Die wou ik posten. Maar ik vond het te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:30 schreef Shivo het volgende:
"Van het concert des levens heeft niemand een program"
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef GLITCH. het volgende:
''Ik heb honger!!''
''Nee, jij hebt trek. Kindjes in Afrika, dié hebben honger!''
''''
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On the third, look out for Otis Wright. Until then, keep your head up.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik weet niet hoor, maar [insert opmerking]
Die dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
Wolleh, wat kijk jij tfoe?
- kerkplein Meppel 6-10-2008
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef dborhem het volgende:
Het valt mij op dat vooral de gays dat doen.
Tenslotte overal engelse woorden doorgooien,je kunt ook niet alle engelse woorden gebruiken als nederlands.
Silence.. I Kill youquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
"Wie niet waagt, wie niet wint"
Veelgebruikte uitspraak in Huize Nymph door ouderlijk gezag..
Dit stimuleert alleen maar om passief te gaan vegeteren op de bank en geen hol uit te voeren..
"Silence.. I Kill you"
De eerste de beste die dat nog zegt, mist een balzak-en/of tepel..
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:20 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Das 8 balzakken en/of tepels?
Wie niet waagt, die niet wint ;-)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Neeneenee,DAT mag je nu zeggen,is algemeen begrip,ik bedoel echt dingen vervangen of vertalen!quote:
Homoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef dborhem het volgende:
Neeneenee,DAT mag je nu zeggen,is algemeen begrip,ik bedoel echt dingen vervangen of vertalen!
Je krijgt geen gelijk.
Laat me raden... in een rijk nestje geboren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:53 schreef Ofresca het volgende:
Van kleine kindjes:
"Paardje, paardje!" & "Dag paard"
Denk je nou echt dat ik niet weet dat ik op zo'n beest zit. En verwacht je nou echt dat ie wat terug gaat zeggen?
Ook leuk, van die paupers die gaan hinniken... Heel goed, en wat zegt een rund?
Bijna, Oost-Groningen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:54 schreef santax het volgende:
[..]
Laat me raden... in een rijk nestje geboren?
In het Gooi?
Idd...ik zeg het expres elke keer als iemand ziek is. En lol dat ik dan heb in m'n eentjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:36 schreef Croupouque het volgende:
"Ja, het heerst hè!", wanneer je een beetje griep hebt of verkouden bent. Natuurlijk heerst het! Anders was ik toch ook niet ziek?
dat zeggen ze vooral als een hond in je tuin heeft gebout, of iemands kind een kras op je auto heeft gemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef GLITCH. het volgende:
''Oh, dat doet hij normaal nou nóóóit.''
Deze haat ik ook zo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik had zóóó zoveel gedronken, [insert x-aantal alcoholische versnaperingen]"
Wie telt dat nu en als je echt zoveel gedronken hebt ben je dit de volgende dag wel vergeten.
Oh, ja, die is ook erg ,ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jouw tijd komt nog wel.
Rot op. Wat een kut uitspraak.
Inderdaad. Een baby die je lekker onderkotst ''ah dat doet hij normaal nooit!''. Of een hond die je eens flink hard bijt. Een kat die opeens niet zo zindelijk is. Goh, en bij mij uiteraard wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef beverton het volgende:
[..]
dat zeggen ze vooral als een hond in je tuin heeft gebout, of iemands kind een kras op je auto heeft gemaakt
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:51 schreef JanusAnus het volgende:
Ook heel erg als mensen zeggen als je kritiek hebt op zangers of voetbaltrainers ofzo:
Nou als jij het zo goed kan doe je het toch zelf
of
Kan jij het beter dan?
of
Hij probeert het tenminste!
Zo ongelofelijk dom vind ik dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.![]()
Je vraagt een collega iets, dan krijg je dit antwoord:
"Wat denk je zelf?"
Waarom vraag ik het in eerste instantie, droplul.If you don't like my opinion: up yours!![]()
Van die oude mensen die gaan vertellen dat ze ziek zijn (of zijn geweest)
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC![]()
Iemand opbellen en dan zeggen:
"Hallo met Sjaak-Peter (andere namen zijn ook van toepassing), eej even vraagje;"With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Je hebt van die mensen die iets vertellen en dan continu "Dat wil je niet weten" er tussen door gooien.
Als ik het niet wil weten waarom vertel je het dan, knuppel.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.![]()
Ik HAAAAAAT gangster/straat taal. Vooral als het uit de mond van een Limburger komt. En ik haat turken die lidwoorden fout zeggen. En ik haat het als ik langs de VMBO school kom fietsen en er dan ALTIJD 2 allochtonen staan en mij vragen of ik rook. EN DAT VRAGEN ZE ELKE KEER ALS IK LANGSKOM OHFSISGUIGYFCGSYUIGFUGSUFVYUSGDYUSFVYUCVYUFVSDYVCXYSTVDCYTSCVYTDCVFighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard![]()
een leraar maakt een fout, je zegt er wat van en dan zegt hij terug:
dat deed ik alleen om jullie te testen
NEE, JE BENT ECHT ZO DOM ANDERS BEN JE GEEN LERAAR GEWORDEN![]()
Mensen die in plaats van "mijn" "me" zeggen. "Dit is me <insert iets>". Of "naar" in plaats van "na", maar dat is ook vaak andersom het geval.![]()
Ik noem dat overdreven gebruik van superlatieven SBS6-taalgebruik, waar ook alles "hilarisch" is en zelfs de kleinste scheet gepresenteerd wordt als ware het een wervelstorm.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef Manono het volgende:
alles briljant noemen en iedereen is een held
"Heel Nederland is nu al in de ban van de meest hilarische show van het jaar! Piet's weerbericht. Straks, bij SBS 6."![]()
triestheid heerst op het forumquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, ja, die is ook erg ,ja.
In dezelfde categorie:
Op elk potje past een dekseltje.
Geen hand vol maar een land vol.
Een relatie is ook niet alles, hoor.
Of als iemand een nieuwe relatie heeft:
Wanneer kom jij eens met een meisje thuis?
Dat weet ik toch niet, stel idioten.
![]()
ik zelf: 'ik ben anders dan anderen'ik heb ook altijd pech.. :'(![]()
Ja ik zou 't er ook wel op kunnen, maar daar gaat 't hier niet omquote:Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
meisjes die viespeuk roepen als je vraagt of ze willen neuken
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."![]()
"oh nou, dat heb ik nou nooit..."quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:09 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
meisjes die viespeuk roepen als je vraagt of ze willen neuken
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik noem dat overdreven gebruik van superlatieven SBS6-taalgebruik, waar ook alles "hilarisch" is en zelfs de kleinste scheet gepresenteerd wordt als ware het een wervelstorm.
"Heel Nederland is nu al in de ban van de meest hilarische show van het jaar! Piet's weerbericht. Straks, bij SBS 6."
misschien is dat het, maar het doet ook wel es aan als een opgedrongen mening. zo van als je dit stom vindt nou dan.
ook zoiets: 'helemaal goed'
volgens mij kwam jan de bouvrie in tv woonmagazine daar voor het eerst mee
toen dachten respectievelijk de stylistes, voetbalvrouwen en het gooi daarna dat 'helemaal goed' wel ontzettend vlot en experterig overkomt.
helemaal goed
[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 10-10-2008 16:37:51 ]Jusqu'ici tout va bien...![]()
"Weet je wel wat dat kost?!" als ik een glas water vraag.
"Wil je daar eens mee ophouden?!" als ik nies.
"Dat wel natuurljk." als imitatie vantoen was geluk heel gewoon
Echt veel te vaak gehoord
[ Bericht 6% gewijzigd door fluitbekzeenaald op 10-10-2008 14:40:16 ]Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.![]()
"Nou, dat is jouw mening!" - Goh.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Meestal zijn dat ook dingen die echt niemand interesseren, maar waarvan diegene denk dat het juist reuze boeiend is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:54 schreef cheqy het volgende:
Je hebt van die mensen die iets vertellen en dan continu "Dat wil je niet weten" er tussen door gooien.
Als ik het niet wil weten waarom vertel je het dan, knuppel.
