Ik zou zeker niet alleen gaan! Iemand moet je ook naar huis brengen, want zelf fietsen, OV of autorijden lijkt me geen succes. En iemena die je hand vasthoudt als het even pijn doet is wel zo fijn, vin dik zelf altijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Saffier het volgende:
Oké, 3 verschillende verhalen, wat lief dat jullie dat zo uitgebreid beschreven hebben! Ik heb geen pijnstillers mee gekregenik ben benieuwd. Ik heb normaal wel enorme menstruatiekrampen, de laatste tijd zo erg dat ik niet meer kan functioneren, als ik nu daarop reken kan het alleen maar meevallen dus
. Maar het is dus wel verstandig om iemand mee te nemen als ik het zo lees?
7x teruggeplaatst... En de laatste keer verwachtte ik er niet zoveel van. Geen goede kwaliteit embryo's teruggeplaatst. Het enige was dat ik op dag 29 nog steeds niet ongesteld was...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:34 schreef sproet-je het volgende:
ticootje, ik heb 1 icsi poging gehad (mislukt) en dit was het eerste rietje met cryo's . Er ligt nog een rietje met 3 cryo's in de vriezer.
HOeveel pogingen heb jij dan in totaal gehad? En voelde jij een verschil in de wachtweken met de keer dat je zwanger was en de keren dat je niet zwanger was? Of kwam dat pas na de zwangerschapstest...
quote:
Beetje late reactie en ik weet ook niet of je het nog leest, want er is door de andere meiden al zoveel gezegd... maar ik vond het ook een kl*te onderzoek. Ik was ook de pijnstilling vergeten, nam even snel een aspirientje voordat ik de behandelkamer in ging. Ik vond het verschrikkelijk, ben ook bijna van m'n stokje gegaan... Ik ben nu alleen wel heel erg bang dat we je allemaal bang lopen te maken, want er zijn ook zat mensen die het helemaal niet zo akelig ervaarden als ik... Hopelijk valt het bij jou gewoon heel erg mee! En neem inderdaad van te voren 2 paracetamol (was tegen mij ook gezegd) en neem iemand mee! Alleen gaan is niet verstandig...!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef Saffier het volgende:
Mag ik even binnenvallen hier? Ik lees niet zo heel vaak mee in dit topic maar wilde iets vragen. Over drie weken krijg ik een baarmoederfoto, er zitten hier vast ervaringsdeskundigen, wie vertelt mij hoe zoiets in zijn werk gaat, wat ze dan gaan doen en of je er last van hebt naderhand? Mag ook via PM.
Alvast bedankt!
Schoonzus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef miss_sly het volgende:
Vlindur, wat een goed nieuwsow, wat hoop ik dat je gewoon lekker zwanger bent nu
En spannend van je zusje!
En ik voel me lekker nog steeds goed![]()
in de eerste plaats; gefeliciteerd met je neefje!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:34 schreef Vlindur het volgende:
Helaas. Ik ben niet zwanger... Kon het niet laten met testen...
Op naar de volgende ronde!
Ik ben erg blij om nu te weten hoe het ongeveer gaat, ook al zijn er zoveel verschillende ervaringen, ik weet nu gewoon een beetje wat me te wachten staat en dat vind ik erg fijn. Het komt ook best in orde, bedankt Slaapmeisje!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas zijn de ervaringen van een baarmoederfoto erg wisselend, maar het komt helemaal goed hoor Saffier. Die pijnstillers van tevoren zou ik zeker doen en probeer toch zoveel mogelijk te ontspannen dat scheelt echt een hoop.
Het is heel prettig om te weten hoe het ervoor staat daarbinnen. Tenminste, dat vond ik wel. Zo konden we in ieder geval de oorzaak van verstopte eileiders uitsluiten. Wel fijn dat je moeder meegaat naar het ziekenhuis. Veel succes en sterkte de 17e!
Sombie en Sproetje heel veel sterkte met wachten en ik jompel vanzelspreken voor jullie hoor
Dank je, maar het zou eerlijker zijn wanneer jullie eerder zijn. Ik moet maar even geduld hebben. Zet hem op!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Och jee Hellen..
Sterkte.. Hopelijk lukt dit jullie in een keer!
we zijn inderdaad ook alweer eeuwen bezig maar ik heb er nooit zo dichtbij gezeten als jij. Nou ja, laten we allemaal zo snel mogelijk wegwezen hier!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:13 schreef Vlindur het volgende:
Waarom? Jullie zijn toch ook al tijden bezig? En terzijde... IUI/IVF en icsi's gaan bij mij voor hoor. Vind ik veel erger dan dat pilletje wat ik moet slikken.
Meis, wat vind ik het vreselijk dit nu te lezenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:04 schreef Hellen-O het volgende:
Ik ben een tijdje niet hier geweest, want ik heb een en ander te verwerken gehad. Inmiddels hebben we de uitslag dat IVF de enige kans op een zwangerschap is.
Zijn er mensen uit de omgeving Den Haag die tips hebben voor de beste IVF kliniek? Ik heb geen idee, je hoort zoveel verschillende verhalen.
(edit: ik heb ook meteen van alle spanning en stress over iedereen heen gelezen, sorry. Sterkte Vlindur en Somby, liefs)
Zullen we ons dan maar aan het laatste houden?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:32 schreef Hellen-O het volgende:
[..]
we zijn inderdaad ook alweer eeuwen bezig maar ik heb er nooit zo dichtbij gezeten als jij. Nou ja, laten we allemaal zo snel mogelijk wegwezen hier!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:58 schreef sproet-je het volgende:
zucht, hier ook ongesteld geworden. Poging twee dus ook mislukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |