Ja bah, iddquote:Op woensdag 14 april 2010 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Deze doen?" als je met een shirt oid bij de kassa staatNEE! Die andere, kut!
Die zit mij nou ook dwars..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:40 schreef Oncyclopedist het volgende:
Het spijt me, Sinterklaas bestaat niet.
ga iemand anders proberen te overtuigen
En deze!quote:
quote:
Is 'hun' niet sindskort een geaccepteerd Nederlands woord?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:51 schreef Chemic-R het volgende:
Vriend van me zegt altijd als hij iets meent: M'n moeders dood, <Insert kwestie>
![]()
Ewa swa!
Jewait! (en het dan ook zo schrijven, niet 'je weet'..)
Mensen die zeggen: Ik ga straks op bed leggen!
LIGGEN, KUTHOER! MET EEN I !!! Je bent ten slotte geen kip!
Hetzelfde met kennen en kunnen...
Dakenook! (Ipv; dat kan ook)
Of personen die in hun MSN naam uitgebreid vertellen hoeveel ze van een persoon houden:
<insert persoon in kwestie> I love you so mutch/match/mach!![]()
![]()
Edit:
Ook nog mensen die fouten maken met hun en ze...
"Gaan hun ook mee?"
LEER NEDERLANDS!?
Drastisch gewoon!
Sinds altijd. Zij lopen daar met HUN fietsquote:Op woensdag 14 april 2010 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is 'hun' niet sindskort een geaccepteerd Nederlands woord?
Dacht dat het pas sindskort geaccepteerd was. Maar het is in ieder gevaal wel een officieel Nederlands woord. Dat was mijn hele puntquote:Op woensdag 14 april 2010 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sinds altijd. Zij lopen daar met HUN fiets
Hun is een (shit hoe heet dat ookalweer!) bezittelijk voornaamwoord.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dacht dat het pas sindskort geaccepteerd was. Maar het is in ieder gevaal wel een officieel Nederlands woord. Dat was mijn hele punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return to the point of no return.
The art of penetrating without penetrating.
I was born with a dick in my brain, yeah fucked in the head!
quote:Op donderdag 15 april 2010 10:51 schreef Chemic-R het volgende:
[..]
Hun is een (shit hoe heet dat ookalweer!) bezittelijk voornaamwoord.
Zoals: Dat is zijn fiets.
als je zegt: gaan hun mee? is het fout. het is: gaan zij mee?Daarvoor hoefde ik niet op te letten op school. Ik kan zelf prima Nederlands. Heb geen last van mijn gebruik van hun/zij/whatever.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeg me alleen af of hun niet al een geaccepteerd Nederlands woord was. Verder kan het me ook niet schelen. Ben niet zo'n taalnazi.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Haha ja precies deze ook, ik heb er nog een aantal maar wat irriteer ik me aan deze.quote:
neeeh die hebben geen honger daar in afrika..!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef GLITCH. het volgende:
''Ik heb honger!!''
''Nee, jij hebt trek. Kindjes in Afrika, dié hebben honger!''
''''
dit dusquote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Als je 1 ding koopt bij de winkel, en de kassiere zegt: " Deze dan maar? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |