abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62230963
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:43 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik hoop het voor haar....

Jammer a_a dat de echo niet doorgaat, je hebt wel goede nieuwe afspraak afgedongen.
Gelukkig wel ja, ze hadden de afspraak verzet wegens een sterfgeval waar ze begrafenis van hebben, is ook zo lullig als ik meer op me strepen ga staan
Ben zóóóó zenuwachtig hehe lijkt me echt zo cool om te zien
pi_62231181
hier nogsteeds onveranderd.. ik kan zo huisarts bellen voor urine-uitslag
en daarna ga ik de vk bellen.
Ilse kan gelukkig vanavond ook bij schoonouders blijven, dat geeft vast rust
pi_62231258
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef marit1978 het volgende:
we wachten allemaal in spanning af
pi_62231689
Marit, fijn dat Ilse nog even bij je schoonouders kan blijven .
Fake it till you make it...
pi_62232385
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 13:53 schreef marit1978 het volgende:
Eigenlijk moeten we even een post-stop inlassen anders lukt het niet meer in dit deel

Ik ga vanavond naar mijn eerste "Cursus bevallen", spannennddd...!
pi_62232458
dan is dit miffy's deel en krijgt marit de volgende

en als marit is geweest zit ik in de top 10

HOPHOP puffeh!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 15:26:24 #207
186094 Floria
Ghost of shark
pi_62233754
Miffy! gefeliciteerd! En nu graag de foto's! (of staan die al ergens?).
Marit, dat kan nooit écht lang meer duren?
Carmella; wat ontzettend heftig en k*t. Ik hoop dat je uiteindelijk de meest positieve uitkomst zult krijgen.

Hier alles ok, zag vanmorgen dat ik in totaal nu 2 kilo lichter ben dan mijn start gewicht. Ik ben nu 27.4 wk en 2 kilo lichter. De gyn schat dat het kindje een kleine 6 pond gaat worden. Dat is toch niet klein? En zijn die schattingen enigzins accuraat?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_62233945
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 15:26 schreef Floria het volgende:
De gyn schat dat het kindje een kleine 6 pond gaat worden. Dat is toch niet klein? En zijn die schattingen enigzins accuraat?
Zes pond is niet groot, nee. Maar die schattingen zijn niet echt accuraat, al helemaal niet schattingen die op deze termijn worden gedaan.
pi_62234229
quote:
Carmella; wat ontzettend heftig en k*t. Ik hoop dat je uiteindelijk de meest positieve uitkomst zult krijgen.

Hier alles ok, zag vanmorgen dat ik in totaal nu 2 kilo lichter ben dan mijn start gewicht. Ik ben nu 27.4 wk en 2 kilo lichter. De gyn schat dat het kindje een kleine 6 pond gaat worden. Dat is toch niet klein? En zijn die schattingen enigzins accuraat?
Het is klein maar absoluut niet te klein. Nee, die schattingen zijn nie accuraat. Sara werd met 34 weken op 5 a 6 pond geschat bij de geboorte, en ze woog 8,5 pond.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:20:45 #210
186094 Floria
Ghost of shark
pi_62235256
das wel even andere koek fuente! Ik zal het gaan meemaken, deze meting was wel gebaseerd op metingen die hij deed bij een echo maar ik kan me niet voorstellen dat het dan ook echt zo ís. Al lijkt het me wel meer accuraat dan de verloskundige die voelt maar goed dat baseer ik helemaal nergens op.
Bedankt Owlet en Fuente.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:24:41 #211
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62235368
Bij mij dachten ze ook dat Anna een flinkerd zou worden, zelfs na de echo met 37 weken. Maar het viel mee, ik had gewoon veel vruchtwater en een placenta van 750 gram. Dat was 'n joekel! Oh, en anna was 3650 gram.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62235402
Marit; ik hoop dat het snel écht goed door gaat zetten

Brighteyes; lief dat je meedenkt! Ik ga eens informeren. Acupunctuur duurt wel zo lang voordat je eventueel verbetering zal merken en het is ook zo inwendig allemaal, dat ik denk dat er een kleine kans is. Ik heb ook erg veel pijn puur door de liters bloed die ik plas, het prikt zo erg. Maar ik ga het overwegen

Diaan; heel veel beterschap! Hopelijk knap je gauw weer op

Fruppel; ben benieuwd naar je buikfoto's

Dakota; fijn dat je goed hebt geslapen, dan voel je je toch wel zoveel beter

admiraal_anaal; wat jammer dat jullie nog net wat extra dagen moeten wachten! Maar nog even dan is het zo ver

Ingrid; hoop dat je vanavond een goeie nacht slaap kunt pakken

Raissa; veel plezier vanavond! Leuk dat je gaat beginnen Ik hoop ook nog een cursus yoga of iets te kunnen gaan doen.

Verder iedereen bedankt voor de lieve steunende woorden weer
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 01:23 schreef kissa het volgende:
@ Carmella, dikke kus van een lurkster
Wat ontzettend lief Dankjewel!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:17:29 #213
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62236668
BE Ik vind het ook wel heel erg snel gaan hoor, helemaal als ik het andersom bekijk en zie hoe weinig weken ik nog zwanger zal zijn

Carmella nog even geduld, ik ga ze vanavond plaatsen
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:24:38 #214
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62236854
Miffy gefeliciteerd!!!

Marit ik hoop dat het bij jou nu snel écht doorzet! Of al door heeft gezet misschien..?

Carmella wat vreselijk naar dat je de hele zwangerschap met die pijn moet blijven lopen en nog meer operaties moet hebben. Kan me goed voorstellen dat dat je even teveel werd. Ik hoop dat je een manier kunt vinden om ermee om te gaan, en het zo draaglijk mogelijk te houden. Dit is zó niet hoe je je een zwangerschap voorstelt. Ik vind het echt heel sneu voor je. Sterkte
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:30:29 #215
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62237019
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, ik was behoorlijk nerveus..
Maar alles is helemaal in orden, ennnnnnn tadaaaaaa een meisje!!!! (een zusje voor Lotte)
ben zoooo blij dat alles oke is!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 8 oktober 2008 @ 17:31:11 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62237038
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef ik80 het volgende:
Maar alles is helemaal in orden, ennnnnnn tadaaaaaa een meisje!!!! (een zusje voor Lotte)
een zusje voor Lotte
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62237057
quote:
Leuk!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:32:55 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62237094
Wat leuk ik80, een meisje En fijn dat alles goed was.

En ik vergat Memmel te feliciteren, dus bij deze: gefeliciteerd Memmel!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:34:30 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62237143
quote:

Bij mij was de schattig van de vlos wel redelijk accuraat, ze dacht ongeveer gemiddeld, de ene keer vond ze iets erboven, de volgende vond iets eronder.
maar toen hij geboren was (en dus al op bed lag), zei de zkh-mw, "nou, die is ongeveer 3300g"
de weegschaal oordeelde dat hij 3828g was...

Oftewel, zolang ze niet gaan huilen dat het echt te klein is, zal het wel goed zijn, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 17:38:35 #220
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62237237
Ik snap überhaupt niet zo goed waarom ze een schatting geven. Behalve bijv als je als vrouw vrij klein en tenger bent en het kind lijkt vrij flink. Maar verder...
©Dumbo
pi_62237296
Wat leuk ik80
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62238285
Memmel De lijst van 2009 is al mooi aan het groeien. Die van 2008 wordt steeds korter Dat wil zeggen dat het zo januari is. In stress schiet
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 8 oktober 2008 @ 18:23:18 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_62238334
Gefeliciteerd Memmel!
En ik80 een goede echo en een meisje, leuk hoor!

Estrys, ik kan niet wachten tot het januari is! Lekker mijn baby vasthouden enz. Het scheelt ook wel dat we alles al in huis hebben en de babykamer bijna af is.
pi_62238432
dat bedoel ik... We moeten nodig eens aan de slag hier en zorgen dat we spullen in huis krijgen, al is het maar voor mijn gemoedsrust
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62238462
quote:
Ook een meid
Gefeliciteerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')