foutquote:
Een batterij is onder en een koe wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't verschil tussen moblo en een batterij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:en jij wilde lasagne komen eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
srsly
Ja doei.
Oh wacht, ik heb 't gedeelte ff gemist dat we hier serieus gingen doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
het was dan ook totaal geen leuke opmerking ofzo
serieus of niet, 't is gewoon niet écht heel leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb 't gedeelte ff gemist dat we hier serieus gingen doen.
Kaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en in dezelfde orde:
Wat zie je als je een tosti openvouwt?
Tip voor iedereen: geen pics posten, want dan begint er weer een mod te huilenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en in dezelfde orde:
Wat zie je als je een tosti openvouwt?
Ik werd wakker en dacht godverdomme waarom moet ik er nou alweeer uit.. en pas toen ik bijna opgestaan was dacht ik onee, ik mag vandaag thuis werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vandaag denk ik weer een solide uurtje in die heerlijke wereld tussen "ik kan opstaan maar het hoeft nog niet " gezeten.
en wat kunnen we hieruit concluderen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:33 schreef Litso het volgende:
Neh, doe ik vaker.
heb je ook iets zinvols kunnen doen? ik ga bijna elke dag maar doe nix zinvolsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:37 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag sinds ruim 4 maanden weer een keer op school geweest..
Dat ik een autist ben?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat kunnen we hieruit concluderen?
Moest informatie geven over studeren in het butenland.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:53 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
heb je ook iets zinvols kunnen doen? ik ga bijna elke dag maar doe nix zinvols
Ja, het was int Nijmegen topic dat ze me zo zaten te pesten met die koekjes dus moest ik het ook daar vertellenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef LastRequest het volgende:
Oh ik moet vanavond nog posten wat ik gegeten heb!
Maar dat doe ik wel in het CUL topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee, die batterij grap maakte Piet in de SES SC
Weer bijgekomen van de echtelijke ruzie?
Ik heb nergens weet van, zo hoort het toch?quote:
Nee daar zit bij ook het probleemquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij lust toch heul geen pizza...
Ik kan nog niet eens een ei fatsoenlijk kapot slaan
Denk aan de TTquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
zo![]()
onderweg naar een vergadering in Nijmegen Oost. de bus stopt zowel op die locatie als bij mij thuis vlak voor de deur
Alleen jammer van de retard die nu naast me zit en me raar aankijkt en extra knus tegen me aan kwam zitten terwijl hij wel meer deo mag gebruiken
Welk nr?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Denk aan de TT![]()
3fm nu goed nummer
Ik zit nu ook in een kredietcrisis, alles is wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet is wel lekker bezig de laatste tijd![]()
Owja zulke nummers zijn leuk he!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik weet het niet meerzoeentje met gitaren
Waar mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow! hier is geen swarma, hier mag ik wel youtubelinkjes plaatsen![]()
Toch?
Ah, k. Nouja, dat moeten jullie zelf maar uitvechten danquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:30 schreef LastRequest het volgende:
In de Nijmegen SC heeft Yasha regelmatig commentaar gekregen wegens plaatsen van Youtubelinkjes, aangezien er toch vrijwel niemand op kliktDat ligt dus niet aan Yasha, ik doe het zelf ook nooit haha.
Ik ben notulen aan het uitwerken..
Welkomquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
onderweg naar een vergadering in Nijmegen Oost.
Jij maffiosoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:36 schreef motorbloempje het volgende:
zooooow
pokeren roeleert
Met een vet goeie hand alleen van iemand met een nog betere hand verloren5 euri
Je hoeft geen geld in te leggen maar dan moet je wel een cam hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
*grin*
vergadering was om half 9 al wel klaar
@Litso: nope, ben daar echt niet goed genoeg voor. of bedoel je niet voor geld??
Je kan gewoon helemaal voor nepgeld spelen, maar ook gratis aan toernooitjes meedoen en echt geld winnenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
*grin*
vergadering was om half 9 al wel klaar
@Litso: nope, ben daar echt niet goed genoeg voor. of bedoel je niet voor geld??
klinkt leuk! Idem voor pokerset hierquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:06 schreef Litso het volgende:
En een real life pokeravondje zou ik ook niet afslaan. Meer mensen interesse? Ik heb zelf ook nog wel een leuk pokersetje
I am inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:06 schreef Litso het volgende:
En een real life pokeravondje zou ik ook niet afslaan. Meer mensen interesse? Ik heb zelf ook nog wel een leuk pokersetje
Mocht je winnen, wil ik als revanche een potje tegen je schakenquote:
callquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:31 schreef HostiMeister het volgende:
as we speak ben ik bezig met me 3e bakkie deze ochtend
* boksquote:
hear hear, Pietje zegt iets nuttigs!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom neem je niet gewoon geen pillen meer en ga je een dag of 2 echt op bed liggen uitzieken, misschien fijner dan 3 weken half ziek zijn.
Ik heb een gevoelige snaar geraaktquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
hear hear, Pietje zegt iets nuttigs!!!