![]()
die linkse hippies die in elke discussie "bron" roepen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'![]()
Mannen die zeggen: "doet maar even pijn"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:11 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
meisjes die zeggen "NEE niet in mijn KONT"
I know, you gonna want me..![]()
Mannen die ook ongesteld zijn, als hun vriendin het is
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
Wolleh, wat kijk jij tfoe?
- kerkplein Meppel 6-10-2008
lui op het kerkplein
![]()
* niet een hand vol maar een land vol * & * er zijn meer vissen in de zee!
aan één iemand heb ik altijd wel genoeg..:/
[ Bericht 1% gewijzigd door Lianne__ op 10-10-2008 16:23:39 ]![]()
en is het al gelukt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Lianne__ het volgende:
* niet een hand vol maar een land vol * & * er zijn meer vissen in de zee!
aan iemand heb ik altijd wel genoeg..:/
dus nog niemand gevonden de langzamer was dan jij?quote:
!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus nog niemand gevonden de langzamer was dan jij?
![]()
je hebt al een kooitje, maar wanneer komt dr nu een vogeltje drin?quote:
ik zal een vogeltje in jouw stoppen!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je hebt al een kooitje, maar wanneer komt dr nu een vogeltje drin?
![]()
![]()
die is wel ontopiquequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik zal een vogeltje in jouw stoppen!!![]()
als je kans wil maken op een vriend, zul je toch moeten wachten tot de disco dicht gaat, dr is altijd wel een dronken gast die probeert op te pikken.......
*meldt
GOEIEMOGGEEEELL!!- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster![]()
En wat niet scheurt, knippen ze wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef rinzzz het volgende:
...rekt het niet dan scheurt het wel...
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Hij reed te hard
maar goed dat hij niet te snel reedIf everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'![]()
"Succes is een Keuze""Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."![]()
"Daar word ik appelig van"
.. brr ..
"De morgenstond heeft goud in de mond"
.. ..The best thing about the truth is that you can make it up...![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:32 schreef AlttC het volgende:
"De morgenstond heeft goud in de mond"
.. ..
huh? ik heb altijd een dooie vogel in de mond 's morgens...No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
"Dat zei mijn vrouw ook vannacht."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...Een krokodil is veel groener dan dat ie zwemtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha ja zo hoorde ik er toen ook één ..
"Vanavond, kans op donker"
...Het is 's avonds altijd veel kouder dan buiten![]()
Gister voor het eerst iemand gehoord die die ringtone had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Veelgebruikte uitspraak in Huize Nymph door ouderlijk gezag..
Dit stimuleert alleen maar om passief te gaan vegeteren op de bank en geen hol uit te voeren..
"Silence.. I Kill you"
De eerste de beste die dat nog zegt, mist een balzak-en/of tepel..
In de trein.
![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gister voor het eerst iemand gehoord die die ringtone had.In de trein.
![]()
Heb je hem niet royaal uitgelachen![]()
Verder goed topic.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Stapje voor stapje
Hoe gaat het ?
Wie ben jij ?
Morgen is er weer een dag
Jij hebt hulp nodig
Omdat dat hoort
Ik maak me zorgen om je
Waarom ben jij zo stil ?
Hoe was het op je werk ?
Nou ik vind dat niet normaal hoor
Omdat dat goed voor je is
[ Bericht 7% gewijzigd door Ascension op 11-10-2008 14:51:13 ]![]()
Altijd dat gezeur over m'n gezuip, maar nooit naar mn dorst vragen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:30 schreef rinzzz het volgende:
... Als iedereen in de sloot springt, spring jij er dan ook achteraan?Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Als dat tegen je gezegd wordt.... Emo kid?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:57 schreef Ascension het volgende:
Stapje voor stapje
Hoe gaat het ?
Wie ben jij ?
Morgen is er weer een dag
Jij hebt hulp nodig
Omdat dat hoort
Ik maak me zorgen om je
Waarom ben jij zo stil ?
Hoe was het op je werk ?
Nou ik vind dat niet normaal hoor
Omdat dat goed voor je is
"What do you think? Is he seizing or dancing?"![]()
Best wel ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
Heb je hem niet royaal uitgelachen![]()
Verder goed topic.
Ik kwam niet meer bij en mijn vriendin ook niet.
Heeft ie vast wel gemerkt.![]()
![]()
Als je een ongeluk hebt zoals overreden worden door een auto en dan komt iemand uit het niets en vraagt: "gaat het? "
Oh nee, ik heb alleen mijn armen en benen gebroken, mijn ribben zijn gepletterd, het hele straat is onder bloed, natuurlijk gaat het goed met mij."
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Best wel ja.Ik kwam niet meer bij en mijn vriendin ook niet.
Heeft ie vast wel gemerkt.![]()
![]()
-Strawberry-
![]()
![]()
I know, you gonna want me..![]()
dan krijg je vaak een knalquote:
en een gil: niet in mn kont
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan krijg je vaak een knal
en een gil: niet in mn kont
ligt aan de periode van de maand he![]()
vier dagen in de maand is dat juist het goede gaatje, maar ja, dat vergeet je nog wel is he
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
's Avonds een vent, 's ochtends een vent...
Als ik mensen dat hoor zeggen, word ik spontaan misselijk, gatverdamme![]()
![]()
![]()
![]()
"Waar ga je?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
van onze medelanders: "Waarom jij zo?"
Of mensen die je roepen om een vuurtje,....
"ey gast,... gast... gast.... GAST.... GAST!!........ Heb je vuurtje?"
En dan, of je nou rookt of niet, is het raar als je geen vuur bij je hebt en moet je naar ze toekomen om vuur te geven......![]()
ga es deaud..─_(º.0)_/─![]()
"je moet het wel met beleid doen he?"
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Iedere uitspraak over kapsels met de volgende woorden: pittig, vlot."It doesn't matter who wins here. Our fight will continue. The loser will be liberated from the battlefield, and the survivor will live out the rest of his days as a soldier"![]()
"onder welke steen kom jij vandaan"
"heb je weer aan de lijm gezeten"No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
"het is geen vetput meer"
ALS IK DAT WIL DAN FLIKKER IK DE FRITUUR GODVERDEGLOEIENDETYFUS GODVER WEL AAN!!:(Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Oh ja inderdaad, verschrikkellijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"je moet het wel met beleid doen he?"
patat ftw :)![]()
''Ik zie mijzelf niet als een man of een vrouw, ik ben gewoon een seksueel wezen''We komen hard, zo hard.![]()
"Heb je een vuurtje? Nee? Aah, waarom niet?!"
Please go cry somewhere else!What you forget, you are gonna repeat.
"Ik wil je geen schuldgevoel aanpraten, maar het ligt wel aan jezelf."What you forget, you are gonna repeat.
hahahahaquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:58 schreef focal het volgende:
''Ik zie mijzelf niet als een man of een vrouw, ik ben gewoon een seksueel wezen''
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
'Ik geloof niet echt in een god, maar ik geloof wel dat er iets is'FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
"ligt aan de periode van de maand he![]()
vier dagen in de maand is dat juist het goede gaatje, maar ja, dat vergeet je nog wel is he"
sadnessI like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?![]()
Inderdaad, goedequote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
'Ik geloof niet echt in een god, maar ik geloof wel dat er iets is'
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
"Ik wil je geen schuldgevoel aanpraten, maar het ligt wel aan jezelf."quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Please go cry somewhere else!![]()
Heb ik ooit gezegd dat het tegen mij werd gezegd?quote:
Gezien je jankerige gedrag lijkt het me evident.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat het tegen mij werd gezegd?![]()
"hun" in plaats van "zij". (het lijkt Godverredomme wel een nieuwe trend ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef boskameel het volgende:
Mensen die in plaats van "mijn" "me" zeggen. "Dit is me <insert iets>". Of "naar" in plaats van "na", maar dat is ook vaak andersom het geval.
)
Laatst hoorde ik een volwassene " de jouwNe" zeggen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:15 schreef shroomer het volgende:
"ligt aan de periode van de maand he![]()
vier dagen in de maand is dat juist het goede gaatje, maar ja, dat vergeet je nog wel is he"
sadness
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ligt aan de periode van de maand he![]()
vier dagen in de maand is dat juist het goede gaatje, maar ja, dat vergeet je nog wel is he
gast![]()
als je nou zelf niks kan bedenken en gewoon maar zinnen van mensen gaat overnemen dan ben je pas echt zielig, dit had ten eerste niks met het topic te maken en ten tweede komt het niet eens in de buurt van een uitspraak....
dus klapjostie, als je nou echt wat hebt toe te voegen hoor ik het graag
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen"
Ik ben benieuwd of Adriaan dat motto ook nog zou uitdragen als ie verkracht zou worden door een neger met een veel te dikke schwanz
Clowns. Ze zuigen van alle kanten
(Sorry, fustratie moest er ff uit)patat ftw :)![]()
allle uitspraken van gerard joling.
ik heb er de kracht niet meer voor
etc. etc.anders steek je gewoon even je tong erin![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gezien je jankerige gedrag lijkt het me evident.
tvp voor morgen.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Er zijn meer vissen in de zee is idd een irritante. Ik denk dan altijd aan dit plaatje
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.![]()
Weet je wat het is, sperma is dikker dan pis.
En ook nog dit intellectuele hoogtepunt van een vriend van mij:
Weet je wat het was, er waren meer Joden dan gas.
Op donderdag 23 juli 2009 17:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Zijn rug, schouders en voeten lang masseren. Vervolgens geef je hem een flinke handjob/blowjob en ga je bukken en smeek je als een kankerslet dat hij je sterretje moet verbouwen.![]()
"je targets halen." (vies bedrijfsengels)
"... omdat ik het zeg" (drogreden)
"run that extra mile" (betaal je me dan ook dubbel? nee, dan niet.)Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.![]()
met de kennis van nu...I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
ik doe gewoon m'n ding/wil gewoon m'n ding doen
of
dat ben ik nodig (ja, ik ga met mensen om die dingen nodig zijn)
en de constante dwangmatigheid van het gelukkig/happy moeten zijn. Alles moet leuk zijn/je happy bij voelen of goed zijn. Ben ik soms de enige die soms dingen doet omdat ik ze moet doen, zonder daar happy van te moeten/willen/kunnen worden?![]()
en mensen die dicht bij hun gevoel blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weetje wat het is? meer water dan visquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Weet je wat het is, sperma is dikker dan pis.
En ook nog dit intellectuele hoogtepunt van een vriend van mij:
Weet je wat het was, er waren meer Joden dan gas.
weetje wat het word? vis tekort.
koosnaampje: toetje WTF IK BEN GEEN PUDDINGLege virente, virent cuncta![]()
Als van die kassa gasten zeggen, was dat alles, of verder nog iets?
dan denk ik nee verrepte kut, anders had ik het wel gepakt.
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
HET IS PATAT
die mensen snappen het leven niet"Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy" - Edgar Bergen![]()
"En toen had ik zoiets van [insert 1 zin] en toen had ik zoiets van [insert nog een zin] etc"
"Omdat het zo hoort"![]()
"Deze doen?" als je met een shirt oid bij de kassa staatquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Als van die kassa gasten zeggen, was dat alles, of verder nog iets?
dan denk ik nee verrepte kut, anders had ik het wel gepakt.
![]()
NEE! Die andere, kut!
Ja bah, iddquote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Deze doen?" als je met een shirt oid bij de kassa staatNEE! Die andere, kut!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Die zit mij nou ook dwars..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:40 schreef Oncyclopedist het volgende:
Het spijt me, Sinterklaas bestaat niet.
ga iemand anders proberen te overtuigen
:')![]()
Vriend van me zegt altijd als hij iets meent: M'n moeders dood, <Insert kwestie>
![]()
Ewa swa!
Jewait! (en het dan ook zo schrijven, niet 'je weet'..)
Mensen die zeggen: Ik ga straks op bed leggen!
LIGGEN, KUTHOER! MET EEN I !!! Je bent ten slotte geen kip!
Hetzelfde met kennen en kunnen...
Dakenook! (Ipv; dat kan ook)
Of personen die in hun MSN naam uitgebreid vertellen hoeveel ze van een persoon houden:
<insert persoon in kwestie> I love you so mutch/match/mach!![]()
![]()
Edit:
Ook nog mensen die fouten maken met hun en ze...
"Gaan hun ook mee?"
LEER NEDERLANDS!?
Drastisch gewoon!Return to the point of no return.
The art of penetrating without penetrating.
I was born with a dick in my brain, yeah fucked in the head!![]()
tvp"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
En deze!quote:
Return to the point of no return.
quote:![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Is 'hun' niet sindskort een geaccepteerd Nederlands woord?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Chemic-R het volgende:
Vriend van me zegt altijd als hij iets meent: M'n moeders dood, <Insert kwestie>
![]()
Ewa swa!
Jewait! (en het dan ook zo schrijven, niet 'je weet'..)
Mensen die zeggen: Ik ga straks op bed leggen!
LIGGEN, KUTHOER! MET EEN I !!! Je bent ten slotte geen kip!
Hetzelfde met kennen en kunnen...
Dakenook! (Ipv; dat kan ook)
Of personen die in hun MSN naam uitgebreid vertellen hoeveel ze van een persoon houden:
<insert persoon in kwestie> I love you so mutch/match/mach!![]()
![]()
Edit:
Ook nog mensen die fouten maken met hun en ze...
"Gaan hun ook mee?"
LEER NEDERLANDS!?
Drastisch gewoon!What you forget, you are gonna repeat.
Sinds altijd. Zij lopen daar met HUN fietsquote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is 'hun' niet sindskort een geaccepteerd Nederlands woord?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dacht dat het pas sindskort geaccepteerd was. Maar het is in ieder gevaal wel een officieel Nederlands woord. Dat was mijn hele puntquote:Op woensdag 14 april 2010 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sinds altijd. Zij lopen daar met HUN fiets
Hun is een (shit hoe heet dat ookalweer!) bezittelijk voornaamwoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dacht dat het pas sindskort geaccepteerd was. Maar het is in ieder gevaal wel een officieel Nederlands woord. Dat was mijn hele punt
Zoals: Dat is zijn fiets.
als je zegt: gaan hun mee? is het fout. het is: gaan zij mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return to the point of no return.
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Chemic-R het volgende:
[..]
Hun is een (shit hoe heet dat ookalweer!) bezittelijk voornaamwoord.
Zoals: Dat is zijn fiets.
als je zegt: gaan hun mee? is het fout. het is: gaan zij mee?Daarvoor hoefde ik niet op te letten op school. Ik kan zelf prima Nederlands. Heb geen last van mijn gebruik van hun/zij/whatever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeg me alleen af of hun niet al een geaccepteerd Nederlands woord was. Verder kan het me ook niet schelen. Ben niet zo'n taalnazi.What you forget, you are gonna repeat.
Haha ja precies deze ook, ik heb er nog een aantal maar wat irriteer ik me aan deze.quote:
Nee ik houd van broodjes poep, smerig eten doe mij dat maar!![]()
![]()
Wie is froukje?? en waarom smst ze jou tot over mn oren??
ja ik weet is een reclame GEEN UITSPRAAK maar nu word ie zo irritant
![]()
![]()
'Mag ik je wat vragen?'
DAT DOE JE AL, VERDOMME!!
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.![]()
neeeh die hebben geen honger daar in afrika..!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef GLITCH. het volgende:
''Ik heb honger!!''
''Nee, jij hebt trek. Kindjes in Afrika, dié hebben honger!''
''''
ze kennen geen ander gevoel dan honger hebben,
dus ze weten niet wat t is..![]()
"Binnekort"She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working![]()
"Geld maakt niet gelukkig"Nee, maar het helpt wel.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Mijn naam in Winston Gerstanowitsch en dit is RTL Boulevard
Goedeavond en welkom bij ShowniewsZo nu eerst een pik![]()
dit dusquote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Als je 1 ding koopt bij de winkel, en de kassiere zegt: " Deze dan maar? "
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: