goudviskommen? Je moet ze in bakken doen. Kommen zijn slecht voor het zuurstof gehalte in de bak en ze worden gek van de continue vertekening door het glas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:20 schreef Picchia het volgende:
2 zetels voor Picchia. Tijd om vragen over goudviskommen te stellen.
niet een vierkante bak he. kunnen ze ook niet tegen. rechthoekig. Ze houden van horizontaal zwemmen en niet verticaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
goudviskommen? Je moet ze in bakken doen. Kommen zijn slecht voor het zuurstof gehalte in de bak en ze worden gek van de continue vertekening door het glas.
moet je in een vierkant bak verticaal zwemmen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
niet een vierkante bak he. kunnen ze ook niet tegen. rechthoekig. Ze houden van horizontaal zwemmen en niet verticaal.
Zo hoorde ik toevallig gisteren.
nee, het is én én.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
moet je in een vierkant bak verticaal zwemmen?
En je moet een paar spange ho's in de bak doen voor de pimp hosselaar bradda's. Anders worden ze gek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
goudviskommen? Je moet ze in bakken doen. Kommen zijn slecht voor het zuurstof gehalte in de bak en ze worden gek van de continue vertekening door het glas.
en als het water te hard is hebben ze er ook een middeltje voor. ze gaan dood als het water te hard is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En je moet een paar spange ho's in de bak doen voor de pimp hosselaar bradda's. Anders worden ze gek.
Sikhme, aartsvijand van Mutant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:41 schreef sigme het volgende:
Als er nog eens iemand een naamtopic aan mij wijdt, kan dan mijn naam naar behoren geschreven worden?
Bvd,
sigme
Zolang het maar onderkast is.quote:
Denk ik?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Sikhs zijn halve moslims. Als ik een Sikh tegenkom, zal ik dat ook tegen hem zeggen. Zal dat beledigend zijn denk je?
Ik zou het niet prettig vinden, kwartfascist genoemd te worden. Dan tel je toch niet mee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Sikhs zijn halve moslims. Als ik een Sikh tegenkom, zal ik dat ook tegen hem zeggen. Zal dat beledigend zijn denk je?
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Horen ze het ook eens van een ander.
Jij bent zeker liever een oerfascist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou het niet prettig vinden, kwartfascist genoemd te worden. Dan tel je toch niet mee.
Zo is dat. Mannen horen massaal dood te gaan. Voer oorlog, mannen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Horen ze het ook eens van een ander.
http://www.fivethirtyeight.com/2008/10/todays-polls-107.htmlquote:As the political world's focus shifts to the second presidential debate in Nashville, Barack Obama continues to expand his lead upon John McCain in all of our projection metrics, and now rates as almost a 9:1 favorte to win the election in November.
Oranjefascist.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent zeker liever een oerfascist.
Familietrekje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ik neuk liever wat rond. If you don't mind.
In vijfentwintig jaar nog geen kwartet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:22 schreef sigme het volgende:
Ik had vroeger een collega in wiens vijfentwintigjarige leven er drie dames met kinderen waren opgedoken die bij zijn vader bleken te horen.
18 kinderenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
In vijfentwintig jaar nog geen kwartet.
Allah heeft niet voor niets voorbehoedsmiddelen uitgevonden.quote:
Inderdaad, gelukkig maakt men daar steeds meer gebruik van in de Islamitische wereld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Allah heeft niet voor niets voorbehoedsmiddelen uitgevonden.
Dat valt wel mee: http://www.voornamenboek.nl/top200.htmquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Picchia het volgende:
18 namen bedenken is nog een hele klus.
Al een reden om de benen te nemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:28 schreef Picchia het volgende:
18 namen bedenken is nog een hele klus.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig maakt men daar steeds meer gebruik van in de Islamitische wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |