oh ja, die moest ik nog kopenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:42 schreef Webkim het volgende:
slacentrifuge
Dat is dus onzinquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid inzit. Ik denk dat als je niet goed de tanden poetst na de borstvoeding dat je dan ook meer kans op problemen krijgt, net als bij flesvoeding. Ik denk niet dat er dan nog veel verschillen zijn tussen fles en borst
hahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:47 schreef snoopy het volgende:vooral die slacentrifuge ben ik nog steeds kwijt! Oh nee, die heb ik helemaal niet
![]()
Typisch iets dat je weggooit als je je spullen gaat inpakken om te verhuizen
Ik lach me altijd suf joh..quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:01 schreef Vivi het volgende:
Lishe, sorry, ik had je verjaardag gemist, maar alsnog van harte!
En ff hoor, wat is die Bridget Maasland toch een walgelijk wijf, dat programma van haar![]()
![]()
![]()
En wat was ze lelijk zwanger, met die kinnebak van 4 meter, gnigni
Ze werkt sowieso al op mijn irritatiespier, met dat onechte, misplaatst arrogante gedoe van d'r, maar dit is wel het dieptepunt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:03 schreef lily het volgende:
Dat programma van Bridget heb ik laatst een kwartier van gezien.
Vond ik ook meteen wel genoeg.
Vrij veilig, neuk een appel!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef lily het volgende:
Om even terug naar het tandartsonderwerp te gaan. Ken je die reclame van vroeger nog?
Snoep verstandig eet een appel?
Dat was Bridget op die posters bij de tandarts![]()
![]()
en bedanktquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:06 schreef E.T. het volgende:
Ik ken wel nog dat liedje van vroeger met van die ultra-vrolijk dansende kindjes met tandenborstels..
"Ik ben niet bang voor de tandarts, want ik heb zo goed gepoetst, met colgate bi-fluor.. met colgate bi-fluor"
En acuut blijft dat stomme deuntje weer uren hangen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:49 schreef Brighteyes het volgende:
Sowieso, de tijd dat ik zin had om enthousiast te brainstormen over onze organisatie en wat voor goeds we wel niet doen ligt al een paar jaar achter me!![]()
![]()
hoe is jouw man zo goed terecht gekomen? of is dat allemaal onder invloed van jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:47 schreef cattie het volgende:
En daartussen nog een schoonmoeder die altijd precies het verkeerde zegt op het verkeerde moment.![]()
Ik ben erg benieuwd hoe het op Texel zal zijn. Een vriend van mij grapte al dat als hij zondag op teletekst zou lezen "zwangere vrouw zwemt 's nachts van Texel naar Den Helder" hij wel zou weten wie het is.
Mijn man heeft gelukkig een hele lieve, meestal verstandige, vader die hertrouwd is met een geweldige vrouw. En mijn invloed is natuurlijk ook niet gering.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:50 schreef Belana het volgende:
[..]
hoe is jouw man zo goed terecht gekomen? of is dat allemaal onder invloed van jou?
en anders lift ze gewoon mee op de rug van een zeehondquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, dan zou ik het ook even laten gaan Cattie! Dan zou de toenadering echt van haar af moeten komen.
Kan je een beetje zwemmen?![]()
Die arme zeehond krijgt dan nog een rugblessure. Handdoekje zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:56 schreef moussy het volgende:
[..]
en anders lift ze gewoon mee op de rug van een zeehondals je even belt kom ik wel een handdoek brengen
Klinkt heel erg MvM. Ik heb ze net zelf ook gehadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:58 schreef lady-wrb het volgende:
trieste collega's als je je inspiratie aan drank te danken hebt
schuin tegenover me staat op de stoep een soort van groene plastic krat met daarin 4 groene plastic potten.
betekent dat dat ik de buurvrouw kan feliciteren? of bega ik een enorme blunder ?
ik heb nog nooit zo'n MvM krat gezien dus excuses voor de misschien domme vraag
maar ik sta liever niet voor paal
quote:
haha kan me voorstellen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt, moet volgens mij ook niet echt een probleem zijn, maar ik vind het zo zeikerig klinken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |