Op wat bekkenproblemen na gaat alles goed. Maar minder werken en therapie daarvoor zorgt ervoor dat het goed gaat. Nog 4 weken en dan heb ik verlof.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Ow, Diaan, ookalweer bijna 29 weken
Mijn goede voorbeeldenAlles goed met jullie?
Het is nu goed te doen. En nee ik had het toen niet, maar deze spruit ligt vooralsnog in een stuit en beweegt heel veel, misschien dat het daardoor komt. Tja ze zeggen dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Vervelend van je bekkenproblemen. Had je dat met Twan ook? In ieder geval goed dat je bijna verlof hebt! Diaantje, nog even en jullie langverwachte spruit komt er ook echt aan![]()
ben 38 (... en een half, haha)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef sombie het volgende:
Dat lijkt me ook heel vervelend, wilmadonna. Zeker als de klok tikt. Hoe oud ben je?
Dat vetgedrukte iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 08:08 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, volgens mij horen die gevoelens, zowel positief als negatief, allemaal bij dit traject. De hormonen die je binnenkrijgt, je eigen lichaam dat van alles aan het doen is, de wens dat het lukt, de hoop, verwachtingen, dipjes, blijdschap en verdriet..je krijgt het er gratis allemaal bij en al die dingen samen zijn volgens mij de oorzaak. Soms valt het ineens veel zwaarder, terwijl je de andere keer het hele traject inclusief teleurstelling van het niet gelukt zijn veel beter kunt hebben.
Succes met poging drie: driemaal is scheepsrecht![]()
Bij mij is de menstruatie vannacht doorgezet, dus ik ga me vandaag CD 1 melden in het ziekenhuis voor poging 4.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Jose, je bent al 31 wekenWat gaat het snel!
Ik kan niet wachten op de eerste foto's van jullie spruitje![]()
Ik mocht juist absoluut niet rustig liggen of zitten. Kost wat kost in beweging blijven om de vloeistof door te laten lopen. Echt, voelde me net een bejaarde, zwaar leunend op schaap om maar rond te kunnen blijven hobbelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Tally het volgende:
Ik zelf heb er ontzettend veel last van gehad.. Blijven lopen dat kon niet.. Ik mocht dan ook een tijdje blijven liggen op de tafel..
Ik was blij dat het voorbij was.. Ik ben erna ook goed ziek van geweest..
Dat heb ik helemaal niet hoeven doen. Gek he hoe dat verschilt per ziekenhuis. De pijnstillers was ik helemaal vergeten in te nemen en heb ik nog snel even gedaan voordat ik in de behandelkamer ging. Nu je het zegt, ik voelde me toen ook wel wat slapjes en ben in ieder geval niet meer teruggegaan naar mijn werk die dag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Toen het klaar was, moest ik een half uurtje rondlopen, vooral blijven bewegen, en dan een restfoto laten maken om te zien of alle vloeistof weg was. Dat vond ik wel heel naar, want ik voelde me inmiddels wat slap en toen ging ik ook bijna van mijn stokje
Zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis een andere policy heeftquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik mocht juist absoluut niet rustig liggen of zitten. Kost wat kost in beweging blijven om de vloeistof door te laten lopen. Echt, voelde me net een bejaarde, zwaar leunend op schaap om maar rond te kunnen blijven hobbelen
Ik zou zeker niet alleen gaan! Iemand moet je ook naar huis brengen, want zelf fietsen, OV of autorijden lijkt me geen succes. En iemena die je hand vasthoudt als het even pijn doet is wel zo fijn, vin dik zelf altijdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Saffier het volgende:
Oké, 3 verschillende verhalen, wat lief dat jullie dat zo uitgebreid beschreven hebben! Ik heb geen pijnstillers mee gekregenik ben benieuwd. Ik heb normaal wel enorme menstruatiekrampen, de laatste tijd zo erg dat ik niet meer kan functioneren, als ik nu daarop reken kan het alleen maar meevallen dus
. Maar het is dus wel verstandig om iemand mee te nemen als ik het zo lees?
7x teruggeplaatst... En de laatste keer verwachtte ik er niet zoveel van. Geen goede kwaliteit embryo's teruggeplaatst. Het enige was dat ik op dag 29 nog steeds niet ongesteld was...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:34 schreef sproet-je het volgende:
ticootje, ik heb 1 icsi poging gehad (mislukt) en dit was het eerste rietje met cryo's . Er ligt nog een rietje met 3 cryo's in de vriezer.
HOeveel pogingen heb jij dan in totaal gehad? En voelde jij een verschil in de wachtweken met de keer dat je zwanger was en de keren dat je niet zwanger was? Of kwam dat pas na de zwangerschapstest...
quote:
Beetje late reactie en ik weet ook niet of je het nog leest, want er is door de andere meiden al zoveel gezegd... maar ik vond het ook een kl*te onderzoek. Ik was ook de pijnstilling vergeten, nam even snel een aspirientje voordat ik de behandelkamer in ging. Ik vond het verschrikkelijk, ben ook bijna van m'n stokje gegaan... Ik ben nu alleen wel heel erg bang dat we je allemaal bang lopen te maken, want er zijn ook zat mensen die het helemaal niet zo akelig ervaarden als ik... Hopelijk valt het bij jou gewoon heel erg mee! En neem inderdaad van te voren 2 paracetamol (was tegen mij ook gezegd) en neem iemand mee! Alleen gaan is niet verstandig...!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef Saffier het volgende:
Mag ik even binnenvallen hier? Ik lees niet zo heel vaak mee in dit topic maar wilde iets vragen. Over drie weken krijg ik een baarmoederfoto, er zitten hier vast ervaringsdeskundigen, wie vertelt mij hoe zoiets in zijn werk gaat, wat ze dan gaan doen en of je er last van hebt naderhand? Mag ook via PM.
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |