http://forum.fok.nl/forum/31 ?quote:
Is het leuk?!quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Maaaaaaaaaaai.
Ik kijk Smaken Verschillen.
Kan je lang wachten, want ze is Tsjechischquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef JortK het volgende:
Ik kom toch niet zolang die poolse huisgenoot er niet is
Ik ookquote:
Goed visweer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, want ze is Tsjechisch
quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Te veel moeitequote:Op maandag 6 oktober 2008 20:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Zie de laatste post in het vorige topic.
neuh bier is er zat nog. Jij bent gewoon een beetje misselijk aan het doen vanaafquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Beetje chagerijnig omdat je bier op is ofzo?
Ik zwaai terugquote:
Neen, ondanks de ¤10 entree en ¤2,50 voor de verplichte lift als je naar boven wilt.quote:
quote:
Slimme mensen die spanjaardenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef OA het volgende:
[..]
Neen, ondanks de ¤10 entree en ¤2,50 voor de verplichte lift als je naar boven wilt.
Ja, want het is het geld echt niet waard...quote:
quote:
OA pwn by the Spanishquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, want het is het geld echt niet waard...
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:32 schreef DR34M3R het volgende:
Naar bed. Echt gezellig was ik niet hè?
*nogmaals zwaait*
Ik kan me toch herinneren dat ik met de trap ben geweest ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef OA het volgende:
[..]
Neen, ondanks de ¤10 entree en ¤2,50 voor de verplichte lift als je naar boven wilt.
Voor 1 uur in ieder geval. Maar niet eten is ook niet goed.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
Stamppot om 22 uur? Hoe laat wil jij gaan slapen?
Klopt, maar zwaar eten lijkt me wat minder net voor het slapen gaan. Nou ja, ik kan er iig niet tegenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Voor 1 uur in ieder geval. Maar niet eten is ook niet goed.
Haha, ik snap het, maar ik had zo'n honger;(.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar zwaar eten lijkt me wat minder net voor het slapen gaan. Nou ja, ik kan er iig niet tegen
Ik weet hetquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:44 schreef Pheno het volgende:
Ontopic: de pickwick herstthee is wel lekker.
Nooit gedaan. Nou ja, heb nog ergens een DII forum maar die heb ik al overgedragen aan een anderquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Iemand hier goed met forums aanmaken met phpbb?
Dit wordt mijn Lego-site. www.legotechnicfans.nl. Alleen mijn forums zijn niet zichtbaar die ik net aangemaakt hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Nou ja, heb nog ergens een DII forum maar die heb ik al overgedragen aan een ander
Volgens mij heb ik die oude technic lego nog ergens liggen. Vast op de zolder van mijn ouders. God, wat heb ik me daar toch mee vermaaktquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dit wordt mijn Lego-site. www.legotechnicfans.nl. Alleen mijn forums zijn niet zichtbaar die ik net aangemaakt hebt.
Haha inderdaad. En ik nu nog steedsquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die oude technic lego nog ergens liggen. Vast op de zolder van mijn ouders. God, wat heb ik me daar toch mee vermaakt
Geen idee hoe dat werkt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
Ik zie alleen geen forums idd. Maar misschien als ik inlog? Of moet je soms per subforum nog de rechten instellen?
Ow ja filmpjes..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo.. ik drink vooral Red Bull Light.. mag dat ook?
prima hoor, wat jij wil!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 04:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo.. ik drink vooral Red Bull Light.. mag dat ook?
Te gek! Jij ook een blikje?quote:
Ik ook, maar vanwege 'omstandigheden' mag je nu alleen met de trap naar beneden. Omhoog moet met de lift. Eenmaal boven valt er niets te beleven, want er is tegenwoordig van alles afgesloten...quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me toch herinneren dat ik met de trap ben geweest ?
Naai de shit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook, maar vanwege 'omstandigheden' mag je nu alleen met de trap naar beneden. Omhoog moet met de lift. Eenmaal boven valt er niets te beleven, want er is tegenwoordig van alles afgesloten...
Klonkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
de treinenwinkels zijn nog niet open![]()
Indah
Ze internetz is da place to be, jeweetz.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
de treinenwinkels zijn nog niet open![]()
Indah
Mensen die vergeten naar bed te gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Mensen die koffie nodig hebben om wakker te worden zijn watjes
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
Mensen die koffie nodig hebben om wakker te worden zijn watjes
Dat is gewoon luiheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mensen die vergeten naar bed te gaan
Ben anders wel om 3 uur maar vast begonnen met werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |