Dank Tong, nu heb ik al 4 songs die er eventueel in kunnen (alleen je nummer 4 ken ik niet, de rest wel en die vind ik nog tof ook).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:21 schreef tong80 het volgende:
1 London Calling The Clash
2 Blitzkrieg bop The Ramones
3 When the kids are united Sham69
4 Alternative Ulster Stiff llittle fingers
5 I wanna be your dog Iggy Pop
Goed punt, even vergeten te meldenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dus je zet gewoon alle lijstjes bij elkaar en de song waar het meest op gestemd is wordt nummer 1? Of krijgen de nummers 1 uit de lijstjes meer punten dan de andere songs in het lijstje? Oftewel maakt het uit wat mensen op 1 in hun lijstje zetten? En hoe ga je het aanpakken enzo? Wel handig om te weten.
Ik zal eens kijken of ik 5 goede punksongs ken.
quote:
Ok. Ik zoek even alle 5 tot 10 punkcd's die ik heb bij elkaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed punt, even vergeten te melden![]()
Staat er nu bij
Hoeft van mij nietquote:
In principe is het een punk band. Vooral hun vroege werk als the stiff kittens en warsaw. Maar ik denk niet dat veel mensen dit als ene punk band zien. Heb ze daarom ook bewust uit mijn top 5 weg gelatenquote:
Dan wordt het zelfs voor mij nog moeilijk kiezen.quote:
de kans dat er dan nummers meer dan 1 keer genoemd worden is wel groter danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:35 schreef Deansensitized het volgende:
Toch liever een top 10 dan?
Het komt toch wel van The Sex Pistols een beetje en de vroege Jy Division was best ouderwets punk zoals jij zegt. Ik zie het zelf wel als punk, alles is afgeleid van een paar bands en Ian Curtis en zijn mannen hebben er alleen net iets meer aan veranderd dan andere bands.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:52 schreef Mizh het volgende:
[..]
In principe is het een punk band. Vooral hun vroege werk als the stiff kittens en warsaw. Maar ik denk niet dat veel mensen dit als ene punk band zien. Heb ze daarom ook bewust uit mijn top 5 weg gelaten
In 1978 kwam de new wave al opzetten en duwde punk weer terug de underground in tot dit in de jaren 90 met de Epitaph golf weer bovengronds kwam. Ik zie Joy Division meer als new wave band dan als punk band, maar zoals ik al zei, hokjes is niet erg punkquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:43 schreef brother52 het volgende:
Ga je zelf ook nog een lijstje plaatsen?
Maak daar maar een top 10 van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef nimarad het volgende:
Ik wil wel een top vijf posten, maar ik moet er even over nadenken.
Ook goed. :pquote:
Wat een saai nummer.quote:
beter bekend als Blitzkrieg Bopquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:14 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ramones - He Ho Lets's Go
Ik heb ze live gezien.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien.
Wil je me aanraken ?
Dank u, heb het aangepast...quote:
Wat wil je dan? Een Oprecht-Creatieve-Tien-Minuten-Durende gitaarsolo van een of andere macrobiotische progrocker?quote:
Zie ik eruit als een progrocker? Waarom kun je gewoon niet accepteren dat ik het nummer ontzettend saai vind, allejezus jongen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een Oprecht-Creatieve-Tien-Minuten-Durende gitaarsolo van een of andere macrobiotische progrocker?
Whehehe, scherpquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Bob had niets met de Blitzkrieg te maken.
Bonzo goes to Bitsburg. Ken je die ?quote:
Nope, ook een punkklassieker? Ik youtube er wel even op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bonzo goes to Bitsburg. Ken je die ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Bob had niets met de Blitzkrieg te maken.
Nummer kende ik toch al wel, maar dat dat de titel was wist ik dan weer niet. Maarre bedankt, nu ben ik weer de hele dag in een punkstemmingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:14 schreef tong80 het volgende:
Enjoy.
Ik haakte even aan op een post hierboven
nee, tong, nee, Reaganquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
Oh ja het gaat over Bush de vader van.
Vandaar
Emokid deugt wel ULX.quote:
Dit is de vetste punk :quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:51 schreef Spaulding het volgende:
Ben niet zo van de punk maar vind dit toch wel een vet nummer
is emokid de zoon die je altijd al had willen hebben?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Emokid deugt wel ULX.
Heb hem op MSN en is als jong broekie opzoek naar goeie punk.
Hij moet nog wennen aan langzamere punknummers als 18-jarige
Ik neem hem aanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
is emokid de zoon die je altijd al had willen hebben?
Zou het maar snel verbeteren, doen ze namelijk heel erg moeilijk over hier.quote:
Nee zeker niet!quote:
Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 24 november 2008 11:17 schreef Jimbo het volgende:
magi k blink , millencollin sum41 ,greenday en rise against ook punk noemen?
+1 voor de New Bomb Turksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik hou 't bij 5 en dan ga ik met sommige keuzes ook nog lekker een beetje tegen de draad in..hoe punk!![]()
01 New Bomb Turks - Mr. Suit
02 The Damned - New Rose
03 Fugazi - Waiting Room
04 The Sonics - The Witch
05 Eddie Cochran - Somethin' Else
Dit is van Down by Law, niet van Less than Jakequote:
Juistquote:Op maandag 24 november 2008 12:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nee het origineel is van de proclaimers dacht ik.
Ja, het origineel is van de Proclaimers, maar waar ik het over had, was die punkcover van 500 miles. En die is van Down by Law, niet van LTJquote:Op maandag 24 november 2008 12:57 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nee het origineel is van de proclaimers dacht ik. ik vind die less than jake cover wel ok.
En trouwens, ik kon em niet vinden maar : "reach for the sky - sometimes" is ook melig.
Ik help je wel evenquote:
Niet op 1, maar staat er wel in:quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik help je wel even![]()
1. Strawelte - Lykwein
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeg Dean, wanneer ga je stemmen tellen en een lijst maken? Of ben je te druk met klussen in je huis?
Die houdt ie voor zichzelfquote:Op donderdag 1 januari 2009 05:39 schreef brother52 het volgende:
Lijkt mij ook, maar dat staat er niet.
Er staat alleen dat hij de stemmen gaat tellen.
Ik heb geen idee wat hij verder met de resultaten doet.
Dat is lang geledenquote:
Dat waren nog 's tijden, niet?quote:
Zekerquote:
O ja, vet nummer. Doet me denken aan die goede oude tijd dat TMF nog videoclips uitzende. Bestaat die zender nog?quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O ja, vet nummer. Doet me denken aan die goede oude tijd dat TMF nog videoclips uitzende. Bestaat die zender nog?
je avatar ook zie ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Uhm, ja, even over die telling hé... ik was laatst op een avond bijna klaar... en toen hing windows en mocht ik de rommel opnieuw installeren... en had nog geen backup gemaakt...
Met andere woorden: Ik kan overnieuw
The New Model Army is ook een twijfelgeval, ook niet alle nummers van de Clash en de Ramones zijn punk. Daar kun je over discussieren maar wat mij betreft haal je eruit wat niet past.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nirvana in een punktopic? Van mij mag je hoor, maar het is nu niet iets waar ik aan denk bij punk.
Nirvana...dat is eigenlijk nog niet eens zover gezocht als je er over nadenkt. Qua lyrics heeft het een hoog genoeg 'maatschappij-schop-'gehalte. Buiten dat vind ik het persoonlijk toch iets té grunge om echt punk te zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef yyentle het volgende:
The Clash is wat mij betreft sowieso de beste punkband. Dit zijn de vijf besten die ik nu kan bedenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |