Die wou ik posten. Maar ik vond het te voor de hand liggend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:30 schreef Shivo het volgende:
"Van het concert des levens heeft niemand een program"
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef GLITCH. het volgende:
''Ik heb honger!!''
''Nee, jij hebt trek. Kindjes in Afrika, dié hebben honger!''
''''
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
On the third, look out for Otis Wright. Until then, keep your head up.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik weet niet hoor, maar [insert opmerking]
Die dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:19 schreef cerror het volgende:
Wolleh, wat kijk jij tfoe?
- kerkplein Meppel 6-10-2008
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef dborhem het volgende:
Het valt mij op dat vooral de gays dat doen.
Tenslotte overal engelse woorden doorgooien,je kunt ook niet alle engelse woorden gebruiken als nederlands.
Silence.. I Kill youquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
"Wie niet waagt, wie niet wint"
Veelgebruikte uitspraak in Huize Nymph door ouderlijk gezag..
Dit stimuleert alleen maar om passief te gaan vegeteren op de bank en geen hol uit te voeren..
"Silence.. I Kill you"
De eerste de beste die dat nog zegt, mist een balzak-en/of tepel..
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:20 schreef Plompzakken het volgende:
[..]
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Silence.. I Kill you
Das 8 balzakken en/of tepels?
Wie niet waagt, die niet wint ;-)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:21 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
"Wie niet waagt, wie niet wint"
Neeneenee,DAT mag je nu zeggen,is algemeen begrip,ik bedoel echt dingen vervangen of vertalen!quote:
Homoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:43 schreef dborhem het volgende:
Neeneenee,DAT mag je nu zeggen,is algemeen begrip,ik bedoel echt dingen vervangen of vertalen!
Je krijgt geen gelijk.
Laat me raden... in een rijk nestje geboren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:53 schreef Ofresca het volgende:
Van kleine kindjes:
"Paardje, paardje!" & "Dag paard"
Denk je nou echt dat ik niet weet dat ik op zo'n beest zit. En verwacht je nou echt dat ie wat terug gaat zeggen?
Ook leuk, van die paupers die gaan hinniken... Heel goed, en wat zegt een rund?
Bijna, Oost-Groningen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:54 schreef santax het volgende:
[..]
Laat me raden... in een rijk nestje geboren?
In het Gooi?
Idd...ik zeg het expres elke keer als iemand ziek is. En lol dat ik dan heb in m'n eentjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:36 schreef Croupouque het volgende:
"Ja, het heerst hè!", wanneer je een beetje griep hebt of verkouden bent. Natuurlijk heerst het! Anders was ik toch ook niet ziek?
dat zeggen ze vooral als een hond in je tuin heeft gebout, of iemands kind een kras op je auto heeft gemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef GLITCH. het volgende:
''Oh, dat doet hij normaal nou nóóóit.''
Deze haat ik ook zo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik had zóóó zoveel gedronken, [insert x-aantal alcoholische versnaperingen]"
Wie telt dat nu en als je echt zoveel gedronken hebt ben je dit de volgende dag wel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |