Nee. Kan gebeuren.quote:
Dan kun je net zo goed gelijk je geld in de put gooien..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef Valdivia het volgende:
Voor geintresseerden, er staat een aardige quotering voor een overwinning van Ajax vanavond.
4.50 ofzo, bij unibet iig.
Of Joop wil niet op z'n bek gaan met een wederom niet uitverkocht stadion en maakt het toeschouwersaantal wat zonniger.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:25 schreef Damzkieee het volgende:
Die stadionspeaker zegt 21.000, maar volgens mij lijkt me dat niet helemaal kloppend
Maar dat krijg je met verplichte passe-partouts
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed gelijk je geld in de put gooien..
Ik denk ook niet dat Ajax gaat winnen maar 4.50 maakt het wel interessant, zo geweldig is Villa nou ook weer niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef Damzkieee het volgende:
Uit in Engeland gaat dat niet gebeuren Valdivia.
Ik zit trouwens small stakes op Twente en op 3 of meer goals
Ik ben zeer tevreden hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Of Joop wil niet op z'n bek gaan met een wederom niet uitverkocht stadion en maakt het toeschouwersaantal wat zonniger.![]()
Ik moet binnenkort ook maar eens EL nemen. Was eerst beetje huiverig en verwachtte een bron van irritatie, maar hoor tot nu toe alleen maar positieve verhalen.
Hier is het nog 1-0?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:54 schreef ASroma het volgende:
2-0 zagreb, oppassen voor een monsterscore daar lol
iddquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
nou toch wel meer dan 1 winst
Geen site, maar de meeste wedstrijden komen in samenvatting wel op Eurosport als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:13 schreef Sieps het volgende:
Weet iemand nog een site waar je alle samenvattingen van de Uefa cup kan kijken?
Youtube laat het niet toe en de NOS zend alleen de Nederlandse clubs uit
Hopen op City, Luik of HSV!quote:Vrijdagmiddag om 13:00 uur wordt er geloot voor de volgende ronde van het UEFA Cup toernooi. N.E.C. kan daarin gekoppeld worden aan één van de zeven groepswinnaars van de poulefase. Dat zijn de volgend clubs:
- Machester City (Eng.)
- Metallist Charkov (Oek.)
- Standard Luik (Bel.)
- VfL Wolfsburg (Dui.)
- Hamburger SV (Dui.)
- Saint Etienne (Fra.)
- CSKA Moskou (Rus.)
N.E.C. zal eerst thuis spelen op woensdag 18 of donderdag 19 februari. De return is al een week later, op donderdag 26 februari.
De loting is live te volgen op Eurosport en via www.uefa.com.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je voortaan minutenupdates in dit topic gewoon via de edit doen, PK?
Oké.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je voortaan minutenupdates in dit topic gewoon via de edit doen, PK?
Vond hem wel makkelijk gegeven. Kiev met 10 was overigens daarna gevaarlijker dan Valencia met 11quote:
En dat te bedenken dat hij bijna bij Feyenoord speelde.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Love, wat een goede spits![]()
die zou echt niet misstaan bij Barca, samen met Messi voorin
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:55 schreef TLC het volgende:
Love, wat een goede spits![]()
die zou echt niet misstaan bij Barca, samen met Messi voorin
Zo schieten ze niks opquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:54 schreef Fiskus het volgende:
Braga - Luik volg ik ook, gun de Belgen wel een flinke stijging op de uefa-lijst
nederland ook nietquote:
Inmiddels:quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:04 schreef borisz het volgende:
Braga 1-0 Standard
Renteria
Aalborg 1-0 Deportivo
Anders Due
Braga 2-0 Standard
André Leone
PSG 1-0 Wolfsburg
Hoarau
Ze worden echt helemaal weggetikt zeg. Vooral die 3-0 was tekenend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
3-0 Braga ...
Waar is het swingende Standard van voor nieuwjaar gebleven zeg ??
Dan hoop ik maar voor Standard dat 'ie zondag thuisblijft..quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoor net dat Yves Leterme vandaag mee is op verplaatsing met Standard. Voor het eerst. Werkelijk overal waar die man komt lopen de dingen in het honderd , onvoorstelbaar ...
*mompelt iets over teletekstsupporter*quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:54 schreef ATKS het volgende:
Hoarauwat een grootheid.
Le Paris Saint-Germain
Die gasten verrassen sowieso al het hele tournooiquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:04 schreef mcyodogg het volgende:
5 wedstrijden op rij de 0 nu bij Metallist in de UEFA Cup.
Belachelijk slecht was het, natuurlijk zal het wegvallen van Defour ook wel zijn rol gespeeld hebben, maar volgens mij heeft Standard Braga ook gewoon geweldig onderschat. Waarschijnlijk hadden ze meer kans gemaakt met een grotere tegenstander, ā la Fiorentina of Tottenham.quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
3-0 Braga ...
Waar is het swingende Standard van voor nieuwjaar gebleven zeg ??
30 goals in 32 wedstrijden in 2008-2009 en met 9 goals veruit topscoorder in de Uefa cup (2e staat op 5).quote:
John Carew, Carew,quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:27 schreef borisz het volgende:
Aston VIlla 1-1 John Carew
Sampdoria - Metallist Charkov 0-1 door Olynik
Wanneer ga je weer naar Saint Etienne?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
*mompelt iets over teletekstsupporter*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |