Wel 2 loodzware uitwedstrijden maar toffe tripjes inderdaad.quote:
Verkeerd gelezen door mij op de Milan-site, m'n Italiaans is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ac milan is de 2e speelronde toch vrij?
MILAN - 1st matchday, 23rd October: Heerenveen-Milan - 2nd matchday, 6th November: Milan-Braga - 3rd matchday, 27th November: Portsmouth-Milan - 4th matchday, 3-4 December: Rest - 5th matchday, 17th December: Milan-Wolfsburg.
23 oktober: Valencia vrij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Oke, merci.
Ik wil het schema van Valencia weten, maar die laat ook niets weten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
23 oktober: Valencia vrij.
6 november: Valencia - FC Kopenhagen
27 november: Rosenborg - Valencia
4 december: Valencia - Club Brugge
17 december: Saint-Etienne - Valencia
Warme ballen. Complot tegen Feyenoord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:48 schreef ruud_fr het volgende:
Nancy uit, hoe krijgen ze het voor elkaar
Gelukkig maar, want als je Valencia thuis ontvangt, legt dat meteen een hypotheek op je kwalificatiekansen imo.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:45 schreef Lamzak_ het volgende:
In de OP moeten de nederlandse ploegen even ingezet worden met rooster lijkt me...
haha, Valencia weer naar Trondheim. Zouden ze zich nu weer laten vernederen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:19 schreef Heero87 het volgende:
[..]
23 oktober: Valencia vrij.
6 november: Valencia - FC Kopenhagen
27 november: Rosenborg - Valencia
4 december: Valencia - Club Brugge
17 december: Saint-Etienne - Valencia
Vorige keer vloog Quique eruit na Rosenborg uit. Doe maar revanche dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
haha, Valencia weer naar Trondheim. Zouden ze zich nu weer laten vernederen?
Ja, maar ook mogelijkheden om allemaal eruit te vliegen. De UEFA Cup is echt leuk dit jaar - nu al.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:35 schreef fanneke het volgende:
Geweldige loting voor de Nederlandse clubs. Enkele 'grote' clubs die hier op bezoek moeten.
Ik zie voor alle 5 mogelijkheden om minstens 3e te worden.
Ze verliezen er één (of twee) keer van en het zijn meteen angstgegners? Wat een opgeklopt media-verhaal zeg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef methodmich het volgende:
En Ajax en Feyenoord een leuke 'angstgegner' in de groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |