Like we fucking care!?!?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:28 schreef WeMan het volgende:
Galatasaray thuis tegen Olympiakos en Metalist Kharkiv
Galatasaray uit tegen Hertha Berlin en Benfica
Wat doe jij in het UEFA Cup-topic?quote:
Waar hebben jullie dat vandaan ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef Sieps het volgende:
FC Twente - Racing Santander
Manchester City - FC Twente
FC Twente - Schalke
Paris St Germain
Eerste wedstrijd thuis tegen Racing MOET dus gewonnen worden
Sportief gezien niet. Kun je beter uit tegen Pompey en Milan spelen, en thuis tegen Wolfsburg en Braga.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat duurt het fokking lang voordat het speelschema van SC Heerenveen bekend wordt. Positief, op de Milan-site stond eerst voor speelronde 3 een thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen gepland, inmiddels meldt men daar 23 oktober SC Heerenveen - AC Milan
Als we dan ook nog Braga thuis hebben en Wolfsburg en Porthsmouth-uit, dan is het een droomloting!
NOS-TT pagina 812quote:
Ac milan is de 2e speelronde toch vrij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat duurt het fokking lang voordat het speelschema van SC Heerenveen bekend wordt. Positief, op de Milan-site stond eerst voor speelronde 3 een thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen gepland, inmiddels meldt men daar 6 november SC Heerenveen - AC Milan
Als we dan ook nog Braga thuis hebben en Wolfsburg en Porthsmouth-uit, dan is het een droomloting!
edit: datum gecorrigeerd
Ach, als je door wilt in de poule moet je thuis van Braga winnen en proberen in de andere 3 wedstrijden minimaal 2 punten te pakken..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sportief gezien niet. Kun je beter uit tegen Pompey en Milan spelen, en thuis tegen Wolfsburg en Braga.
Wel 2 loodzware uitwedstrijden maar toffe tripjes inderdaad.quote:
Verkeerd gelezen door mij op de Milan-site, m'n Italiaans is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ac milan is de 2e speelronde toch vrij?
MILAN - 1st matchday, 23rd October: Heerenveen-Milan - 2nd matchday, 6th November: Milan-Braga - 3rd matchday, 27th November: Portsmouth-Milan - 4th matchday, 3-4 December: Rest - 5th matchday, 17th December: Milan-Wolfsburg.
23 oktober: Valencia vrij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Oke, merci.
Ik wil het schema van Valencia weten, maar die laat ook niets weten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
23 oktober: Valencia vrij.
6 november: Valencia - FC Kopenhagen
27 november: Rosenborg - Valencia
4 december: Valencia - Club Brugge
17 december: Saint-Etienne - Valencia
Warme ballen. Complot tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:48 schreef ruud_fr het volgende:
Nancy uit, hoe krijgen ze het voor elkaar
Gelukkig maar, want als je Valencia thuis ontvangt, legt dat meteen een hypotheek op je kwalificatiekansen imo.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:45 schreef Lamzak_ het volgende:
In de OP moeten de nederlandse ploegen even ingezet worden met rooster lijkt me...
haha, Valencia weer naar Trondheim. Zouden ze zich nu weer laten vernederen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
23 oktober: Valencia vrij.
6 november: Valencia - FC Kopenhagen
27 november: Rosenborg - Valencia
4 december: Valencia - Club Brugge
17 december: Saint-Etienne - Valencia
Vorige keer vloog Quique eruit na Rosenborg uit. Doe maar revanche dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, Valencia weer naar Trondheim. Zouden ze zich nu weer laten vernederen?
Ja, maar ook mogelijkheden om allemaal eruit te vliegen. De UEFA Cup is echt leuk dit jaar - nu al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:35 schreef fanneke het volgende:
Geweldige loting voor de Nederlandse clubs. Enkele 'grote' clubs die hier op bezoek moeten.
Ik zie voor alle 5 mogelijkheden om minstens 3e te worden.
Ze verliezen er één (of twee) keer van en het zijn meteen angstgegners? Wat een opgeklopt media-verhaal zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef methodmich het volgende:
En Ajax en Feyenoord een leuke 'angstgegner' in de groep.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit nu de loting te bekijken zitten een paar hele mooie maar ook zware tegenstanders in .
SC Heerenveen mag blij zijn met AC Milaan op bezoek , FC Twente met hun vrienden uit Duitsland en in Nijmegen krijgen ze de Spurs op bezoek , en Ajax mag naar Hamburg tegen Nigel De Jong. en Feyenoord weer naar Nancy
Dat speelt PSV dit seizoen toch helemaal niet?quote:
denk dat ze trouwens niet eens kansloos zullen zijn, zo thuis tegen milan... Daarnaast voor de supporters een leuk tripje naar wolfsburg en engeland. Twente ook leuk geloot tegen schalkequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Longmen het volgende:
Leuk zeg voor Heerenveen, thuis tegen Milan!
Mooi ofnietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
Ik zie nu die kop van de mensen van Nancy
Roda knikkerde ze er toen bijna uit toch? Kwam volgens mij op penalty's..? Geweldig inderdaad. Volgens mij won Feyenoord toen de Uefacup! Ook geweldig trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:57 schreef Longmen het volgende:
Kan me nog een leuke match herrineren Milan-Roda, geweldige Europese pot!
Milan komt voor een gelijkspel denk ik.
Ajax verspeelde de CL tegen Slavia, dat was dus niet zomaar een uitschakeling, maar een vrij dramatische.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze verliezen er één (of twee) keer van en het zijn meteen angstgegners? Wat een opgeklopt media-verhaal zeg.
Ja was na penalty's. Was 2002 inderdaad:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Roda knikkerde ze er toen bijna uit toch? Kwam volgens mij op penalty's..? Geweldig inderdaad. Volgens mij won Feyenoord toen de Uefacup! Ook geweldig trouwens
Pikant is inderdaad een beter woord. Na één of twee wedstrijden is een club nog geen angstgegner. Ze kunnen het natuurlijk wel worden als er dit jaar weer niet van gewonnen wordt... Dan zit het probleem dieper dan de vorm van de dag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ajax verspeelde de CL tegen Slavia, dat was dus niet zomaar een uitschakeling, maar een vrij dramatische.
En Feyenoord natuurlijk uit de UEFA Cup gezet door het incident in Nancy.
Maar wellicht was pikant een beter woord geweest.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef Blawh het volgende:
Loat goan dan maar, heerlijk Europacup avondje.
En gewoon alweer die prutser van een Denneboom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
Had ik niet gedacht, dat Twente zo snel zou scoren
Dat is nog wel het meest vreemde. Die gast raakte zaterdag echt geen pepernootquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
En gewoon alweer die prutser van een Denneboom.
Dat is ook het enige wat hij tot nu toe goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denneboom piekt altijd wanneer kerst dichterbij komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat het niet uitverkocht is inderdaad..quote:
Ware het niet dat de bal al een meter achter was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:24 schreef Blawh het volgende:
Perez eindelijk echt belangrijk en beslissend dus.
Nee. Kan gebeuren.quote:
Dan kun je net zo goed gelijk je geld in de put gooien..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef Valdivia het volgende:
Voor geintresseerden, er staat een aardige quotering voor een overwinning van Ajax vanavond.
4.50 ofzo, bij unibet iig.
Of Joop wil niet op z'n bek gaan met een wederom niet uitverkocht stadion en maakt het toeschouwersaantal wat zonniger.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef Damzkieee het volgende:
Die stadionspeaker zegt 21.000, maar volgens mij lijkt me dat niet helemaal kloppend
Maar dat krijg je met verplichte passe-partouts
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gelijk je geld in de put gooien..
Ik denk ook niet dat Ajax gaat winnen maar 4.50 maakt het wel interessant, zo geweldig is Villa nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef Damzkieee het volgende:
Uit in Engeland gaat dat niet gebeuren Valdivia.
Ik zit trouwens small stakes op Twente en op 3 of meer goals
Ik ben zeer tevreden hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Of Joop wil niet op z'n bek gaan met een wederom niet uitverkocht stadion en maakt het toeschouwersaantal wat zonniger.![]()
Ik moet binnenkort ook maar eens EL nemen. Was eerst beetje huiverig en verwachtte een bron van irritatie, maar hoor tot nu toe alleen maar positieve verhalen.
Hier is het nog 1-0?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef ASroma het volgende:
2-0 zagreb, oppassen voor een monsterscore daar lol
iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
nou toch wel meer dan 1 winst
Geen site, maar de meeste wedstrijden komen in samenvatting wel op Eurosport als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:13 schreef Sieps het volgende:
Weet iemand nog een site waar je alle samenvattingen van de Uefa cup kan kijken?
Youtube laat het niet toe en de NOS zend alleen de Nederlandse clubs uit
Hopen op City, Luik of HSV!quote:Vrijdagmiddag om 13:00 uur wordt er geloot voor de volgende ronde van het UEFA Cup toernooi. N.E.C. kan daarin gekoppeld worden aan één van de zeven groepswinnaars van de poulefase. Dat zijn de volgend clubs:
- Machester City (Eng.)
- Metallist Charkov (Oek.)
- Standard Luik (Bel.)
- VfL Wolfsburg (Dui.)
- Hamburger SV (Dui.)
- Saint Etienne (Fra.)
- CSKA Moskou (Rus.)
N.E.C. zal eerst thuis spelen op woensdag 18 of donderdag 19 februari. De return is al een week later, op donderdag 26 februari.
De loting is live te volgen op Eurosport en via www.uefa.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |