abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62186095
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik wil wel eens rationele en redelijke ideeén zien van de mensen die zo hard gillen. Uiteraard zal daar (net als al die voorgaande jaren) niets van terecht komen. Veel verder dan "het land uit" of "paspoort afpakken" komen ze niet. Simplistische mensen neigen naar simplistische oplossingen. Ik kijk inderdaad zeer negatief naar deze mensen die constant lopen af te geven op alles wat los en vast zit (de jankers dus)...ik ga dat echt niet onder stoelen of banken steken hoor. Je weet van mij dat ik Marokkaan ben (kennelijk) dan weet je vast ook wel wat voor oplossingen ik allemaal aangedragen heb, je hebt namelijk je research goed gedaan over mij.
Ik refereerde enkel aan jouw etnische achtergrond, omdat jij duidelijk kiest om vooral vanuit deze achtergrond te reageren en dat maakte ik zichtbaar. Wel begrijpelijk. Het was geen belediging of minachting over jouw etnische achtergrond. Dat jij Marokkaan bent was geen research voor nodig, omdat jij daar niet geheimzinnig over doet en dat is ook niet nodig.

Die oplossingen van jou zijn mij onbekend, dus nogmaals de vraag wat jouw ideeën en oplossingen zijn. Wat werkt en wat werkt niet volgens jou.
pi_62186174
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:16 schreef Meki het volgende:
Cornelis gaf wel toe dat het moeilijk is om aangifte van zo’n zaak te doen, omdat er weinig strafbare feiten zijn gebeurd. „De jongens hebben niets meegenomen. Sterker, een paar hebben gewoon nog wat gekocht en afgerekend. Maar het was heel bedreigend voor het personeel.’’

Media zijn hongerige wolfen die op zoek zijn naar etenswaar
Media zoekt hongerig naar propogandisch materiaal
De media hebben het gedaan en zijn bezig met propaganda? Meki zou maar wat graag de media willen censureren.
pi_62186780
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:37 schreef Eminentie het volgende:

[..]

De media hebben het gedaan en zijn bezig met propaganda? Meki zou maar wat graag de media willen censureren.
quote:
Meki schreef: Nederlanders geloven alleen in propogandische bullshit van de Telegraaf die verantwoordelijk ervoor was met Joden verklikken in de tweede wereldoorlog
pi_62188336

[ Bericht 100% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 06-10-2008 22:40:47 ]
pi_62188476
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Chauffeuse bus in Gouda lastiggevallen

http://www.telegraaf.nl/b(...)vallen__.html?p=19,2

- Een vrouwelijke buschauffeur in Gouda is lastiggevallen door drie jongeren.
De vrouw had haar bus geparkeerd en afgesloten omdat ze een pauze nam. Toen ze terug liep, zaten er twee jongens en een meisje in de bus. Ze wilden het voertuig niet verlaten en maakten de buschauffeur uit voor racist, meldt RTV West.

De politie hield de jongeren uit Waddinxveen en Hazerswoude-dorp later aan. Vorige week werd op hetzelfde Stationsplein ook al een buschauffeur bedreigd door jongeren.
Lees jij OP's wel eens?
Allah Al Watan Al Malik
pi_62188517
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Chauffeuse bus in Gouda lastiggevallen

http://www.telegraaf.nl/b(...)vallen__.html?p=19,2

- Een vrouwelijke buschauffeur in Gouda is lastiggevallen door drie jongeren.
De vrouw had haar bus geparkeerd en afgesloten omdat ze een pauze nam. Toen ze terug liep, zaten er twee jongens en een meisje in de bus. Ze wilden het voertuig niet verlaten en maakten de buschauffeur uit voor racist, meldt RTV West.

De politie hield de jongeren uit Waddinxveen en Hazerswoude-dorp later aan. Vorige week werd op hetzelfde Stationsplein ook al een buschauffeur bedreigd door jongeren.
Die staat in de OP.
pi_62188523
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lees jij OP's wel eens?
Normaal wel, dit keer niet gedaan.
Zal het ff doen en als mijn post ongepast is haal ik m weg.
pi_62188531
quote:

[..]

Lees jij OP's wel eens?
pi_62188587
quote:

[..]

Lees jij OP's wel eens?
Sorry, je had gelijk, heb het al weg gehaald en zal het volgende keer lezen.
pi_62188638
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Sorry, je had gelijk, heb het al weg gehaald en zal het volgende keer lezen.
Nu nog wat schattiger reageren in topics over Marokkanen en dan mag je bij m'n harem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62188697
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nu nog wat schattiger reageren in topics over Marokkanen en dan mag je bij m'n harem.
Ik doe soms best aardig
pi_62189902
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kom je nog met jouw ideeën en oplossingen?
pi_62195586
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 23:20 schreef Eminentie het volgende:

[..]

Kom je nog met jouw ideeën en oplossingen?
Die staan verspreid over de 5 miljard topics waarin ik heb gereageerd de afgelopen 5 jaar. Je begrijpt natuurlijk dat het vermoeiend is om dat telkens te gaan herhalen, tot toetsenbordslijtende proporties aan toe.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62216959
Er is iets mis gegaan bij de ondertiteling van een foto bij het interview van Stikvoort

Korpschef: problemen Gouda opgeklopt
Tapijten politiebureau's krijgen eindelijk goede klopbeurt

Gouda (van onze speciale verslaggever)
De tapijten waaronder de lokale politie 10 jaar lang de problemen met de Marokkaanse reljeugd heeft geveegd waren hoognodig aan een klopbeurt toe.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_62224470
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het waar is maar: Burgemeester Wim Cornelis (PvdA) van Gouda wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt ouders van Marokkaans straattuig het huis uit te zetten als zij hun kinderen niet tot de orde roepen. Zelf roep ik al jaren dat het aanpakken van de omgeving/ouders de enige manier is om het marokkaanse 'probleem' eronder te krijgen. Gelukkig is er nu een burgemeester die het licht ziet!
pi_62386813
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef schoelje het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat het waar is maar: Burgemeester Wim Cornelis (PvdA) van Gouda wil een nieuwe wet die het mogelijk maakt ouders van Marokkaans straattuig het huis uit te zetten als zij hun kinderen niet tot de orde roepen. Zelf roep ik al jaren dat het aanpakken van de omgeving/ouders de enige manier is om het marokkaanse 'probleem' eronder te krijgen. Gelukkig is er nu een burgemeester die het licht ziet!
De gemeente Gouda heeft 10 miljoen gevraagd voor een wijk met 2300 bewoners! Enkele reacties in de telegraaf:
quote:
'Tien miljoen? Dat is 165.000 euro per raddraaier!'

AMSTERDAM - Veel mensen zijn verbijsterd over de tien miljoen euro die de gemeente Gouda aan de staat heeft gevraagd voor de probleemwijk Oosterwei. "Tien miljoen euro om 60 Marokkaanse losgeslagen koters tot de orde te roepen. Dat is ruim 165.000 euro per persoon!", aldus een woedende lezer.

"Spendeer het geld liever aan mensen in verzorgingstehuizen. Zij hebben het verdiend", foetert een ander.

Vooral burgemeester Cornelis en korpschef Stikvoort krijgen er van langs. Veel lezers roepen de staat op het tweetal te ontslaan in plaats van geld te geven

"Het enige dat Gouda nodig heeft is een nieuwe burgemeester en een nieuwe korpschef", aldus een reageerder uit Rotterdam.

"Onze burgemeester is toch niet meer serieus te nemen? Hij heeft 10 miljoen nodig omdat hij jarenlang zijn kop in het zand heeft gestoken en jarenlang niets heeft gepresteerd en gefaald in zijn werk", concludeert een inwoner van Gouda.

"Ik begrijp er niets van. Kort geleden zegt Cornelis nog dat er niets aan de hand is en nu wil hij opeens miljoenen.Trouwens, volgens mij is het geld op", aldus meerdere lezers. "Eerst het probleem ontkennen en dan vervolgens de hand ophouden!"

De oplossing ligt volgens reageerders niet in het geven van geld maar in een veel hardere aanpak. "Niks extra overheid geld, gewoon harder aanpakken en meer mogelijkheden als snel recht creëren", is een veelgehoorde reactie.
Telegraaf
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_62386904
hoe komt men tot een bedrag van 10 miljoen euro? Ik zou graag eens die berekening zien en nog meer welke resultaten ze ermee denken te behalen.. ik schrijf me alvast in als consultant want sinterklaas komt maar 1 keer per jaar
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_62386916
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

De gemeente Gouda heeft 10 miljoen gevraagd voor een wijk met 2300 bewoners! Enkele reacties in de telegraaf:
[..]

Telegraaf
Typisch Nederlands, niks herorganiseren maar veel geld erin pompen.
pi_62387141
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef kawotski het volgende:
hoe komt men tot een bedrag van 10 miljoen euro? Ik zou graag eens die berekening zien en nog meer welke resultaten ze ermee denken te behalen.. ik schrijf me alvast in als consultant want sinterklaas komt maar 1 keer per jaar
Met name om een personeelstekort bij de politie op te vullen, cameratoezicht, jeugdzorg verbeteren, meer mensen voor nazorg gedetineerde, taalcursussen etc.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_62412421
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:56 schreef sizzler het volgende:

Met name om een personeelstekort bij de politie op te vullen, cameratoezicht, jeugdzorg verbeteren, meer mensen voor nazorg gedetineerde, taalcursussen etc.
Je vergeet de "studiereizen" voor het hogere politiepersoneel en de wethouders naar Marokko.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:09:40 #51
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_62412571
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef sizzler het volgende:

[..]

[..]

Telegraaf
Er was toch helemaal geen probleem; vieze rechtse stemmingmakerij, dat was het! Maar voor het niet-bestaande probleem is vervolgens wel 10 miljoen nodig
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_62421885
Volgens mij kun je voor ¤160.000 per persoon die jochies allemaal 24 uurs begeleiding geven.
pi_62422117
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij kun je voor ¤160.000 per persoon die jochies allemaal 24 uurs begeleiding geven.
Daar kan je per persoon toch al gauw 4000 bontkraagjes voor kopen. Da's mooi, kun je ze doodknuffelen ermee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62497996
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Typisch Nederlands, niks herorganiseren maar veel geld erin pompen.
Nee typisch links;als je er véél geld instopt,dan komt het wel goed.
pi_62498467
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:08 schreef HiZ het volgende:
Een dropping organiseren in de Sahara moet ook lukken voor dat geld!
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:02:45 #56
231639 misscrazy
Nondeknetter
pi_62503861
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee ik wil het niet zien en het staat mij niet aan. Is er een reden waarom het mij wel aan zou moeten staan dan? Wat een domme opmerking. Het is grotendeels puur gejank, er zijn wel wat grotere problemen in Nederland dan 3 jongeren die een busschauffeur een racist noemen. De tering zeg.

Klopt,
Er zijn meer marokane dan alleen die drie
dat maakt het probleem al stukken groter!

Maak jij dat probleem dan kleiner en vertrekt
pi_62504619
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 19:09 schreef Napalm het volgende:

[..]

Er was toch helemaal geen probleem; vieze rechtse stemmingmakerij, dat was het! Maar voor het niet-bestaande probleem is vervolgens wel 10 miljoen nodig
idd
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_62517620
De media (en ook goduia zelf) overdrijven het probleem ietwat. Tis enkel in oosterwei en Goverwelle, voor de rest gebeurt hier NIKS

Al meot er wel wat gebeuren in Oosterwei

Zie hier dit flimp, niks aan de hand

Film van gouda (gemaatk voor Oosterweidrama)
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:53:47 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_62517714
Ik woon sinds kort in Gouda. Daarvoor woonde ik in R'dam-Zuid. Als het mis is in Gouda, dan is er in R'dam-Zuid een oorlog gaande

Toen wij op huizenjacht waren, zijn we ook even door de "slechte" wijken gereden. Seriously, als je dat erg vindt, moet je heel ver van R'dam blijven.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_62517848
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:50 schreef Takusam het volgende:
De media (en ook goduia zelf) overdrijven het probleem ietwat. Tis enkel in oosterwei en Goverwelle, voor de rest gebeurt hier NIKS

Al meot er wel wat gebeuren in Oosterwei

Zie hier dit flimp, niks aan de hand

Film van gouda (gemaatk voor Oosterweidrama)
Fail.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')