Dat mag, zo af en toequote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt strontchago vandaag, stiekem
School, gotta love itquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:20 schreef hetzusjevan het volgende:
HOOOI
Ja serieus he ik dacht dus gister eerst dat m'n eerste hoorcollege uitviel.. bleek dus dat door de vernieuwde blackboard en alles-in-een constructie (die stiekem toch echt superhandig is overigens) hij dat vak uit mn studiegids gegooid had.
Dus dat college stond er dus wel gewoon.. dus ik balen want dat betekende dat ik veel te vroeg de trein moest nemen en als ik dat eerder gezien had was ik gisteraaf al teruggegaan.
Dus ik vet haasten..
kom ik hier, briefje op de deur dat die kerel ziek is![]()
![]()
Die is echt nasty!quote:
Tele2?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Mensen, wat is een goede, degelijke en betrouwbare internetprovider? Geen @home zeggen want dat is te bagger voor woorden. Thnx!
Ik heb er gisteren een van 55 aangeschaft.. gelukkig is ie gaaf.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa mag weer een boek dokken van 35 euro
Het zakt een beetje in ja. Tijd om daar wat aan te doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:48 schreef HostiMeister het volgende:
Pff, voor een slowchat gaat dit ook niet bijster hard...
Biatchquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef Litso het volgende:
Je mag wel voor mij koken op kerstavond hoor
Ohnee, dan zit ik in Thailand
Waar ben je nu dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:52 schreef Litso het volgende:
Ik heb het hier lekker warm, maar thuis is het echt verschrikkelijk. Oude brakke koude flat met 1 gaskachel in mijn huiskamer. En nu valt het nog mee, maar in de winter is dat echt naar
Aan de andere kant leer ik centrale verwarming nu wel waarderen, voor als ik een keer fatsoenlijk ga wonen
Das ook niet praktisch neequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen![]()
Over die verwarming, ik woon boven een winkel en de verwarming hier is gelijk met de winkel, dus meestal alst personeel naar huis gaat, draaien ze de verwarming uit.. Kan je weer naar beneden omdat het ijskoud is
Zelf makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik eet vanavond lekker Boerenkool met rookworst en speklappen ofzo
nee das maar... maar wat kan er nog misgaan met een kookboek als leidraadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
en dan heeft ze mn eten niet eens geproefd
vanavond ook nog iets bedenken, iets met een mini-kipfiletje, want dat lag nog in de vriezer
wij vriezen veel vlees en gevogelte inquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Dat jullie dat allemaal nu al weten wat je eet.. aan het eind van de middag kijk ik eerst of ik samen eet met iemand of alleen en daarna word er pas nagedacht over het eten.
Gister een ovenschotel op, bobotie ofzo? Was wel lekker.
Ik ben nu op stage, hier hebben ze fatsoenlijke temperaturenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?
Mja dit is een wat ouder huis dus enkel glas, plus ik heb hier een balkondeur waar gewoon aan alle kanten tocht doorheen komt. Ik kan de verwarming wel aanzetten maar dan moet ie op 20+ graden anders springt ie niet aan, gezien het in de woonkamer wel 18 graden oid is - warm zat dus. Daarbij verwarmt ie dan gelijk het hele huis, dat hoeft ook weer niet.
Daarom heb ik maar een straalkacheltje hier staan, hoef ik iig de verwarming niet superhoog te zetten en tis veel sneller warm.
Ik hou niet van kou lijden, vooral niet als ik aan het typen/pennen ben. Kouwe vingers is dan niet echt fijn ofzo.
Mja dat doen m'n ouders ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij vriezen veel vlees en gevogelte inook groente enzo halen we een grote weekvoorraad van, dus moeten we 's ochtends beslissen wat we eten, of iig beslissen welk soort vlees erin gaat, want dat moet dan uit de vriezer gehaald
is goedkoper
we leven van aanbiedingen enzo
Haha heel droog: "en friet"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:41 schreef Litso het volgende:
Ik heb toch altijd wel een paar stukken kipfilet, wat gehakt en wat zakken groenten in m'n vriezertje liggen. En friet.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben blij dat niemand een frituurpan heeft bij ons in huis. De keuken is een verdieping lager, geen afzuigkap enzulks.
je kunt het toch halenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Huisgenoten die van friet houden zijn handig, een van mijn huisgenootjes heeft een hekel aan friet dus dan eten we het ook niet zo vaak
Moeten jullie nou op al elkaars opmerkingen reageren?quote:
Guitar Heroquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:57 schreef Litso het volgende:
Ik weet overigens niet wat ik ga eten, maar ik hoef niet te kiezen want ik eet vanavond bij m'n vader. Mijn stiefmoeder kookt over het algemeen erg lekker, zij het niet heel origineel. Edoch, gratis lekker eten en gezelligheid is altijd welkom. Daarbij komt ook nog dat mijn half/stief/dingesbroertje een Wii heeft, mét Guitar Hero. Genoeg redenen om daar eens per week aan te schuiven
Dusdatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Guitar Hero is geweldig, ik kan nagenoeg perfect op easy spelen, maar zodra het meer dan 3 vingers wordraak ik de weg kwijt
Ik heb nog een filmpje ergens van een vriend van me... hij speelt op expert alles op zen gemakquote:
juh die 8 jarige jochies die zonder te kijken alles 100 % spelenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef LastRequest het volgende:
CP dat staat ook vrij vaak op Youtube
Dat lijkt me niet eens leuk meer moet ik zeggen, veeeel te spastisch.
*Voor de helft zelf kooptquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa heeft nog nooit in dr leven gewiied
Maar daar komt binnenkort verandering in als Hetzusjevan hem voor haar verjaardag krijgt
uit de bus gevallenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa is zielig
Kben net uit de bus gevallenen nu heb ik 2 bulten op mijn benen, 1 op mijn knie en de ander op het andere been net eronder.. maar doet wel pijn..
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godver de godver, ik ben net uit de bus gevallen, mijn laptoptas schoot los dus die wilde ik opvangen, toen gleed ik weg over het onderste trapje.. 2 dikke bulten 1 op de linker en 1 op de rechterknie.. Doet echt pijnEn ik schaam mezelf
stom iets ook
Een (mini) CMSquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:10 schreef LastRequest het volgende:
Ben je een CMS aan het bouwen of een site aan het bouwen met behulp van een CMS?
Ai.. pijnlijk op twee manierenquote:
Omdat ik die opving is die nog oke jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Ai.. pijnlijk op twee manieren
Laptop nog heel? Niet belangrijker dan jijzelf, maar wel het tweede dat ik ff zou checken
Ik heb wel een schoolboek meegenomen naar mijn ouders, maar of ik het ook ga lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
nou echt niet... vakantie vieren!!!
Soms kan je niet andersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
nou echt niet... vakantie vieren!!!
En, uit je bed kunnen komen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:13 schreef LastRequest het volgende:
Ik moet morgen om 5:30 op![]()
En ik kan zo slecht tegen vroeg naar bed dat ik vanaf half 8 ofzo bezig ben geweest m'n kamer compleet op te ruimen, schoon te maken en te verbouwen..Alles staat nu anders.. op zich staat het wel prima trouwens
er wordt over me gepraatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:54 schreef Litso het volgende:
Gefeli MoBlo
Senesta had het laatst nog over dat je mee had gedaan, leuk dat je ook echt gewonnen hebt
wat nou Van Dalequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:20 schreef Litso het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, dus dan is het een woord
Jazeker! En dan de hele fucking dag les tot 5 uur.. ben net thuis, even gauw eten en dan moet ik over een uurtje in de trein zitten voor Marco Borsatoquote:
Ik schijn morgen mee te gaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ahh oke. Wanneer ga je? We willen wel een verslagje van hoe het was hè
.
Zo de nieuwe eetkamertafel en stoelen komen net binnen.. Pa en ma hebben ineens de hele woonkamer vernieuwd qua meubels. Nieuw bankstel en alles donkerbruin.. 't zijn wel prachtige meubelstukken maar ik moet wel echt heel erg wennen. 't Kijkt gelijk zo anders.
Oh voor ik het vergeet en het schiet me net te binnen: weet iemand goede eetgelegenheden in Amsterdam? Gewoon normaal, niet ubersjiek en lekker eten.
quote:Cause meeting after meeting and I'm still a cookie-holic
You can hide them, I'mma find them, on the counter, in the closet
And I'll say I ain't do it with my face covered in chocolate
Hoef je daarna vrijdag pas weer dan? Goed geregeldquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vakantie
Maar moet wel werken vandaag, dus eigenlijk heb ik vanaf vanavond vakantie
Jupquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoef je daarna vrijdag pas weer dan? Goed geregeld
Da's echt geen werk, behang afhalen. Twee uurtjes ofzo. Als je slim bent leg je van tevoren alles dicht met plastic. Hoef je niks op te ruimen maar vouw je gewoon het plastic bij elkaar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
JupIk moest eigenlijk de hele week maar een collegaatje van mij wilde ook wat geld bijverdienen..
Hoef nu dus pas vrijdagavond en zaterdag weer te werken
Maar van de week wel behang mee afhalen op de kamers van mijn ouders
Jup is ook zo gebeurd en vind het nog grappig om te doen ook..quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's echt geen werk, behang afhalen. Twee uurtjes ofzo. Als je slim bent leg je van tevoren alles dicht met plastic. Hoef je niks op te ruimen maar vouw je gewoon het plastic bij elkaar..
morgen Pietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag ik je er ff op wijzen dat je er zo'n ontzettende zin in had, en nu alleen maar loopt te zeuren.
mogguh Cali
ligt eraan welke faculteitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh bloempje, hebben jullie eigenlijk een lesvrije week op de uni? Er ligt hier namelijk een vriend op de bank te pitten en ik vraag me af die niet ergens moet zijn...
Ja, hij doet KI zal ook wel onder FNWI vallen denk ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ligt eraan welke faculteit
ik wel, maar SOCW bijvoorbeeld niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |