abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:09:40 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_62412571
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

De gemeente Gouda heeft 10 miljoen gevraagd voor een wijk met 2300 bewoners! Enkele reacties in de telegraaf:
[..]

Telegraaf
Er was toch helemaal geen probleem; vieze rechtse stemmingmakerij, dat was het! Maar voor het niet-bestaande probleem is vervolgens wel 10 miljoen nodig
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_62421885
Volgens mij kun je voor ¤160.000 per persoon die jochies allemaal 24 uurs begeleiding geven.
pi_62422117
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij kun je voor ¤160.000 per persoon die jochies allemaal 24 uurs begeleiding geven.
Daar kan je per persoon toch al gauw 4000 bontkraagjes voor kopen. Da's mooi, kun je ze doodknuffelen ermee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62497996
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Typisch Nederlands, niks herorganiseren maar veel geld erin pompen.
Nee typisch links;als je er véél geld instopt,dan komt het wel goed.
pi_62498467
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef HiZ het volgende:
Een dropping organiseren in de Sahara moet ook lukken voor dat geld!
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:02:45 #56
231639 misscrazy
Nondeknetter
pi_62503861
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee ik wil het niet zien en het staat mij niet aan. Is er een reden waarom het mij wel aan zou moeten staan dan? Wat een domme opmerking. Het is grotendeels puur gejank, er zijn wel wat grotere problemen in Nederland dan 3 jongeren die een busschauffeur een racist noemen. De tering zeg.

Klopt,
Er zijn meer marokane dan alleen die drie
dat maakt het probleem al stukken groter!

Maak jij dat probleem dan kleiner en vertrekt
pi_62504619
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:09 schreef Napalm het volgende:

[..]

Er was toch helemaal geen probleem; vieze rechtse stemmingmakerij, dat was het! Maar voor het niet-bestaande probleem is vervolgens wel 10 miljoen nodig
idd
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_62517620
De media (en ook goduia zelf) overdrijven het probleem ietwat. Tis enkel in oosterwei en Goverwelle, voor de rest gebeurt hier NIKS

Al meot er wel wat gebeuren in Oosterwei

Zie hier dit flimp, niks aan de hand

Film van gouda (gemaatk voor Oosterweidrama)
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:53:47 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62517714
Ik woon sinds kort in Gouda. Daarvoor woonde ik in R'dam-Zuid. Als het mis is in Gouda, dan is er in R'dam-Zuid een oorlog gaande

Toen wij op huizenjacht waren, zijn we ook even door de "slechte" wijken gereden. Seriously, als je dat erg vindt, moet je heel ver van R'dam blijven.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_62517848
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:50 schreef Takusam het volgende:
De media (en ook goduia zelf) overdrijven het probleem ietwat. Tis enkel in oosterwei en Goverwelle, voor de rest gebeurt hier NIKS

Al meot er wel wat gebeuren in Oosterwei

Zie hier dit flimp, niks aan de hand

Film van gouda (gemaatk voor Oosterweidrama)
Fail.
pi_62528629
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon sinds kort in Gouda. Daarvoor woonde ik in R'dam-Zuid. Als het mis is in Gouda, dan is er in R'dam-Zuid een oorlog gaande

Toen wij op huizenjacht waren, zijn we ook even door de "slechte" wijken gereden. Seriously, als je dat erg vindt, moet je heel ver van R'dam blijven.
je bent toch geen korpschef he?
Dan vind namelijk iedereen ineens dat je parkeerwachter op texel moet worden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:04:26 #62
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_62533909
Ik woon al meer dan twintig jaar in Gouda. Je hoeft de problemen met sommige Marokkaanse jongeren in Oosterwei zeker niet te ontkennen, maar als je bijvoorbeeld Wilders of Griffith op televisie hebt horen praten dan krijg je haast de indruk dat heel Gouda één grote no-go area is waar dagelijks rassenrellen uitbreken en je alleen nog met een kogelvrij vest en een geladen AK-47 over straat kunt.

In die zin ben ik het wel met Stikvoort eens, dat beeld slaat echt nergens op en ik zie ook echt niet hoe zulke retoriek bijdraagt aan een oplossing.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_62546363
Weer incident straatjongeren in Goudse bus

GOUDA - Een groep reljongeren van Marokkaanse komaf heeft in Gouda opnieuw een bus op stelten gezet.

De politie maakte gisteren bekend hoe het achttal vandalen afgelopen zaterdag met een hoop geschreeuw heen en weer rende. Vervolgens zetten ze de brandblusser open, waarna het bluspoeder zich verspreidde door het hele voertuig.

De Connexxion-chauffeur, die onderweg was van de wijk Plaswijck naar het Centraal Station, zette alle acht jongeren uit de bus op de Willem en Marialaan.

Volgens de politie zat de groep Marokkanen, in de leeftijd van vijftien tot en met zeventien jaar, alleen in de bus. De agenten hadden in eerste instantie alleen namen van vier jongeren genoteerd. Omdat op dat moment niet duidelijk was of zij ook daadwerkelijk iets met de vernielingen te maken hadden, lieten zij hen lopen. Zondagmorgen werd het viertal alsnog aangehouden. 's Middags konden nog eens vier mededaders in de kraag worden gevat. De acht verdachten zaten gisteren nog vast.

Het brandblusserincident is de zoveelste in de rij in de kaasstad. Begin september kreeg in de Goudse wijk Oosterwei een buschauffeur een mes op zijn keel waarna hij werd beroofd van zijn wisselgeld. Dit was voor het vervoersbedrijf een reden om de probleemwijk links te laten liggen.

Kutmarokkanenen....
die 10 miljoen is hard nodig daar..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62546411
Moet Turquaz niet meepraten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')