Maak daar maar een top 10 van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef nimarad het volgende:
Ik wil wel een top vijf posten, maar ik moet er even over nadenken.
Ook goed. :pquote:
Wat een saai nummer.quote:
beter bekend als Blitzkrieg Bopquote:Op zondag 12 oktober 2008 03:14 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ramones - He Ho Lets's Go
Ik heb ze live gezien.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien.
Wil je me aanraken ?
Dank u, heb het aangepast...quote:
Wat wil je dan? Een Oprecht-Creatieve-Tien-Minuten-Durende gitaarsolo van een of andere macrobiotische progrocker?quote:
Zie ik eruit als een progrocker? Waarom kun je gewoon niet accepteren dat ik het nummer ontzettend saai vind, allejezus jongen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een Oprecht-Creatieve-Tien-Minuten-Durende gitaarsolo van een of andere macrobiotische progrocker?
Whehehe, scherpquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Bob had niets met de Blitzkrieg te maken.
Bonzo goes to Bitsburg. Ken je die ?quote:
Nope, ook een punkklassieker? Ik youtube er wel even op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bonzo goes to Bitsburg. Ken je die ?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Bob had niets met de Blitzkrieg te maken.
Nummer kende ik toch al wel, maar dat dat de titel was wist ik dan weer niet. Maarre bedankt, nu ben ik weer de hele dag in een punkstemmingquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:14 schreef tong80 het volgende:
Enjoy.
Ik haakte even aan op een post hierboven
nee, tong, nee, Reaganquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef tong80 het volgende:
Oh ja het gaat over Bush de vader van.
Vandaar
Emokid deugt wel ULX.quote:
Dit is de vetste punk :quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:51 schreef Spaulding het volgende:
Ben niet zo van de punk maar vind dit toch wel een vet nummer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |