quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit nu de loting te bekijken zitten een paar hele mooie maar ook zware tegenstanders in .
SC Heerenveen mag blij zijn met AC Milaan op bezoek , FC Twente met hun vrienden uit Duitsland en in Nijmegen krijgen ze de Spurs op bezoek , en Ajax mag naar Hamburg tegen Nigel De Jong. en Feyenoord weer naar Nancy
Dat speelt PSV dit seizoen toch helemaal niet?quote:
denk dat ze trouwens niet eens kansloos zullen zijn, zo thuis tegen milan... Daarnaast voor de supporters een leuk tripje naar wolfsburg en engeland. Twente ook leuk geloot tegen schalkequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:57 schreef Longmen het volgende:
Leuk zeg voor Heerenveen, thuis tegen Milan!
Mooi ofnietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
Ik zie nu die kop van de mensen van Nancy
Roda knikkerde ze er toen bijna uit toch? Kwam volgens mij op penalty's..? Geweldig inderdaad. Volgens mij won Feyenoord toen de Uefacup! Ook geweldig trouwensquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:57 schreef Longmen het volgende:
Kan me nog een leuke match herrineren Milan-Roda, geweldige Europese pot!
Milan komt voor een gelijkspel denk ik.
Ajax verspeelde de CL tegen Slavia, dat was dus niet zomaar een uitschakeling, maar een vrij dramatische.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze verliezen er één (of twee) keer van en het zijn meteen angstgegners? Wat een opgeklopt media-verhaal zeg.
Ja was na penalty's. Was 2002 inderdaad:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Roda knikkerde ze er toen bijna uit toch? Kwam volgens mij op penalty's..? Geweldig inderdaad. Volgens mij won Feyenoord toen de Uefacup! Ook geweldig trouwens
Pikant is inderdaad een beter woord. Na één of twee wedstrijden is een club nog geen angstgegner. Ze kunnen het natuurlijk wel worden als er dit jaar weer niet van gewonnen wordt... Dan zit het probleem dieper dan de vorm van de dag.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ajax verspeelde de CL tegen Slavia, dat was dus niet zomaar een uitschakeling, maar een vrij dramatische.
En Feyenoord natuurlijk uit de UEFA Cup gezet door het incident in Nancy.
Maar wellicht was pikant een beter woord geweest.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef Blawh het volgende:
Loat goan dan maar, heerlijk Europacup avondje.
En gewoon alweer die prutser van een Denneboom.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
Had ik niet gedacht, dat Twente zo snel zou scoren
Dat is nog wel het meest vreemde. Die gast raakte zaterdag echt geen pepernootquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
En gewoon alweer die prutser van een Denneboom.
Dat is ook het enige wat hij tot nu toe goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denneboom piekt altijd wanneer kerst dichterbij komt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat het niet uitverkocht is inderdaad..quote:
Ware het niet dat de bal al een meter achter was.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:24 schreef Blawh het volgende:
Perez eindelijk echt belangrijk en beslissend dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |