echt té clichéquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Mr_DG het volgende:
Het gaat niet om het uiterlijkm maar t innerlijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:11 schreef Koewam het volgende:
"Ik ben ook niet moeders mooiste", in geval van TS.
.....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:52 schreef mstr het volgende:
'Je bent niet lelijk, het zijn je genen.'
Beter dan lastiggevallen worden op msn, toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Q_Orianka het volgende:
En lelijke meisjes die vragen of ze lekker zijn? Vriend van me wordt namelijk gestalkt door een lelijk varken van 11.
gewoon zeggen dat ze op moet rottenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef Q_Orianka het volgende:
En lelijke meisjes die vragen of ze lekker zijn? Vriend van me wordt namelijk gestalkt door een lelijk varken van 11.
Hoe gaat zoiets? Ze spreken je aan en zeggen dat ze lelijk zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Kuytje het volgende:
Ik heb regelmatig meiden die mij aanspreken en zeggen dat ze of zich lelijk vinden, of hun haar zit niet of ze zien er niet uit, hun mascara is uitgelopen etc etc.
Je kent het wel.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:26 schreef Stigma het volgende:
[..]
Hoe gaat zoiets? Ze spreken je aan en zeggen dat ze lelijk zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:11 schreef Koewam het volgende:
"Ik ben ook niet moeders mooiste", in geval van TS.
Same, ze zijn desperate als hellquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef P8 het volgende:
het moeilijkst zijn de gevallen van buttugly wijven die gaan lopen zeiken over dat ze lelijk zijn. Uit voorzorg ga ik dan ook geen contacten aan met lelijke vrouwen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Same, ze zijn desperate als hell
[ afbeelding ]
Mooie bloemen, lelijk wijf.
Dat mormel was op mij in de 2equote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:54 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
Het geeft wel een misselijkmakend contrast zo![]()
Ze kan beter in een één of ander hol vol met rottende lijken met opengesperde anusen a la Goatse staan. Dan valt haar buttuglyheid minder op.
dat dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef julian6 het volgende:
"Vind jij jezelf lelijk? Ik ook! totally ment to be" (het zijn altijd mooie meisjes die dat zeggen)
Nu echtIk zou vragen wat ze lelijk vindt aan haarzelf oid
is toch lullig om zomaar een foto van iemand te plaatsenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:20 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Same, ze zijn desperate als hell
[ afbeelding ]
Mooie bloemen, lelijk wijf.
het is ook lullig om zulke foto´s van jezelf te makenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:26 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
is toch lullig om zomaar een foto van iemand te plaatsen
ze kan er niks aan doen dat ze lelijk is. Ze heeft gewoon verkeerde genenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:03 schreef P8 het volgende:
[..]
het is ook lullig om zulke foto´s van jezelf te maken
Boeiend, psychopaten worden ook veroordeeld als ze een moord plegen.... Kunnen sommigen ook niets aan doen, zit in de genenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:07 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ze kan er niks aan doen dat ze lelijk is. Ze heeft gewoon verkeerde genen
Ach met de juiste kleding en make up valt er vast wel iets te maken .quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:07 schreef Stigma het volgende:
[..]
Boeiend, psychopaten worden ook veroordeeld als ze een moord plegen.... Kunnen sommigen ook niets aan doen, zit in de genen![]()
Lelijk = lelijk.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:57 schreef GizartFRL het volgende:
" Het maakt me niet uit hoe je er van buiten uitziet, als je van binnen maar lekker aanvoelt."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |