oh ja, die moest ik nog kopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Webkim het volgende:
slacentrifuge
Dat is dus onzinquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit. Ik denk dat als je niet goed de tanden poetst na de borstvoeding dat je dan ook meer kans op problemen krijgt, net als bij flesvoeding. Ik denk niet dat er dan nog veel verschillen zijn tussen fles en borst
hahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef snoopy het volgende:vooral die slacentrifuge ben ik nog steeds kwijt! Oh nee, die heb ik helemaal niet
![]()
Typisch iets dat je weggooit als je je spullen gaat inpakken om te verhuizen
Ik lach me altijd suf joh..quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef Vivi het volgende:
Lishe, sorry, ik had je verjaardag gemist, maar alsnog van harte!
En ff hoor, wat is die Bridget Maasland toch een walgelijk wijf, dat programma van haar![]()
![]()
![]()
En wat was ze lelijk zwanger, met die kinnebak van 4 meter, gnigni
Ze werkt sowieso al op mijn irritatiespier, met dat onechte, misplaatst arrogante gedoe van d'r, maar dit is wel het dieptepunt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef lily het volgende:
Dat programma van Bridget heb ik laatst een kwartier van gezien.
Vond ik ook meteen wel genoeg.
Vrij veilig, neuk een appel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef lily het volgende:
Om even terug naar het tandartsonderwerp te gaan. Ken je die reclame van vroeger nog?
Snoep verstandig eet een appel?
Dat was Bridget op die posters bij de tandarts![]()
![]()
en bedanktquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:06 schreef E.T. het volgende:
Ik ken wel nog dat liedje van vroeger met van die ultra-vrolijk dansende kindjes met tandenborstels..
"Ik ben niet bang voor de tandarts, want ik heb zo goed gepoetst, met colgate bi-fluor.. met colgate bi-fluor"
En acuut blijft dat stomme deuntje weer uren hangen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Sowieso, de tijd dat ik zin had om enthousiast te brainstormen over onze organisatie en wat voor goeds we wel niet doen ligt al een paar jaar achter me!![]()
![]()
hoe is jouw man zo goed terecht gekomen? of is dat allemaal onder invloed van jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef cattie het volgende:
En daartussen nog een schoonmoeder die altijd precies het verkeerde zegt op het verkeerde moment.![]()
Ik ben erg benieuwd hoe het op Texel zal zijn. Een vriend van mij grapte al dat als hij zondag op teletekst zou lezen "zwangere vrouw zwemt 's nachts van Texel naar Den Helder" hij wel zou weten wie het is.
Mijn man heeft gelukkig een hele lieve, meestal verstandige, vader die hertrouwd is met een geweldige vrouw. En mijn invloed is natuurlijk ook niet gering.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Belana het volgende:
[..]
hoe is jouw man zo goed terecht gekomen? of is dat allemaal onder invloed van jou?
en anders lift ze gewoon mee op de rug van een zeehondquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dan zou ik het ook even laten gaan Cattie! Dan zou de toenadering echt van haar af moeten komen.
Kan je een beetje zwemmen?![]()
Die arme zeehond krijgt dan nog een rugblessure. Handdoekje zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef moussy het volgende:
[..]
en anders lift ze gewoon mee op de rug van een zeehondals je even belt kom ik wel een handdoek brengen
Klinkt heel erg MvM. Ik heb ze net zelf ook gehadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
trieste collega's als je je inspiratie aan drank te danken hebt
schuin tegenover me staat op de stoep een soort van groene plastic krat met daarin 4 groene plastic potten.
betekent dat dat ik de buurvrouw kan feliciteren? of bega ik een enorme blunder ?
ik heb nog nooit zo'n MvM krat gezien dus excuses voor de misschien domme vraag
maar ik sta liever niet voor paal
quote:
haha kan me voorstellen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, moet volgens mij ook niet echt een probleem zijn, maar ik vind het zo zeikerig klinken.![]()
dat klopt welquote:
nee hoor natuurlijk niet, voor alsnog werk ik ook nog met plezier en is het ook goed voor me. als ik niet betaald zou werken zou ik wel wat aan vrijwilligerswerk willen doen denk ik. iedere dag tussen 4 muren zonder andere mensen te zien lijkt me niksquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:56 schreef Mibos2 het volgende:
Volgende week woensdag ga ik alweer aan het werk ipv 12 november. Ik heb zo'n zin om weer te beginnen en mijn werk belde gisteren of ik er oren naar had en in goed overleg met manlief en de oppassen (de oma's) heb ik besloten om ja te zeggen.
Volgens mij lief ben ik gezelliger als ik mijn 2 daagjes weer werk. Niet dat ik mijn kindjes niet leuk vind maar ik zit al zolang thuis en het gaat zo goed dat ik behoefte heb om mijn hersens weer te gebruiken.
Ben ik de enige met deze rare kronkel?
Het is een vreselijk cliche, maar wat gaat het toch hard he. Al weer een jaar in je flatje. En Kai al weer bijna een jaar bij zijn papa. Lastig lijkt me. 100% goed wordt het wrsch nooit, welke van de 2 opties het ook zou zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:05 schreef m@x het volgende:
Ja, 4. Hij heeft het alleen nog maar over zijn 'megacoole racebaan', over dat prinsessen altijd met ridders trouwen en dat de basisschool veel 'leukerder' is dan de 'klesh' (creche dus) en de naam van Amber (Vicky's Amber dus) komt veels te vaak terug. Volgens mij is hij verliefd![]()
Gisteren was het een jaar geleden dat ik hier naartoe verhuisde en dat voelt raar want dat betekent ook dat Kai alweer bijna een jaar bij zijn vader woont. Het voelt gewoon allemaal dubbel en soms ben ik er nog niet helemaal uit of de meter meer uitslaat naar het positieve dan naar het negatieve.
Oud en nieuw, whehehe kun jij je daar nog iets van herinneren dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef m@x het volgende:
Al die-jes zijn lief maar het is echt geen groot drama ofzo. Het voelt gewoon een beetje als oud en nieuw. Terugkijken naar alles wat er is gebeurd. Daar word ik altijd een beetje emo van ofzo
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:22 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oud en nieuw, whehehe kun jij je daar nog iets van herinneren dan?![]()
Feli met je lekkere ventje trouwens
Och meissie toch!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben geweest.
er zijn twee enorme abcessen opengesneden.
ik kan niet eens omschrijven hoeveel pijn het deed.
maar de dokter is trots op me, zei hij.
ik niet op mezelf want de tranen lopen nog steeds over mijn gezicht.
ben er echt helemaal ontdaan van.
ik moet vrijdag terug voor controle.
das wel balenquote:
twee grote abcessen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
LadyHeb je een abces of fistel? Op een niet zo handige plek?
Nee, dat is ook zo. Auw!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
twee grote abcessen.
ik kan je verzekeren dat geen enkele plek handig is voor die dingen
maar bij mij zitten ze aan de rechterzijkant cm of 15 boven mijn taille.
Nog geen nieuws, maar misschien dat een berichtje hier helpt (hij blijkt dus nog langer vermist te zijn)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:50 schreef m@x het volgende:
Tandartsengruwel
Kreeg net zo'n bizar telefoontje van mijn moeder. Ze was gebeld door de wijkagent. Een kennis is sinds gisterochtend vermist. Hij is het laatst gezien toen hij op de sportclub, waar mijn vader voorzitter van is, klusjes kwam doen. Ik ken de beste man zelf maar vaag maar het houdt me toch wel bezig. Hij is al in de 70 en om op die leeftijd zomaar bijna 2 dagen spoorloos te zijn vind ik best verontrustend. Mijn vader moet nu met de recherche gaan praten.
oei dat lijkt me ook een zeer onprettige plaats.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo. Auw!
Djeez heeft er ervaring mee! Bij zn anus. Alweer operatie nummer 6 ondertussen. Op die plek is het dus vaak dat het terugkomt. Bij jou, of andere plekken is dat vaak niet zo!
Hij is alweer een paar weken ziek thuis.
Nee, gelukkig niet! Met ruggeprik, of onder algehele narcose. Ik zou maar niet googlen op peri anale fistel of abces. (zo heet het dus wat hij heeft)quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oei dat lijkt me ook een zeer onprettige plaats.
beterschap voor hem. snijden ze bij hem ook zonder verdoving?
Toch gedaan, ik vond het wel meevallen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet! Met ruggeprik, of onder algehele narcose. Ik zou maar niet googlen op peri anale fistel of abces. (zo heet het dus wat hij heeft)
Wat erg.. ik stuur het even naar mn ouders.. mn vader werkt in het strijkijzer, misschien dat ie wat op kan hangen of zo, kweetooknietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Nog geen nieuws, maar misschien dat een berichtje hier helpt (hij blijkt dus nog langer vermist te zijn)
dat dusquote:Lady, dat klinkt allemaal erg pijnlijkIk vind je stoer!
Je komt de ranzigste plaatjes en verhalen tegen als je gaat zoeken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch gedaan, ik vond het wel meevallen.
die staat ook bij de macro nu in de aanbiedingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Je komt de ranzigste plaatjes en verhalen tegen als je gaat zoeken.
Het is ook een lastige plek, je kunt niet zitten enzo.
Iets heel anders. iemand ervaring met My little pony knuffel?
http://www.speelgoed-en-k(...)elpony/10/226/1/904/
Mijn zusje wil die geven, maar twijfelt of eht leuk voor haar is.
Ik had er niet al mijn spaargeld neergezet, dat durfde ik ook niet aanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:08 schreef E.T. het volgende:
Oei Syrena.. Dat wordt nog een paar slapeloze nachtenEindelijk ben ik eens blij dat ik een lafaard ben
![]()
Lady, ik krijg echt overal pijn bij zulke verhalen![]()
Sterkte!
M@x, wat wazig zeg.. iemand kan toch niet zo maar verdwijnen?
de eerste 20.000 euro moet je zelfs in het land van de bank halenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:28 schreef snoopy het volgende:
Ik zou het er maar weghalen SyrenaIk heb laatst van iemand gehoord dat je je spaargeld wel terug krijgt van de Nederlandsche Bank als zo'n vage bank failliet gaat maar dat dat dan wel 25 jaar kan duren
Bij de Russen niet, die vallen onder de Nederlandse regeling. Bij IceSave moet je idd een verzoek in IJsland zelf indienen voor de eerste 20.000. Maar je hoeft er niet persoonlijk naartoe. DNB gaat waarschijnlijk hulp aanbieden om dat verzoek te doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
de eerste 20.000 euro moet je zelfs in het land van de bank halen
de rest dan weer bij de Nederlandse Bank
quote:Nederlandse spaarders bij Europese banken waarmee de DNB afspraken heeft gemaakt, kunnen ook in aanmerking komen voor een compensatie in Nederland. Dit laatste geldt onder meer voor Icesave.
Mensen die spaargeld hebben bij Europese banken zonder afspraken met DNB, moeten in geval van faillissement hun claim neerleggen in het thuisland van de financiële instelling.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:47 schreef Ticootje het volgende:
Maneki, ik heb een iNeko op mn i-phone. Ik moest een beetje aan jouw denken (venwege je naam natuurlijk). Niet dat ik er iets mee kan, het is een poesje dat ik door mn beeld heen kan laten lopen.
Al een oud filmpje, hij stond een tijdje geleden al in het bv topic. Ach, ik vind het een beetje van de gekke, maar als zij er nou happy mee is. Lekker laten toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik op you tube naar geestenfilmpjes te kijken (ik hing weer eens rond in tru) kom ik via via bij dit filmpje terecht.
zou dat nou serieus zijn?
o daar kom ik nooit. en van mij mag ze. als ik het vreemd mag vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Al een oud filmpje, hij stond een tijdje geleden al in het bv topic. Ach, ik vind het een beetje van de gekke, maar als zij er nou happy mee is. Lekker laten toch?
Vast wel een kind van 8 gaat niet voor de show aan een tepel lurken... die van mij had dat echt nooit gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
zit ik op you tube naar geestenfilmpjes te kijken (ik hing weer eens rond in tru) kom ik via via bij dit filmpje terecht.
15:47 08 Oktober 2008quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij de Russen niet, die vallen onder de Nederlandse regeling. Bij IceSave moet je idd een verzoek in IJsland zelf indienen voor de eerste 20.000. Maar je hoeft er niet persoonlijk naartoe. DNB gaat waarschijnlijk hulp aanbieden om dat verzoek te doen.
Afwachten maar.
Nou werd ik zo nieuwsgierig naar die filmpjes uit Tru en nu kan ik volgens mij vannacht niet meer slapenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
Heb je dat stukje al gezien dat die ene met die blote reet op het gezicht van de andere gaat zitten?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki ik heb je pakketje vandaag gehad, dankje! Wat was het mooi ingepakt!![]()
Wat is 'Borat' een domme film zeg. Hij is op film1.1, mijn god.![]()
En toch blijven kijken.
Je bedoelt die exorcist??quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou werd ik zo nieuwsgierig naar die filmpjes uit Tru en nu kan ik volgens mij vannacht niet meer slapen
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou werd ik zo nieuwsgierig naar die filmpjes uit Tru en nu kan ik volgens mij vannacht niet meer slapen
nee via dat andere filmpjestopic kwam ik op Youtube nog veeeeel meer enge filmpjes tegen en dan denk ik NIET KLIKKEN!!! Maar ja soms zijn mijn handen sterker dan mijn hoofd zeg maarquote:
Dan ben ik je nieuwe beste vriendinnetjequote:
pas maar op, oud staat nu zelfs in je myatquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doet OUD opeens in de active topics
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:38 schreef Stiemie het volgende:
Deze is trouwens heel![]()
Alleen kijken als je thuis bent. Op je werk is niet zo heel geschikt kwam ik net achter![]()
Er is ook zo'n filmpje met een auto, zogenaamd een reclamefilmpje en dan springt ineens een gezicht in beeld. Mijn mannelijke collega konden ze van ver horen toenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zit echt in OUD
Vrouwen die gillen
hey mooi dat het binnen isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:58 schreef Reinhilde het volgende:
Maneki ik heb je pakketje vandaag gehad, dankje! Wat was het mooi ingepakt!![]()
Wat is 'Borat' een domme film zeg. Hij is op film1.1, mijn god.![]()
En toch blijven kijken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan niet over enge filmpjes...
we hebben de exorcist in de bios gekeken. Heb 3 maanden niet kunnen slapen. Dat klote mokkel zat steeds op het randje van mn bed..
Daarna haalt mn vriend een grap met me uit waardoor ik weer een aantal weken niet slaap... Grom...
:http://localhost.nl/stuff/flash/sayit.swf
Denk erom. Je schrikt.
Hijs eng hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
godsklere
je weet dat je schrikt, en nog komt ie behoorlijk aan
quote:
Ik kijk enge dingen alleen als het midden overdag is en de zon fel schijnt. Met dit weer kijk ik die filmpjes hier boven niet eens. Ik wil vanavond graag slapenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]kan er de lol wel van inzien
moet alleen niet savonds zulk soorts dingen kijken, dan durf ik niet eens meer naar de wc te gaan
Whoohoow.. Het zal je idd maar gebeuren!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:45 schreef Ynske het volgende:
Deze is overigens wel grappig
lullig als t je overkomt maar toch
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whoohoow.. Het zal je idd maar gebeuren!
HOI PAUL!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Goed topic
OUD in de active topics list
Nou nee zover ben ik nog niet met Jojoortjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:26 schreef Belana het volgende:
heej paultjuhhh, heb je ons goed nieuws te vertellen?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:22 schreef snoopy het volgende:
[..]
Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 2
Ja, en ik ga me er niet schuldig over voelen. Ik ben de laatste weken al ruim 5 kg afgevallenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:25 schreef Moonah het volgende:
Ga je troostsnoepen Sjak?
Ik zal dadelijk eens een foto maken van mijn kroon. Ben er zelfs trots op.![]()
helaas, ik heb nu italiaanse les dus ik moet oefenenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:25 schreef sjak het volgende:
Oh, weer naar ToscaneJe hebt zeker geen tolk nodig? Ik wil oooooook op vakantie
Kronen maken, daar heb je ook voor geleerd toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:25 schreef Moonah het volgende:
Ik zal dadelijk eens een foto maken van mijn kroon. Ben er zelfs trots op.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Kronen maken, daar heb je ook voor geleerd toch?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:36 schreef PM-girl het volgende:
Ik bedenk me net: kweek-school: koninklijke wereldse enige echte kroonmaak-school, toch?Maar jij bent nog niet zo oud dat je kweekschool gedaan hebt, toen heette het vast al PA.
Ik zit zo vol met snot dat ik echt niet meer helder kan denken, dus dan ga ik maar dit soort dingen doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:38 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Ga je lekker PM?
En nee, PA is ook nog van voor mijn tijd.
PABO it was.
nee, daarom moet je haar ook vrágen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zie helaas geen foto van manono staan
kreeg dit linkje opgestuurd..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:15 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, daarom moet je haar ook vrágen natuurlijk.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:27 schreef Manono het volgende:
[..]
kreeg dit linkje opgestuurd..
Oeh Bixis wat een eer? Maar joh, das war einmal, Manono is inmiddels een lief omaatje. Btw, die gezichtsvorm is ook vrij smal en door haar gladde hoofdje refelecteert het licht mooi. Misschien een kennisje zal eens vragen. Anders kun je op de foto academie een advertentietje ophangen?
haha nouhh dank jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:30 schreef bixister het volgende:
[..]![]()
ohneeeeh, is je rimpelloze tijdperk voorbij?
![]()
en eigenlijk weet ik niet eens hoe smal je hoofd is. maar! ik dacht toch heus meteen aan you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |