abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62639397
Miss_Sly, succes weer met je volgende poging... fijn dat je menstruatie in ieder geval is doorgezet!!

Sproetje. spannend!!! Succes!!!

Leonieke; ook hier alle pogingen (precies een jaar) Clomid aan één stuk door, behalve toen ik een cyste bleek te hebben moesten we een maand rust nemen. Die maand daarna voor het eerst en het laatst Puregon/Pregnyl gebruikt.
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:01:13 #202
5428 crew  miss_sly
pi_62639441
Jose, je bent al 31 weken Wat gaat het snel!
Ik kan niet wachten op de eerste foto's van jullie spruitje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:12:24 #203
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62639817
Yeah! Sproet-je, wat een geweldig nieuws. Spannend!

miss_sly, jij ook weer veel geluk deze ronde. Het gaat gewoon lukken nu.
pi_62640180
Op deze vrijdag allen maar goed nieuws! Fijn allemaal.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:44:52 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62640816
miss_sly, wat fijn dat je spontaan ongi bent geworden Heel veel succes deze ronde.

Sproet_je, spannend hoor, succes de komende 2 wachtweken.

En voor iedereen blijf ik meeduimen en ik vind het een goed idee, dat dit topic met kerst gesloten kan worden.
Make love, not war ☮
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:52:06 #206
5428 crew  miss_sly
pi_62643056
Ow, Diaan, ookalweer bijna 29 weken

Mijn goede voorbeelden Alles goed met jullie?
  Moderator vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:33:21 #207
5428 crew  miss_sly
pi_62644323
Zo, net teruggebeld. Ik blijf altijd een beetje bang dat ze zeggen dat het niet kan, omdat het te druk is en ik moet overslaan

Geen uitgangsecho (waar ze een paar maanden terug nog erg moeilijk over deden, raar hoor), clomid, tweemaal daags 1 tablet ipv 1x daags 2, zondag beginnen en 5 november (CD 13 ipv CD 10, ook al anders) een echo om te kijken of er iets groeit.

Nou, allemaal anders dan vorige pogingen...misschien dat dit dan gaat werken
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:03:16 #208
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62645217
Nou miss_sly, vreemd, maar ze weten wat ze doen, dus misschien is dit the 'magic trick'. We kunnen samen in spanning zitten dan over 2 weken. En we zijn niet de enigen rond die datum volgens mij, dus laten we hopen op een grote uitloop.
pi_62649322
oh sproetje, wat spannend!!!
en.. hoeveel hebben ze er teruggeplaatst????

Ik baal er zo van dat ik steeds zo lang moet wachten tussen de behandelingen, maar dat is nou eenmaal de gang van zaken hier. Ze vinden het hier heel erg slecht om steeds achter elkaar behandelingen te doen, ze willen dat je lichaam weer eerst tot rust komt.
Is natuurlijk ook wel fijn dat ze zo bezorgd zijn, maar als ik dan lees dat jullie HUP zo weer verder kunnen, word ik heel verdrietig....
Zo frustrerend dat je er zelf niks aan kunt doen dan.
Ik voel mijn biologische klok gewoon tikken... dat is echt iets wat niet echt gunstig is om relaxed te blijven...

ik hoop maar dat ik snel wat hoor van mijn gyn...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:07:42 #210
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62649879
Ik hoop het ook voor je wilmadonna. Lijkt me inderdaad heel frustrerend dat je er zelf geen invloed op hebt. Voor je gevoel hoef je helemaal niet te wachten en wil je dat ook niet en toch heb je geen keus.

Sproet-je, hoe is het gegaan?
pi_62650691
Dat lijkt me ook heel vervelend, wilmadonna. Zeker als de klok tikt. Hoe oud ben je?

Sterkte met wachten, sproetje.

Maf dat alles nu anders gaat maar wie weet zorgt het wel dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat, miss_sly.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:11:26 #212
114177 Diaan73
pi_62660298
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:52 schreef miss_sly het volgende:
Ow, Diaan, ookalweer bijna 29 weken

Mijn goede voorbeelden Alles goed met jullie?
Op wat bekkenproblemen na gaat alles goed. Maar minder werken en therapie daarvoor zorgt ervoor dat het goed gaat. Nog 4 weken en dan heb ik verlof.

Maar wat fijn dat je zo snel alweer kunt beginnen Het wordt tijd voor een super Sinterklaascadeautje!!! Wel weer erg spannend allemaal.
Make love, not war ☮
  Moderator zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:47:26 #213
5428 crew  miss_sly
pi_62660432
Vervelend van je bekkenproblemen. Had je dat met Twan ook? In ieder geval goed dat je bijna verlof hebt! Diaantje, nog even en jullie langverwachte spruit komt er ook echt aan
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:49:33 #214
114177 Diaan73
pi_62660444
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Vervelend van je bekkenproblemen. Had je dat met Twan ook? In ieder geval goed dat je bijna verlof hebt! Diaantje, nog even en jullie langverwachte spruit komt er ook echt aan
Het is nu goed te doen. En nee ik had het toen niet, maar deze spruit ligt vooralsnog in een stuit en beweegt heel veel, misschien dat het daardoor komt. Tja ze zeggen dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is...

De tijd gaat erg snel.... maar we beginnen nu ook wel heel nieuwsgierig te worden.
Make love, not war ☮
pi_62662582
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:43 schreef sombie het volgende:
Dat lijkt me ook heel vervelend, wilmadonna. Zeker als de klok tikt. Hoe oud ben je?

ben 38 (... en een half, haha)
pi_62686835
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 08:08 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, volgens mij horen die gevoelens, zowel positief als negatief, allemaal bij dit traject. De hormonen die je binnenkrijgt, je eigen lichaam dat van alles aan het doen is, de wens dat het lukt, de hoop, verwachtingen, dipjes, blijdschap en verdriet..je krijgt het er gratis allemaal bij en al die dingen samen zijn volgens mij de oorzaak. Soms valt het ineens veel zwaarder, terwijl je de andere keer het hele traject inclusief teleurstelling van het niet gelukt zijn veel beter kunt hebben.
Succes met poging drie: driemaal is scheepsrecht

Bij mij is de menstruatie vannacht doorgezet, dus ik ga me vandaag CD 1 melden in het ziekenhuis voor poging 4.
Dat vetgedrukte idd
Ik voel me nu gelukkig al wat beter. We zijn weer bezig, we doen er weer alles aan om het te doen lukken en dat geeft toch wat moed.

En zoals iemand anders ook omschreef: ik had nu idd echt die griepverschijnselen blijkbaar (die ik voor zwangerschapsverschijnselen waande). De vorige keer nooit gehad. Misschien ook dat ik er daarom wat meer door zat.

Wel raar trouwens, ik heb nu echt last van buikpijn (stekende pijn). En dat kan volgens mij niet van de Clomid zijn aangezien ik het al vanaf dag 1 had. Zal hopelijk vlug overgaan.
Morgenochtend nog rap (tijdens de werkuren ) naar de gyn achter mijn voorschriften, dan naar het ziekenhuis rennen (oké, vlug rijden ) voor mijn Menopur en dan een hele namiddag vergaderen
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:18:57 #217
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_62693516
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Jose, je bent al 31 weken Wat gaat het snel!
Ik kan niet wachten op de eerste foto's van jullie spruitje
De tijd gaat inderdaad erg hard! Het gaat eigenlijk wel goed hier, ik wandel er lekker doorheen. Alleen fietsen naar mijn werk is wat minder fijn. Nog 5 weken en dan ga ik ook met verlof... nog even doorbijten dus! Verder ga ik in dit topic maar niet al te veel uitwijden over mijn zwangerschap, ik vind het niet zo gepast... ben wel in het andere topic te vinden over m'n eigen zwangerschap, maar daar kom jij ook wel eens om het hoekje spieken zag ik

He, maar wat jij schreef over Clomid; ik nam eerst ook 2 tabletten tegelijk, later las ik op de verpakking dat ik het tweemaal daags moest nemen... Ik hoop echt zo voor je dat dit inderdaad de 'magic trick' is!!

Heel, heel, heel veel succes weer deze nieuwe ronde... het zou zooo leuk zijn als we nog even samen zouden kunnen posten in het andere topic!!
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:31:40 #218
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62726081
Miss S heel veel succes deze poging, ik hoop het zo onwijs voor jullie
Ik ga heel veel duimen de komende tijd!

Spannend Sproetje, succes met afwachten!

En natuurlijk een hele dikke voor alle andere meiden!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:32:27 #219
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62743958
Mag ik even binnenvallen hier? Ik lees niet zo heel vaak mee in dit topic maar wilde iets vragen. Over drie weken krijg ik een baarmoederfoto, er zitten hier vast ervaringsdeskundigen, wie vertelt mij hoe zoiets in zijn werk gaat, wat ze dan gaan doen en of je er last van hebt naderhand? Mag ook via PM.
Alvast bedankt!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:40:44 #220
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_62744173
Hoi Saffier,

Ik heb zelf een HSG gehad. Waarschijnlijk is dat wat jij een baarmoederfoto noemt. Ze brengen dan met een slangetje wat contractvloeistof direct in de baarmoeder in. De procedure is te vergelijken met een IUI. De vloeistof vond ik zelf wat branden, maar niet ernstig ofzo. Na afloop had ik kort wat menstruatiekrampen, maar verder ook niet. Viel me dus heel erg mee.

Hier vind je een uitgebreide omschrijving over hoe het allemaal in zijn werk gaat bij het maken van zo’n foto: http://www.kinderwens.nl/(...)82997397494423148148

Jompels,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:43:21 #221
5428 crew  miss_sly
pi_62744239
Saffier, ik heb er vorig jaar een gehad.

Wat ze doen: ze zetten een kapje op de baarmoedermond dat ze soort van vacuum trekken. Daardoorheen doen ze een slangetje waarmee ze contrastvloeistof inspuiten. Die vloeistof verspreidt zich als het goed is door de baarmoeder en de eileiders en komt er in de buikholte weer uit. Op die manier kunnen ze zien of de baarmoeder goed van vorm is en of de eileiders goed doorgankelijk zijn. Ze maken dan dus enkele rontgenfoto's.

Toen het klaar was, moest ik een half uurtje rondlopen, vooral blijven bewegen, en dan een restfoto laten maken om te zien of alle vloeistof weg was. Dat vond ik wel heel naar, want ik voelde me inmiddels wat slap en toen ging ik ook bijna van mijn stokje

Al met al bepaald geen prettig onderzoek. Ik kreeg voor pijnstillers mee die ik vooraf moest innemen, en dat heb ik ook netjes gedaan. Ik had van andere meiden gehoord dat het wel erg pijnlijk was, en die hadden de pijnstillers niet ingenomen. Ik ben blij dat ik dat wel gedaan heb.

Erna heb ik lekker op de bank gehangen en een beetje bijgekomen. Het is niet dat je niets kan, maar ik had nog wat menstruatieachtige krampjes en was nog wat slapjes.

Volgende dag alles weer prima. Inlegkruisje voor wat druppeltjes bloed en that's it!

Succes Saffier
pi_62744362
Ik zelf heb er ontzettend veel last van gehad.. Blijven lopen dat kon niet.. Ik mocht dan ook een tijdje blijven liggen op de tafel..
Ik was blij dat het voorbij was.. Ik ben erna ook goed ziek van geweest..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:48:11 #223
5428 crew  miss_sly
pi_62744410
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:46 schreef Tally het volgende:
Ik zelf heb er ontzettend veel last van gehad.. Blijven lopen dat kon niet.. Ik mocht dan ook een tijdje blijven liggen op de tafel..
Ik was blij dat het voorbij was.. Ik ben erna ook goed ziek van geweest..
Ik mocht juist absoluut niet rustig liggen of zitten. Kost wat kost in beweging blijven om de vloeistof door te laten lopen. Echt, voelde me net een bejaarde, zwaar leunend op schaap om maar rond te kunnen blijven hobbelen
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:48:27 #224
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_62744419
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Toen het klaar was, moest ik een half uurtje rondlopen, vooral blijven bewegen, en dan een restfoto laten maken om te zien of alle vloeistof weg was. Dat vond ik wel heel naar, want ik voelde me inmiddels wat slap en toen ging ik ook bijna van mijn stokje
Dat heb ik helemaal niet hoeven doen. Gek he hoe dat verschilt per ziekenhuis. De pijnstillers was ik helemaal vergeten in te nemen en heb ik nog snel even gedaan voordat ik in de behandelkamer ging. Nu je het zegt, ik voelde me toen ook wel wat slapjes en ben in ieder geval niet meer teruggegaan naar mijn werk die dag.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_62744460
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik mocht juist absoluut niet rustig liggen of zitten. Kost wat kost in beweging blijven om de vloeistof door te laten lopen. Echt, voelde me net een bejaarde, zwaar leunend op schaap om maar rond te kunnen blijven hobbelen
Zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis een andere policy heeft
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:50:19 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62744477
Oké, 3 verschillende verhalen, wat lief dat jullie dat zo uitgebreid beschreven hebben! Ik heb geen pijnstillers mee gekregen ik ben benieuwd. Ik heb normaal wel enorme menstruatiekrampen, de laatste tijd zo erg dat ik niet meer kan functioneren, als ik nu daarop reken kan het alleen maar meevallen dus . Maar het is dus wel verstandig om iemand mee te nemen als ik het zo lees?
Ylana
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:55:09 #227
5428 crew  miss_sly
pi_62744661
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef Saffier het volgende:
Oké, 3 verschillende verhalen, wat lief dat jullie dat zo uitgebreid beschreven hebben! Ik heb geen pijnstillers mee gekregen ik ben benieuwd. Ik heb normaal wel enorme menstruatiekrampen, de laatste tijd zo erg dat ik niet meer kan functioneren, als ik nu daarop reken kan het alleen maar meevallen dus . Maar het is dus wel verstandig om iemand mee te nemen als ik het zo lees?
Ik zou zeker niet alleen gaan! Iemand moet je ook naar huis brengen, want zelf fietsen, OV of autorijden lijkt me geen succes. En iemena die je hand vasthoudt als het even pijn doet is wel zo fijn, vin dik zelf altijd

Je kunt natuurlijk ook zelf gewoon een paar uur vantevoren 2 paracetamol innemen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:57:16 #228
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62744727
Ja zou niet alleen gaan Saffier, zelf heb ik er weinig nawerking van gehad maar prettig is anders.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:00:17 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62744828
Paracetamol noteert en begeleiding regelt....
Bedankt meiden!
Ik duim voor jullie hoor!
Ylana
pi_62752593
Saffier, veel succes met het onderzoek... als ik zo de verhalen lees heb je dat nodig! Ik heb het gelukkig nooit te hoeven ondergaan.

Vlindur, las ik nou op een ander topic dat je morgen al hoort of je eventueel zwanger bent?? Spannend hoor!

En voor de rest van de wachtenden ...

Hier alles nog goed, ze hebben vrijdag dus 1 embryootje teruggeplaatst. Er waren er twee heel goed ontdooid maar ze wilden er echt maar eentje terugplaatsten...... . Ze waren namelijk allebei uitgegroeid tot een blastycyste (wat dan wel weer heel erg goed was!) en als er dan eentje innesteld is de kans op een tweeling super groot. Oh ja en omdat ik nog maar 29 ben.
Maar ik voel nu dus helemaal niets!! Vorige keer na de terugplaatsing had ik allemaal krampjes enz. maar nu niets, ik word er helemaal gek van. Nog een weekje wachten.. Op woensdag heb ik de bloedtest maar ik ga maandag als ik nog niet ongesteld ben geworden er een testje aan wagen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_62752924
Sproetje, hoeveelste poging is dit?

Een blasto is natuurlijk heel goed! Heel veel succes met afwachten, dat je niets voelt hoeft echt niet te betekenen dat het mis is.

Bij mij werd vanaf poging 3 steeds 2 embryo's teruggeplaatst. De laatste waren zelfs niet zo'n goede kwaliteit, maar daar is wel Jennifer uit gekomen. (Ik was 23)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62753349
Wat spannend Sproetje! Wel jammer dat ze er maar 1 terug plaatsen. 2 is toch alleen meer maar meer kans? En een tweeling is hier ook best. 3ling lijkt ons ook nog wel leuk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62755522
ticootje, ik heb 1 icsi poging gehad (mislukt) en dit was het eerste rietje met cryo's . Er ligt nog een rietje met 3 cryo's in de vriezer.
HOeveel pogingen heb jij dan in totaal gehad? En voelde jij een verschil in de wachtweken met de keer dat je zwanger was en de keren dat je niet zwanger was? Of kwam dat pas na de zwangerschapstest...
pi_62755585
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:34 schreef sproet-je het volgende:
ticootje, ik heb 1 icsi poging gehad (mislukt) en dit was het eerste rietje met cryo's . Er ligt nog een rietje met 3 cryo's in de vriezer.
HOeveel pogingen heb jij dan in totaal gehad? En voelde jij een verschil in de wachtweken met de keer dat je zwanger was en de keren dat je niet zwanger was? Of kwam dat pas na de zwangerschapstest...
7x teruggeplaatst... En de laatste keer verwachtte ik er niet zoveel van. Geen goede kwaliteit embryo's teruggeplaatst. Het enige was dat ik op dag 29 nog steeds niet ongesteld was...

Dus gewoon afwachten. Je hoeft nu ook nog niets te voelen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62755950
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 16:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

7x teruggeplaatst...
7 keer, jij bent een dappere dodo. Ik wil er nog even niet over na denken dat ik dit nog 5 keer moet meemaken...
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:05:58 #236
5428 crew  miss_sly
pi_62758015
sproet-je, wat spannend! Ik ga zo voor je duimen dat je embryootje blijft zitten

Over dat geen twee willen terugplaatsen: ik vind dat ook wat erg terughoudend, maar het idee is (wellicht terecht) dat een meerlingzwangerschap zowel voor moeder als voor kinderen meer risico's zouden meebrengen en dat wil men zoveel mogelijk voorkomen. Ik vind eignelijk dat als er lichamelijk geen reden toe is het te weigeren en het stel geeft aan toch graag twee teruggeplaatst te willen hebben, ze dat zouden moeten doen. Persoonlijk vind ik dan wel weer dat de grens wel bij 2 zou moeten liggen
pi_62758854
Ik ga ook heel hard duimen, sproetje.

Hier worden mijn gevoelige borsten minder gevoelig en ik krijg een puistje dus ik ben bang dat ik binnenkort mijn menstruatie kan verwachten.
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:43:40 #238
5428 crew  miss_sly
pi_62758939
sombie, ik hoop van niet hoor! Mag ik nog even voor je duimen?
pi_62758975
Ik duim ook heel hard sproetje!

Saffier,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:51:33 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62759119
Sproetje en Sombie ik duim
Ylana
pi_62759241
Fijn juist, miss_sly en ook Saffier! Stiekem hoop ik ook nog hoor, maar ja, het is ook eng om te hopen.
pi_62760028
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:32 schreef Saffier het volgende:
Mag ik even binnenvallen hier? Ik lees niet zo heel vaak mee in dit topic maar wilde iets vragen. Over drie weken krijg ik een baarmoederfoto, er zitten hier vast ervaringsdeskundigen, wie vertelt mij hoe zoiets in zijn werk gaat, wat ze dan gaan doen en of je er last van hebt naderhand? Mag ook via PM.
Alvast bedankt!
Beetje late reactie en ik weet ook niet of je het nog leest, want er is door de andere meiden al zoveel gezegd... maar ik vond het ook een kl*te onderzoek. Ik was ook de pijnstilling vergeten, nam even snel een aspirientje voordat ik de behandelkamer in ging. Ik vond het verschrikkelijk, ben ook bijna van m'n stokje gegaan... Ik ben nu alleen wel heel erg bang dat we je allemaal bang lopen te maken, want er zijn ook zat mensen die het helemaal niet zo akelig ervaarden als ik... Hopelijk valt het bij jou gewoon heel erg mee! En neem inderdaad van te voren 2 paracetamol (was tegen mij ook gezegd) en neem iemand mee! Alleen gaan is niet verstandig...!

Sproetje, wat spannend, joh! Ik hoop zo voor je dat het gewoon raak is deze keer...!

Sombie... hopelijk kan ik die <-- ook nog omtoveren in een 'cheering' smiley!!
pi_62762082
sombie, nog niet de hoop opgeven!! Ik blijf duimen voor je.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:59:05 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62763816
Ik ben erg 'blij' met al jullie verhalen, helaas niet allemaal opbeurend maar de ervaring van Slaapmeisje was niet heel verschrikkelijk, zo kan het dus ook. Mijn moeder gaat mee naar het ZH en verder zal ik écht wat innemen van te voren.
Hoop is eng maar ook goed Sombie!
Ylana
  Moderator dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:05:25 #245
5428 crew  miss_sly
pi_62764047
Saffier, ik had niet de bedoeling het te doen voorkomen alsof ik het vreselijk vond, want dat was niet zo! Sowieso het foto-gebeuren zelf niet. Wat pijnlijk, maar goed te doen.

Ik had alleen achteraf een slap gevoel, dat is niet fijn, maar ook bepaald niet onoverkomelijk.
Wanneer moet je?

sombie, klinkt bekend. Hoop IS eng, maar zonder hoop zou ik uit de mmm stappen, want dan is het niet vol te houden. Ik hoop je deze week nog uit te kunnen zwaaien naar het andere topic
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:14:32 #246
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62764422
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het verhaal van Slaapmeisje het 'beste' uit de bus kwam, sorry dat het verkeerd overkwam Miss_sly! 'Vervelend, wat pijnlijk maar goed te doen' ís gewoon goed te doen natuurlijk. Het gaat goed komen hoor! Maandag de 17e mag/moet ik en dan heb ik dinsdag nog vrij, komt dus mooi uit!
Ylana
pi_62771074
saffier: weet niet of het hetzelfde onderzoek is geweest, maar bij mij is het heel anders gegaan...
ik moest eerst een zwangerschapstest doen om te kijken of ik zwanger was, daarna (na negatief resultaat natuurlijk) kreeg ik ook een slangetje naar binnen geschoven met een soort ballonnetje. Dat werd langzaam opgeblazen toen dat erin zat. Dat was een heel raar gevoel... toen werd er vloeistof ingespoten en konden ze zo zien hoe het met mijn baarmoeder en eileiders was gesteld. Een soort van röntgenvloeistof zodat ze het goed kunnen zien.
Geen pijn ofzo gehad, maar alleen een raar gevoel door die ballon....
Ballon weer leeg laten lopen, en alles er weer uit.
Bloedonderzoek erna nog gehad en dat was het.

Weet dus niet of het hetzelfde onderzoek is, maar ze kunnen dus meteen op de monitor (computerscherm) zien hoe het ermee gesteld is, dus geen foto's maken, maar wel een soort van röntgenbeelden.

Ze kunnen met de computer ook het beeld stil zetten zeg maar en dan zien ze het beter.

------

Baal erg, want ik heb nog niks gehoord van mijn gyn. Donderdag moet ik naar het ziekenhuis naar mijn huidspecialist, dan gooi ik denk ik wel een brief af bij de afd gynacologie...
Ik ben het zo beu om steeds zolang te moeten wachten....
Ik wil nu gewoon IVF doen. Weet ik meteen of mijn eicellen samengaan met mijn man's zaadjes, want daar twijfel ik namelijk over.
pi_62774350
Ik ga morgen weer voor een folikelmeting. Hopelijk mag ik weer starten
pi_62774470
oh baismah, wat fijn dat je weer kan gaan starten.
Hoeveelste behandeling wordt dit???
  Moderator woensdag 29 oktober 2008 @ 09:56:39 #250
5428 crew  miss_sly
pi_62774568
wilmadonna, wat vervelend dat je iedere keer zo lang moet wachten en je gyn zo weinig laat horen
Ik zou inderdaad eens of een goed gesprek aangaan en aangeven hoe het voor je is, of dit in een brief een keer duidelijk uiteenzetten. Het duurt allemaal al lang genoeg, wachten is een deel van de mmm, maar bij jou is het nog een graadje erger. Sterkte

Basimah, follikelmeting alweer! Spannend, hopelijk is er een mooie follikel te zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')