Gelukkig wel ja, ze hadden de afspraak verzet wegens een sterfgeval waar ze begrafenis van hebben, is ook zo lullig als ik meer op me strepen ga staanquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar....
Jammer a_a dat de echo niet doorgaat, je hebt wel goede nieuwe afspraak afgedongen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef marit1978 het volgende:
hier nogsteeds onveranderd.. ik kan zo huisarts bellen voor urine-uitslag
en daarna ga ik de vk bellen.
Ilse kan gelukkig vanavond ook bij schoonouders blijven, dat geeft vast rust
Eigenlijk moeten we even een post-stop inlassen anders lukt het niet meer in dit deelquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef marit1978 het volgende:
hier nogsteeds onveranderd.. ik kan zo huisarts bellen voor urine-uitslag
en daarna ga ik de vk bellen.
Ilse kan gelukkig vanavond ook bij schoonouders blijven, dat geeft vast rust
Zes pond is niet groot, nee. Maar die schattingen zijn niet echt accuraat, al helemaal niet schattingen die op deze termijn worden gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Floria het volgende:
Miffy! gefeliciteerd! En nu graag de foto's! (of staan die al ergens?).
De gyn schat dat het kindje een kleine 6 pond gaat worden. Dat is toch niet klein? En zijn die schattingen enigzins accuraat?
Het is klein maar absoluut niet te klein. Nee, die schattingen zijn nie accuraat. Sara werd met 34 weken op 5 a 6 pond geschat bij de geboorte, en ze woog 8,5 pond.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Floria het volgende:
Marit, dat kan nooit écht lang meer duren?
Carmella; wat ontzettend heftig en k*t. Ik hoop dat je uiteindelijk de meest positieve uitkomst zult krijgen.
Hier alles ok, zag vanmorgen dat ik in totaal nu 2 kilo lichter ben dan mijn start gewicht. Ik ben nu 27.4 wk en 2 kilo lichter. De gyn schat dat het kindje een kleine 6 pond gaat worden. Dat is toch niet klein? En zijn die schattingen enigzins accuraat?
Wat ontzettend liefquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef ik80 het volgende:
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, ik was behoorlijk nerveus..
Maar alles is helemaal in orden, ennnnnnn tadaaaaaa![]()
een meisje!!!! (een zusje voor Lotte)
ben zoooo blij dat alles oke is!
Leuk!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef ik80 het volgende:
Bij mij was de schattig van de vlos wel redelijk accuraat, ze dacht ongeveer gemiddeld, de ene keer vond ze iets erboven, de volgende vond iets eronder.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Floria het volgende:
Marit, dat kan nooit écht lang meer duren?
Carmella; wat ontzettend heftig en k*t. Ik hoop dat je uiteindelijk de meest positieve uitkomst zult krijgen.
Hier alles ok, zag vanmorgen dat ik in totaal nu 2 kilo lichter ben dan mijn start gewicht. Ik ben nu 27.4 wk en 2 kilo lichter. De gyn schat dat het kindje een kleine 6 pond gaat worden. Dat is toch niet klein? En zijn die schattingen enigzins accuraat?
Ook een meidquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef ik80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |