je avatar ook zie ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Uhm, ja, even over die telling hé... ik was laatst op een avond bijna klaar... en toen hing windows en mocht ik de rommel opnieuw installeren... en had nog geen backup gemaakt...
Met andere woorden: Ik kan overnieuw
The New Model Army is ook een twijfelgeval, ook niet alle nummers van de Clash en de Ramones zijn punk. Daar kun je over discussieren maar wat mij betreft haal je eruit wat niet past.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nirvana in een punktopic? Van mij mag je hoor, maar het is nu niet iets waar ik aan denk bij punk.
Nirvana...dat is eigenlijk nog niet eens zover gezocht als je er over nadenkt. Qua lyrics heeft het een hoog genoeg 'maatschappij-schop-'gehalte. Buiten dat vind ik het persoonlijk toch iets té grunge om echt punk te zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:24 schreef yyentle het volgende:
The Clash is wat mij betreft sowieso de beste punkband. Dit zijn de vijf besten die ik nu kan bedenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |