Zomg, ik ga dat checken, mijn kapper is bijna dood of met pensioen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:36 schreef bork het volgende:
Ik heb een echte Utregse kapper, kapsalon Cees op de Alexander Numankade, 18 euro en een half uur onderbroekenlol.
Oi.quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kale koppen zijn voor tsjappies en dertigers met een te hoge haarlijn![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wie weet waar de de dichtstbijzijnde glasbak zit vanaf begin biltstraat?
Iets in me zegt dat op de kruisstraat glasbakken staan.quote:Glas zelf wegbrengen
Ook bij de afvalscheidingsstations kunt u uw glas inleveren. Hier kunt ook de grote stukken glas (vlakglas) kwijt, die niet in een kringlooppunt passen. Bel voor locaties bij u in de buurt naar Stadswerken, telefoon 030 - 286 69 00.
Veeartsenijterrein zegt me eigenlijk niks, maar de Biltstraat begint voor mij althans en volgens de nummering bij de Wittevrouwensingel / Voorstraat. Zal morgen eens over de kruisstraat lopen / fietsen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:43 schreef Sjoewe het volgende:
Er zit er op het aan het begin van het voormalige Veeartsenijterrein. Of begin de Biltstraat voor jou aan de andere kant?
bus 10 (& 30), en bus 8 een stukje.. volgens mij was dat 'tquote:Op woensdag 19 november 2008 12:21 schreef Dropkogel het volgende:
welke bus rijdt er over de Blauwkapelseweg?
Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentjequote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Argento het volgende:
Het is misschien al lang en breed ter sprake gebracht, maar waarom is het voetgangerslicht tussen de WE en de Bijenkorf een Nijntje-figuur? Dus een rode en groene Nijn ipv een staand of lopend mannetje.
oei als dat nog van mijn weekgeld afmoet is het een fiks bedrag.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
¤11, ik twijfel nog want ik zoek eigenlijk niks maar het is zo leuk snuffelen.
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 10:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Een stukje verder, bij het postkantoor/de Neude staat er nog eentje.
En afhankelijk van de resultaten gaan ze helemaal verdwijnen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Alleen doen die stoplichten het al een tijdje niet meer
Triest eigenlijk, dat je dit soort dingen moet doen op je ouwe dag.quote:Op maandag 24 november 2008 14:22 schreef afterhourpower het volgende:
Face van the A-Team zat er ook, maar 20 euro voor een foto met die gast vind ik wat te gortig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |