dat zeggen ze vooral als een hond in je tuin heeft gebout, of iemands kind een kras op je auto heeft gemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:45 schreef GLITCH. het volgende:
''Oh, dat doet hij normaal nou nóóóit.''
Deze haat ik ook zo!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik had zóóó zoveel gedronken, [insert x-aantal alcoholische versnaperingen]"
Wie telt dat nu en als je echt zoveel gedronken hebt ben je dit de volgende dag wel vergeten.
Oh, ja, die is ook erg ,ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Jouw tijd komt nog wel.
Rot op. Wat een kut uitspraak.
Inderdaad. Een baby die je lekker onderkotst ''ah dat doet hij normaal nooit!''. Of een hond die je eens flink hard bijt. Een kat die opeens niet zo zindelijk is. Goh, en bij mij uiteraard wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef beverton het volgende:
[..]
dat zeggen ze vooral als een hond in je tuin heeft gebout, of iemands kind een kras op je auto heeft gemaakt
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:51 schreef JanusAnus het volgende:
Ook heel erg als mensen zeggen als je kritiek hebt op zangers of voetbaltrainers ofzo:
Nou als jij het zo goed kan doe je het toch zelf
of
Kan jij het beter dan?
of
Hij probeert het tenminste!
Zo ongelofelijk dom vind ik dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.![]()
Je vraagt een collega iets, dan krijg je dit antwoord:
"Wat denk je zelf?"
Waarom vraag ik het in eerste instantie, droplul.If you don't like my opinion: up yours!![]()
Van die oude mensen die gaan vertellen dat ze ziek zijn (of zijn geweest)
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC![]()
Iemand opbellen en dan zeggen:
"Hallo met Sjaak-Peter (andere namen zijn ook van toepassing), eej even vraagje;"With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Je hebt van die mensen die iets vertellen en dan continu "Dat wil je niet weten" er tussen door gooien.
Als ik het niet wil weten waarom vertel je het dan, knuppel.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.![]()
Ik HAAAAAAT gangster/straat taal. Vooral als het uit de mond van een Limburger komt. En ik haat turken die lidwoorden fout zeggen. En ik haat het als ik langs de VMBO school kom fietsen en er dan ALTIJD 2 allochtonen staan en mij vragen of ik rook. EN DAT VRAGEN ZE ELKE KEER ALS IK LANGSKOM OHFSISGUIGYFCGSYUIGFUGSUFVYUSGDYUSFVYUCVYUFVSDYVCXYSTVDCYTSCVYTDCVFighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard
Forum Opties Forumhop: Hop naar: